Diana játékstílusa módosul, míg Teemo, Malphite és Wukong is komoly módosításokat kap.
A tegnapi frissítés mellett a PBE-re is érkezett egy halom újdonság. Persze a rengeteg apró változtatás mellett pár balance-szal kapcsolatos érdekesség is érkezett. Összesen négy karakteren alakítottak jókorát: Diana, Malphite, Teemo és Wukong. Nézzük is szépen sorban, hogy pontosan mivel találkozhatunk a teszt szerveren.
Diana
- Az alap mana 372 (+20) helyett 335 (+45) lesz
- Az alap támadási sebesség 0.625 -ről 0.725 nőtt
- A szintenkénti támadási sebesség 2.25-ről 2.30-ra nőtt
- Moonsilver Blade (Passzív)
- A Cleave AP rátája 0.8-ról 0.6-ra csökkent
- Mostantól proc esetén 20% Movement Speedet ad a passzív, a korábbi Attack Speed és Mana proc teljesen kikerült
- Crescent Strike (Q)
- Megmaradt minden korábbi kód változtatás a Q-val kapcsolatban
- A Moonfall (E) cooldownja 26/24/22/20/18-ról 20/18/16/14/12-ra csökkent
- A Lunar Rush (R) reset ideje fél másodpercről egy egészre nőtt
Malphite
- A támadási sebesség szintenkénti növekedése 3.4-ről 3-ra csökkent
- Az alap Armor 37-ről 40-re nőtt
- A szintenkénti Armor növekedés 3.75 helyett 4 lesz
- 574,2 HP helyett mostantól 575 HP-val kezdünk
Granite Shield (Passzív)
- Malphite mostantól világít, amikor a Shield visszatöltődik ezzel az ellenfél és az őt használó játékos számár is tisztábban látszik a passzív működése
- Malphite mérete mostantól az Armor növekedésével nő
- A W miatt viszont masszív méretre növekedhet, így 700 Armornál már nem nőhet tovább
Seismic Shard (Q)
- A Range 625-ről 700-ra nőtt
- 1200-ról 1400-ra nőtt a sebessége
- Malphite már nem "ellopja" a mozgási sebességet, hanem ugyanúgy 20/25/30/35/40%-t von le az ellenféltől, amennyit plusz sebességként kap. A ritka alkalmakkor, amikor a lopás tovább segítené Malphite-ot, akkor inkább azt választja a játék
Thunderclap (W)
- Brutal Strikes helyett már a fenti nevet viseli a képesség
- 25 helyett 30 manába kerül
- 40% helyett csak 20% AP rátával rendelkezik
- 20% helyett 15% armor rátával rendelkezik
- Az ütéssel resetelhetjük az automatikus támadásunkat és a következő hat másodpercben egy Titanic Hydra szerű tölcsérben sebzünk további fizikai sebzést
Ground Slam (E) 50/55/60/65/70 helyett 40/45/50/55/60 manába kerül majd
Teemo
- Az alap mana regen 1.92-ről 2.5-re nőtt
- Szintenkénti mana regen 0.09-ről 0.15-re nőtt
- A szintenkénti mana 20-ról 25-re növekedett
- Az alap sebzés 54-ről 51-re csökkent
- A szintenkénti támadási sebesség 3.38-ról 2-re csökkent
Toxic Shot (Passzív)
- Teemo alapsebzései mostantól 8-50 bónusz varázssebzést okoznak és egy DoT mérget rak fel az ellenfélre, ami 24-180-at sebez 4 másodpercen át
- A Toxic Shot 50%-kal többet sebez, ha más DoT is került az áldozatra
Blinding Dart (Q)
- Az alap sebzés 80/125/170/215/260-ról 70/105/140/175/210-ra csökkent
- Mostantól 70/75/80/85/90 helyett 80/85/90/95/100 manába kerül a képesség
- 0.8 helyett 0.6 AP rátával rendelkezik
- Mostantól méregként működik
Move Quick (W)
- Mostantól nem töri meg a Stealth-et
Guerilla Warfare (E)
- Cooldown: 40/37/34/31/28
- Egy másodperc késleltetés után Teemo láthatatlanná válik, ha egy helyben vagy éppen bokorban áll. Emellett 7/7.5/8/8.5/9 másodpercig futva, a bokron kívül is láthatatlan marad, de bármilyen ellenféltől kapott sebzés azonnal megtöri a láthatatlanságot.
- Miközben láthatatlan 25%-kal messzebbre lát
- A láthatóvá válás után 20/30/40/50/60% támadási sebességet kap 3 másodpercig
- A bokorban két másodpercenként csökken az E cooldownja
Noxious Trap (R)
- Az alap sebzés 200/325/450-ről 150/250/350-re csökkent
- Az AP ráta 0.5-ről 0.4-re csökkent
- Mostantól rankonként egyel több gomba lehet nálunk (3,4,5)
- A csapdák mostantól egy másodperc múlva lesznek láthatatlanok
- A gombák tovább pattoghatnak más csapdákon is
Wukong
Strength and Stone (Passzív)
- Új mechanikát kapott a passzív, mostantól ha Wukong vagy bármelyik klónja megsebez egy ellenfelet, akkor rárak egy stacket (max 5) ami minden egyes stack után 4%-kal növeli Wukong sebzését
- Amikor 3+ ellenfél van 1400 egységes távolságon belül, akkor Wukong 20 plusz szintenként 2 Armort és MR-t kap. Ez a bónusz hat másodpercig tart
Magical Golden Staff (Q)
- A képesség passzívjának köszönhetően egy spell elnyomása után Wukong következő ütése +125 range-et kap
- A sebzést mostantól 20/40/60/80/100 lesz és varázssebzéssel növelhetjük
- Mostantól visszahealel 20/30/40/50/60 (+0.25 AD) HP-t (minionok ellen ennek csak a felét)
Warrior Trickster (W)
- A klón mostantól Wukong fele sebzésével támadja meg az ellenfelet és 2.5/3/3.5/4/4.5 másodpercig életben is marad, a láthatatlanná válás viszont marad a régi
- Mostantól a megállásnak és a castolásnak tökéletesen ugyanaz lesz az animációja, így könnyen átverhetjük ellenfelünket
- A képesség töltési ideje 18/16/14/12/10-ról 16/14/12/10/8-ra csökkent
- A cooldown mostantól nem a képesség elnyomása után, hanem a klón halála után kezdődik
Nimbus Strike (E)
- A csúszás közben mostantól Wukong hasonmások jelennek meg, akik ugyanúgy viselkednek, mint bármelyik másik játékos a pályán, tehát felfoghatnak skillshotokat és az ellenfelek hirtelen nem tudják majd megmondani, hogy melyik az igazi Wukong egészen odáig, ameddig céljához nem ér
- Az AD rátája 0.8-ról 0.5-re csökkent
- Mostantól sokkal nagyobb területen keres második célpontot
Cyclone (R)
- Ulti közben mostantól használhatunk más képességeket is, de azok azonnal félbeszakítják az ultit
Zac
Stretching Strikes (Q)
- 13/12/11/10/9 helyett mostantól 15/13.5/12/10.5/9 lesz a képesség cooldown-ja
Unstable Matter (W)
- 2% HP-t sebez minden 100 AP-ért
Let's Bounce (R)
- Visszatér a régi, pattogós ulti