Hirdetés

ARAM játékegyensúly módosítások a 9.12-es frissítés során

Huzsi | 19/06/12 14:12
Cikk mentése

Ahogyan a fejlesztők ígérték, szorgosan foglalkoznak minden héten a visszajelzésekkel, a hősök és tárgyak egyensúlyával az ARAM játékmódon belül is.

Hirdetés

A játékmód jellegzetességeinek megfelelően finomhangolták azokat a számításokat, amelyek alapján a hősismereti osztályzatok megállapítása történik az ARAM-játékok végén. Emellett még több gyengítés és erősítés következik. A játékvégi hősismereti osztályzatnak a számítását módosították, hogy még pontosabb legyen ARAM esetében.
A frissítésben érkező módosításokkal kizárólag felsorolás szinten foglalkoznánk, mert nem igazán igényelnek nagy magyarázatot.

GYENGÍTÉSEK

  • Fiora: +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés  Nincs változás a többi módhoz képest
  • Jhin: -5% kiosztott sebzés  -8% kiosztott sebzés
  • Kassadin: +10% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés  -5% elszenvedett sebzés
  • Katarina: +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Lux: -10% kiosztott sebzés és +8% elszenvedett sebzés  -10% kiosztott sebzés és +10% elszenvedett sebzés
  • Nidalee: +15% kiosztott sebzés  +12% kiosztott sebzés
  • Quinn: +10% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés  +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés
  • Rek'Sai: +18% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés  +12% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés
  • Sejuani: -10% elszenvedett sebzés  -8% elszenvedett sebzés
  • Sona: -10% kiosztott sebzés és -15% elvégzett gyógyítás és -15% biztosított pajzs és +12% elszenvedett sebzés  -15% kiosztott sebzés és -18% elvégzett gyógyítás és -18% biztosított pajzs és +15% elszenvedett sebzés
  • Tahm Kench: +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés  -5% elszenvedett sebzés
  • Talon: +10% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés  -5% elszenvedett sebzés
  • Trundle: Normál  +5% elszenvedett sebzés
  • Mordekaiser: +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés  Nincs változás a többi módhoz képest

ERŐSÍTÉSEK

  • Corki: Normál  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Elise: +5% kiosztott sebzés  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Fizz: +5% kiosztott sebzés  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Galio: +5% elszenvedett sebzés  Nincs változás a többi módhoz képest
  • Illaoi: +5% elszenvedett sebzés  Nincs változás a többi módhoz képest
  • IV. Jarvan: Normál  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Karthus: -8% kiosztott sebzés  -6% kiosztott sebzés
  • Kled: Normál  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Nocturne: +5% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés  +10% kiosztott sebzés és -12% elszenvedett sebzés
  • Riven: +5% kiosztott sebzés  +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
  • Swain: -6% kiosztott sebzés és +6% elszenvedett sebzés  -5% kiosztott sebzés
  • Yorick: -5% kiosztott sebzés és +8% elszenvedett sebzés  -5% kiosztott sebzés és +5% elszenvedett sebzés

Ti mit szóltok a változtatásokhoz?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?