23 hős sebzésértékei változhatnak az ARAM módban a 9.12-es frissítéssel

23 hős sebzésértékei változhatnak az ARAM módban a 9.12-es frissítéssel

A Riot Games egy szép adag balance módosítást jelentett be az Ordító-szakadék pályájára.

Mára eljutottunk oda a League of Legends mezsgyéin, hogy a fejlesztők külön koncentrálnak az ARAM kiegyensúlyozottságára is egy bizonyos szintig, hogy minél több karakter indulhasson egyenlő esélyekkel. Ezúttal várhatóan 23 hős változhat, de persze mindegyikük ugyanabban. Íme a lista:

Nerfek

Fiora

  • Jelenleg +8% sebzést oszt ki és -8% sebzést kap 
  • A változás után -5% sebzést kap majd

Jhin

  • Jelenleg -5% sebzést okoz
  • A változás után -8% sebzést okoz

Kassadin

  • Jelenleg +10% sebzést okoz és -5% sebzést kap
  • A változás után +5% sebzést okoz majd és -5% sebzést kap

Katarina

  • Jelenleg +8% sebzést okoz és -8% sebzést kap
  • A változás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap

Nidalee

  • Jelenleg +15% sebzést okoz
  • A változás után +12% sebzést okoz majd

Quinn

  • Jelenleg +10% sebzést okoz és -10% sebzést kap
  • A változás után +8% sebzést okoz és -8% sebzést kap

Rek'Sai

  • Jelenleg +18% sebzést okoz és -10% sebzést kap
  • A változtatás után +12% sebzést okoz majd és -10% sebzést kap

Sona

  • Jelenleg -10% sebzést okoz, 15%-kal kevesebbet healel, 15%-kal kevesebb pajzsot biztosít és +12% sebzést kap
  • A változtatás után -15% sebzést okoz, 18%-kal kevesebbet healel és shieldel, illetve 15%-kal több sebzést kap

Tahm Kench

  • Jelenleg +8% sebzést okoz és -8% sebzést kap
  • A változtatás után -5% sebzést kap

Talon

  • Jelenleg +10% sebzést okoz és -5% sebzést kap
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd

Trundle

  • Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
  • A változtatás után +5% sebzést kap majd

Buffok

Corki

  • Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap

Elise

  • Jelenleg +5% sebzést okoz 
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd

Fizz

  • Jelenleg +5% sebzést okoz
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd

Galio

  • Jelenleg +5% sebzést kap
  • A változtatás után a normál mód értékeivel fog rendelkezni

Illaoi

  • Jelenleg +5% sebzést kap
  • A változtatás után a normál mód értékeivel fog rendelkezni

Jarvan IV

  • Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd

Kled

  • Jelenleg nincs különbség az ARAM és normál statisztikái között
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd

Nocturne

  • Jelenleg +5% sebzést okoz és -10% sebzést kap
  • A változtatás után +10% sebzést okoz és -12% sebzést kap majd

Riven

  • Jelenleg +5% sebzést okoz
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap majd

Swain

  • Jelenleg -6% sebzést okoz és +6% sebzést kap
  • A változtatás után -5% sebzést okoz majd

Yorick

  • Jelenleg -5% sebzést okoz és +8% sebzést kap
  • A változtatás után +5% sebzést okoz és -5% sebzést kap

Mit szóltok ezekhez a módosításokhoz? Van akire már nagyon ráfért?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések