Malphite masszív változtatásokra számíthat a közeljövőben

Malphite masszív változtatásokra számíthat a közeljövőben

League of Legends - Az öreg szikla is előtérbe került a Riot Games háza táján.

Riot Lutzberget, a Riot Games egyik legújabb kollégáját érte a megtiszteltetés, hogy a Malphite-ot érintő változásokat bejelentse a publikum előtt.

Q - Seismic Shard

A képesség hatótávolsága 625-ről 700-ra nőtt. A lövedék, avagy jelen esetben az ellenfélre gurított szikla sebessége 1200-ról 1400-ra emelkedett. A kasztolás ideje 0,25-ről 0,4 másodpercre nőtt, ellenben az AP scaling 0,6-ról 0,4-re csökkent. Malphite a továbbiakban nem "lopja el" a célpontja mozgási sebességét. Ehelyett a továbbiakban 20/25/30/35/40%-kal lassítja a célpont mozgási sebességét, és ugyan ezekkel az értékekkel növeli sajátját. A sebessége 4 másodpercről 3-ra csökkent. Vizuálisan immár nem saját maga mögül fogja használni a képességét, sokkal inkább a jobb kezéből fogja indítani azt. Az eltalált célpontok vizuális effektel is gazdagodnak. Végezetül pedig minden egyéb, apró értékét finomhangolták és beállították, hogy megfelelően működjön.

W - Thunderclap (átnevezve a korábbi, Brutal Strikes névről)

A képesség, használat során reseteli az alaptámadást és mindemellett bónusz 40/55/70/85/100 bónusz fizikai sebzést okoz, 0,2 páncél és 0,4 varázserő scalinggel megspékelve azt. Továbbra is biztosítja a +10/15/20/25/30% páncél átütést. Eltávolították a háromszoros bónusz páncélt az alatt az idő alatt, amíg pajzsa kitart. Malphite alaptámadásai létrehoznak egy "aftershock" effektet a következő 6 másodpercre, mely magában tartalmazza az AA reset opciót is. Ezek a frontális találatok 10/20/30/40/50 fizikai sebzést okoznak minden ellenfélnek, aki a képesség hatósugarán belül van, scalelve további 0,1 páncéllal és 0,2 varázserővel.

R - Unstoppable Force

Malphite klasszikus kinézete ezentúl egy igazán ütős krátert hagy maga után.

Ti örültök a változtatásoknak?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések