Wukong szinte reworkot kapott, mellette pedig négy karakter is gyökeresen megváltozott a PBE-n

Wukong szinte reworkot kapott, mellette pedig négy karakter is gyökeresen megváltozott a PBE-n

Diana játékstílusa módosul, míg Teemo, Malphite és Wukong is komoly módosításokat kap.

A tegnapi frissítés mellett a PBE-re is érkezett egy halom újdonság. Persze a rengeteg apró változtatás mellett pár balance-szal kapcsolatos érdekesség is érkezett. Összesen négy karakteren alakítottak jókorát: Diana, Malphite, Teemo és Wukong. Nézzük is szépen sorban, hogy pontosan mivel találkozhatunk a teszt szerveren.

Diana

  • Az alap mana 372 (+20) helyett 335 (+45) lesz
  • Az alap támadási sebesség 0.625 -ről 0.725 nőtt
  • A szintenkénti támadási sebesség 2.25-ről 2.30-ra nőtt
  • Moonsilver Blade (Passzív)
    • A Cleave AP rátája 0.8-ról 0.6-ra csökkent
    • Mostantól proc esetén 20% Movement Speedet ad a passzív, a korábbi Attack Speed és Mana proc teljesen kikerült
  • Crescent Strike (Q)
    • Megmaradt minden korábbi kód változtatás a Q-val kapcsolatban
  • A Moonfall (E) cooldownja 26/24/22/20/18-ról 20/18/16/14/12-ra csökkent
  • A Lunar Rush (R) reset ideje fél másodpercről egy egészre nőtt

Malphite

  • A támadási sebesség szintenkénti növekedése 3.4-ről 3-ra csökkent
  • Az alap Armor 37-ről 40-re nőtt
  • A szintenkénti Armor növekedés 3.75 helyett 4 lesz
  • 574,2 HP helyett mostantól 575 HP-val kezdünk

Granite Shield (Passzív)

  • Malphite mostantól világít, amikor a Shield visszatöltődik ezzel az ellenfél és az őt használó játékos számár is tisztábban látszik a passzív működése
  • Malphite mérete mostantól az Armor növekedésével nő
  • A W miatt viszont masszív méretre növekedhet, így 700 Armornál már nem nőhet tovább

Seismic Shard (Q)

  • A Range 625-ről 700-ra nőtt
  • 1200-ról 1400-ra nőtt a sebessége
  • Malphite már nem "ellopja" a mozgási sebességet, hanem ugyanúgy 20/25/30/35/40%-t von le az ellenféltől, amennyit plusz sebességként kap. A ritka alkalmakkor, amikor a lopás tovább segítené Malphite-ot, akkor inkább azt választja a játék

Thunderclap (W)

  • Brutal Strikes helyett már a fenti nevet viseli a képesség
  • 25 helyett 30 manába kerül
  • 40% helyett csak 20% AP rátával rendelkezik
  • 20% helyett 15% armor rátával rendelkezik
  • Az ütéssel resetelhetjük az automatikus támadásunkat és a következő hat másodpercben egy Titanic Hydra szerű tölcsérben sebzünk további fizikai sebzést

Ground Slam (E) 50/55/60/65/70 helyett 40/45/50/55/60 manába kerül majd

Teemo

  • Az alap mana regen 1.92-ről 2.5-re nőtt
  • Szintenkénti mana regen 0.09-ről 0.15-re nőtt
  • A szintenkénti mana 20-ról 25-re növekedett
  • Az alap sebzés 54-ről 51-re csökkent
  • A szintenkénti támadási sebesség 3.38-ról 2-re csökkent

Toxic Shot (Passzív)

  • Teemo alapsebzései mostantól 8-50 bónusz varázssebzést okoznak és egy DoT mérget rak fel az ellenfélre, ami 24-180-at sebez 4 másodpercen át
  • A Toxic Shot 50%-kal többet sebez, ha más DoT is került az áldozatra

Blinding Dart (Q)

  • Az alap sebzés 80/125/170/215/260-ról 70/105/140/175/210-ra csökkent
  • Mostantól 70/75/80/85/90 helyett 80/85/90/95/100 manába kerül a képesség
  • 0.8 helyett 0.6 AP rátával rendelkezik
  • Mostantól méregként működik

Move Quick (W)

  • Mostantól nem töri meg a Stealth-et

Guerilla Warfare (E)

  • Cooldown: 40/37/34/31/28
  • Egy másodperc késleltetés után Teemo láthatatlanná válik, ha egy helyben vagy éppen bokorban áll. Emellett 7/7.5/8/8.5/9 másodpercig futva, a bokron kívül is láthatatlan marad, de bármilyen ellenféltől kapott sebzés azonnal megtöri a láthatatlanságot.
  • Miközben láthatatlan 25%-kal messzebbre lát
  • A láthatóvá válás után 20/30/40/50/60% támadási sebességet kap 3 másodpercig
  • A bokorban két másodpercenként csökken az E cooldownja

Noxious Trap (R)

  • Az alap sebzés 200/325/450-ről 150/250/350-re csökkent
  • Az AP ráta 0.5-ről 0.4-re csökkent
  • Mostantól rankonként egyel több gomba lehet nálunk (3,4,5)
  • A csapdák mostantól egy másodperc múlva lesznek láthatatlanok
  • A gombák tovább pattoghatnak más csapdákon is

Wukong

Strength and Stone (Passzív)

  • Új mechanikát kapott a passzív, mostantól ha Wukong vagy bármelyik klónja megsebez egy ellenfelet, akkor rárak egy stacket (max 5) ami minden egyes stack után 4%-kal növeli Wukong sebzését
  • Amikor 3+ ellenfél van 1400 egységes távolságon belül, akkor Wukong 20 plusz szintenként 2 Armort és MR-t kap. Ez a bónusz hat másodpercig tart

Magical Golden Staff (Q)

  • A képesség passzívjának köszönhetően egy spell elnyomása után Wukong következő ütése +125 range-et kap
  • A sebzést mostantól 20/40/60/80/100 lesz és varázssebzéssel növelhetjük
  • Mostantól visszahealel 20/30/40/50/60 (+0.25 AD) HP-t (minionok ellen ennek csak a felét)

Warrior Trickster (W)

  • A klón mostantól Wukong fele sebzésével támadja meg az ellenfelet és 2.5/3/3.5/4/4.5 másodpercig életben is marad, a láthatatlanná válás viszont marad a régi
  • Mostantól a megállásnak és a castolásnak tökéletesen ugyanaz lesz az animációja, így könnyen átverhetjük ellenfelünket
  • A képesség töltési ideje 18/16/14/12/10-ról 16/14/12/10/8-ra csökkent
  • A cooldown mostantól nem a képesség elnyomása után, hanem a klón halála után kezdődik

Nimbus Strike (E)

  • A csúszás közben mostantól Wukong hasonmások jelennek meg, akik ugyanúgy viselkednek, mint bármelyik másik játékos a pályán, tehát felfoghatnak skillshotokat és az ellenfelek hirtelen nem tudják majd megmondani, hogy melyik az igazi Wukong egészen odáig, ameddig céljához nem ér
  • Az AD rátája 0.8-ról 0.5-re csökkent
  • Mostantól sokkal nagyobb területen keres második célpontot

Cyclone (R)

  • Ulti közben mostantól használhatunk más képességeket is, de azok azonnal félbeszakítják az ultit

Zac

Stretching Strikes (Q)

  • 13/12/11/10/9 helyett mostantól 15/13.5/12/10.5/9 lesz a képesség cooldown-ja

Unstable Matter (W)

  • 2% HP-t sebez minden 100 AP-ért

Let's Bounce (R)

  • Visszatér a régi, pattogós ulti

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!