Karthus, Vayne és Master Yi azonnali hotfixeket kapott a 9.11 élesítését követően, Sylast és Mordét a PBE-n módosítják tovább!
Alig néhány órával a 9.11-es patch élesedése után, rögtön hotfixelni kellett három hőst. Karthus és Master Yi megkapta a nerfeket a legutóbbi frissítésben, azonban a Riotnak gyorsan leesett a tantusz, hogy bizony túl jól sikerültek azok a gyengítések. Rögtön hotfixelték is a két hőst, bugfixet kapott Vayne, sőt Sylast és Mordekaisert sem hagyják békén: újabb módosításokat kaptak a PBE tesztszerveren!
Hotfixek
Bugfixet kapott a Final Hour (R). A Night Hunter (passzív) bónusz mozgási sebessége nem tűnik el, ha elnyomjuk az ultit.
A Requiemen (R) maradt az alapsebzés csökkentés, azonban az ulti AP ratioját felvitték 0,65 AP-ról 0,75 AP-ra.
Egyszerűen visszavonták az Alpha Strike (Q) gyengítését, így újra 25 % AD-val csaphatunk le ugyanarra a célpontra, ha kevesebb, mint négy ellenségre nyomnánk el a Q-t.
PBE módosítások
A reworkölt Morde legutóbb a Q-ra kapott módosítást, most a passzív és a W változott.
A Darkness Rise (passzív) epic szörnyekre is aktiválható lesz, sőt a passzív aurának és plusz mozgási sebességnek öt másodperces hatóideje lesz, ami frissül, ha megsebzünk egy ellenséges hőst.
Az Indestructible (W) pajzsa két helyről kap majd utánpótlást. 30 %-ot kap Morde összes sebzéséből, 15 %-ot kap minden elszenvedett sebzésből. Emellett bekerült a képességbe, hogy a pajzs idővel eltűnik, továbbá a nem-hősi egységekből gyűjtött pajzs az eredeti érték 75 %-ával csökken. A minimális pajzs Morde maximális életerejének 5 %-a, a maximális pajzs Morde max HP-jának 30 %-a lehet.
A különleges láncos hős először a passzívjára kapott módosítást. A Peticite Burst immár két töltettel rendelkezik, azonban kevesebbet sebez majd. A szintenkénti és AP-ból kapott sebzés nem változott, AD-ból azonban 120 % helyett, csak 100 %-ot kap a passzívhoz. Emellett 50 %-ról 30 %-ra csökkent a nem elsődleges minion célpontokra mért sebzés.
A Chain Lash (Q) is jelentősen módosult. A másodlagos sebzés, vagyis az X terület robbanása csökkent 45/70/95/120/145-ről 40/60/80/100/120-ra, emellett az AP arány is csökkent 60 %-ról 40 %-ra. Nőtt azonban a robbanás területe 160-ról 180-ra. Így már hősökre, minionokra és szörnyekre is 180-as területen hat a képesség.
Megemelték a Kingslayer (W) gyógyítását 60/80/100/120/140-ról 70/95/120/145/170-re.
Végül bevezették, hogy az Abscond/Abduct (E) akkor is ad pajzsot, ha szörnyeket találunk el. Eddig csak hősöknél aktiválódott ez a másodlagos képesség.
Ti mit gondoltok a változtatásokról?