A Riot Games egy szép adag balance módosítást jelentett be az Ordító-szakadék pályájára.
Mára eljutottunk oda a League of Legends mezsgyéin, hogy a fejlesztők külön koncentrálnak az ARAM kiegyensúlyozottságára is egy bizonyos szintig, hogy minél több karakter indulhasson egyenlő esélyekkel. Ezúttal várhatóan 23 hős változhat, de persze mindegyikük ugyanabban. Íme a lista:
Nerfek
Fiora
- Jelenleg +8% sebzést oszt ki és -8% sebzést kap
- A változás után -5% sebzést kap majd
Jhin
- Jelenleg -5% sebzést okoz
- A változás után -8% sebzést okoz
Kassadin
- Jelenleg +10% sebzést okoz és -5% sebzést kap
- A változás után +5% sebzést okoz majd és -5% sebzést kap
Katarina
- Jelenleg +8% sebzést okoz és -8% sebzést kap
- A változás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap
Nidalee
- Jelenleg +15% sebzést okoz
- A változás után +12% sebzést okoz majd
Quinn
- Jelenleg +10% sebzést okoz és -10% sebzést kap
- A változás után +8% sebzést okoz és -8% sebzést kap
Rek'Sai
- Jelenleg +18% sebzést okoz és -10% sebzést kap
- A változtatás után +12% sebzést okoz majd és -10% sebzést kap
Sona
- Jelenleg -10% sebzést okoz, 15%-kal kevesebbet healel, 15%-kal kevesebb pajzsot biztosít és +12% sebzést kap
- A változtatás után -15% sebzést okoz, 18%-kal kevesebbet healel és shieldel, illetve 15%-kal több sebzést kap
Tahm Kench
- Jelenleg +8% sebzést okoz és -8% sebzést kap
- A változtatás után -5% sebzést kap
Talon
- Jelenleg +10% sebzést okoz és -5% sebzést kap
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd
Trundle
- Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
- A változtatás után +5% sebzést kap majd
Buffok
Corki
- Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap
Elise
- Jelenleg +5% sebzést okoz
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd
Fizz
- Jelenleg +5% sebzést okoz
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd
Galio
- Jelenleg +5% sebzést kap
- A változtatás után a normál mód értékeivel fog rendelkezni
Illaoi
- Jelenleg +5% sebzést kap
- A változtatás után a normál mód értékeivel fog rendelkezni
Jarvan IV
- Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd
Kled
- Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd
Nocturne
- Jelenleg +5% sebzést okoz és -10% sebzést kap
- A változtatás után +10% sebzést okoz és -12% sebzést kap majd
Riven
- Jelenleg +5% sebzést okoz
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd
Swain
- Jelenleg -6% sebzést okoz és +6% sebzést kap
- A változtatás után -5% sebzést okoz majd
Yorick
- Jelenleg -5% sebzést okoz és +8% sebzést kap
- A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap
Mit szóltok ezekhez a módosításokhoz? Van akire már nagyon ráfért?