Az összes képessége változik, többségük nem csak az értékeiben.
Ryze alighanem a Riot legvitatottabb karaktere, a rúnamágus már több átdolgozáson is átesett, illetve olyanra is láthattunk példát, hogy amíg az alacsonyabb szinteken negatív győzelmi aránya volt, addig a profi ligákban tarolt. A fejlesztők hosszú évek óta nem tudnak vele maximálisan kiegyezni, most pedig egy újabb átdolgozását mutatták be, ami igazából egy visszaállítás, részben ugyanis az első Ryze-t köszönthetjük.
Passzív: Arcane Mastery
- A korábbi passzívot eltávolították
- Az elhasznált alap képességek csökkentik az alap képességek töltési idejét 1 másodperccel
- Ryze képességeinek sebzése, illetve pajzsa a maximális manájának 1%-ával arányosan nő
Q: Overload
- A passzív effektet eltávolították
- A képességre 6 helyett most már csak 5 pontot tehetünk
- A sebzése [60/85/110/135/160/185 (+45% AP)]-ról [80/110/140/170/200 (+40% AP)]-ra módosult
- Az Overload sebzés bónusza [40/50/60/70/80% (Spell Flux Rank)]-ról [10/20/30/40/50% (Overload Rank)]-ra módosult
- A töltési ideje 6 másodpercről 10 másodpercre nőtt
- A képesség költsége 40-ről 60 manara emelkedett
W: Rune Prison
- A sebzése [80/100/120/140/160 (+60% AP)]-ról [80/85/90/95/100 (+40% AP)]-ra módosult
- Új effekt: hősön használt W esetén Ryze 60/80/100/120/140 (+40% AP) erősségű pajzsot kap
- Minionra elhasznált képesség esetén Ryze 160 manat tölt vissza (A képesség költségét is beleszámítva 80 manát nyer)
- A mana költsége 50/60/70/80/90-ről állandó 80-ra módosult
- A CC típusa Rootról 50%-os lassításra módosult
- A CC hossza 0,75 másodpercről 1,5 másodpercre változott
- A Spell Flux bónusz mostantól a lassítástól függ
- A képesség töltési ideje 13/12/11/10/9-ről állandó 16 másodpercre változott
E: Spell Flux
- A képesség töltési ideje 3.25/3/2.75/2.5/2.25-ről állandó 4 másodpercre változott
- A képesség sebzése [70/90/110/130/150 (+35% AP)]-ról [80/100/120/140/160 (+40% AP)]-ra módosult
- A képesség "pattanás" effektjének távolsága...
- ...két nagy egység között 350-ről 400-ra nőtt
- ...minden kisebb célpont esetén 350-ről 250-re csökkent
- A képesség költsége 60/70/80/90/100-ról állandó 80-ra módosult
- Újdonság: a bounce effekt mindig elérhető
- Eltávolították az átpattanást kill esetén, illetve az átpattanás sebzését
R: Realm Warp
- A képességet mostantól 2 helyett 3 ponttal fejleszthetjük
- A minimum cast range 730-ról 1000-re nőtt
- A maximum cast range 1750/3000-ről állandó 3000-re módosult
- A képesség töltési ideje 180 másodpercről 210/180/150-re másodpercre módosult
- Új effekt: A maximális távolságra teleportál minket, még ha távolabbra is kattintunk
- Új effekt: Az aktiváláshoz legalább egy szövetségesnek a közelben kell lennie
- Új effekt: Az Arcane Mastery képességeknek nyújtott bónusz sebzése és a kapott shield mértéke mostantól 2,5/3/3,5%-ra növelhető az ulti fejlesztésével.
Mit szóltok a régi-új Ryze-hoz?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

