Nosztalgiázzunk picit: AP Master Yi, régi 5v5, illetve 3v3 pálya, és néhány törölt tárgy

Nosztalgiázzunk picit: AP Master Yi, régi 5v5, illetve 3v3 pálya, és néhány törölt tárgy

Néha jó visszagondolni azokra az időkre, amikor még a játék a régi köntösében tündökölt.

Azok akik régebben játszanak, biztosan emlékeznek, hogy régebben mennyivel másabb volt a játék, mint manapság.

AP Master Yi

A titok nyitja abben rejlett, hogy nem feltétlenül AD-ból kapta régebben a sebzést, hanem AP-ból is, ráadásul Q-ra 100%-osan. A W-je sem volt semmi, a Meditate eszméletlen módon tankossá tette őt használat közben, így elég nehéz volt ütni, sőt pofátlanul sokat is gyógyult, mivel 400%-os (!!!) AP arány volt rajta. Ez a két AP-ból erősödő képesség elég volt ahhoz, hogy a legtöbb ember elvesse az AD buildet és inkább AP tárgyakkal fejlessze a karaktert. Az már csak hab a tortán, hogy az akkori végső képessége is csökkentette a többi képességének a CD-jét, ha megölt valakit.

Ezeknek hála tehát az AP Yi elég gyorsan menő lett, és rengeteg sebzést osztott ki magából az Alpha Strike-kal, aztán ha bajba került volna, szinte sebezhetetlenné válva gyógyult fel általában teljes HP-ra az orrunk előtt, míg mi tehetetlenül néztük ezt a szörnyet. Tornyok alá is könnyedén tudott érkezni, egyrészt az Alpha Strike-kal ledobta magáról az aggrot, de ha ez nem is sikerült, akár toronylövések közepette is képes volt teljes HP-ra gyógyulni. Mire véget ért a W, addigra jó eséllyel ismét volt Q-nk, és ha minden ulti alatt történt, akkor ezt újra és újra meg tudtuk tenni, amíg le nem járt az ulti, vagy el nem fogytak az emberek. Valahogy így kell elképzelni a dolgot.

A régi Idézők Szurdoka

Már 3 éve, hogy megújult az Idézők Szurdoka. A régi pálya már elavult volt, igazán ráfért már ténylegesen a frissítés. Bár mivel én még a régi pályán kezdtem el játszani, a régi dzsungellel és az annak megfelelő régi tárgyakkal. Az én szívem ennek köszönhetően jobban húz a vizuális felújítás előtti rendszerhez. A 2014-es teljes megújulás előtt 2012 májusában még kapott a pálya egy vizuális ráncfelvarrást, de csak 2 évig húzta ki azzal a segítséggel.

2009 telén borult először fehér köntösbe a pálya, majd legközelebb 2011-ben találkozhattunk újból ezzel a verzióval. Majd azt követően hosszú éveken keresztül egy télen keresztül sem volt elérhető, 2016-ban viszont újból találkozhattunk a téli kinézettel. Igazán hangulatos amikor a Baron is Mikulás sapkát kap, és hó fedi az egész pályát. A folyó teljesen befagy, és még a hó is esik, ha jobban megfigyeljük. A pálya egyes részein ajándékok és porok találhatóak. (–Személy szerint én remélem, hogy idén is lesz hóesés.–)6672010 során a Harrowing esemény alatt őszi témába borult minden, amely kiváltotta az egy évvel korábbi téli témát. Ahogyan a képen is látható, nem csak a színek játszottak közre a hangulat létrehozásában, hanem a tökfejek, a rajtuk égő gyertyák is sokat segítettek.harrowing20101

A régi Kanyargó Rengeteg

Ez volt a játék második klasszikus pályája és játékmódja is egyben. Ezen kisebb méretének és a kevesebb játékos létszámnak köszönhetően gyorsabb játékok játszhatóak. A pálya 2009 októberében jelent meg, és elsődlegesen csak egyéni játékokban lehetett kipróbálni. Az éles tesztelések után, 2010 márciusában jött a lehetőség, hogy normal mérkőzéseket is lehessen játszani. 2012 októbere egy szomorú hónap volt, ugyanis itt búcsúztunk el a régi pályától és kaptuk az újat, ami a mai napig elérhető a Kanyargó Rengetegben. Nagyon sok játékos zokon vette a régi pálya eltűnését, jobban szerették, mint a mostanit. A videókat elnézve, mert én magam sajnos még nem játszottam akkor, megértem a veterán játékosokat, hogy miért hiányzik nekik.

Néhány törölt tárgy

Az első, amire minden héten szoktam gondolni, hogy mennyire hiányzik, az a Mana poti. Minden 0,5 másodpercben 3.33 manát töltött vissza 15 másodpercen keresztül, összesen 100 manát visszaadva.998A másik, ami még gyakran eszembe jut, a Deathfire Grasp. A kis Annien nagyon szerettem használni, és rendkívül erős tárgy is volt. Szomorú, hogy már nincs. 6 éven keresztül volt a játékban 2009-től egészen 2015-ig.dfgAmit pedig még szeretnék megemlíteni; az a Runic Bulwark. Rendkívül jó tárgy volt a tankoknak, életerőt, páncélt és varázsellenállást biztosítva. Továbbá a közelben lévő szövetségesek is kaptak még +10 páncélt, +25 varázsellenálllást és +10 életerő regenerációt. A minionok is szerették, hiszen ők is kaptak ebből a bónuszból 50%-os értékben.rca

Mi az, amit Ti hiányoltok a játékból? Van olyan, amit visszahoznátok? Írjátok meg nekünk hozzászólásban!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!