Ahogyan a fejlesztők ígérték, szorgosan foglalkoznak minden héten a visszajelzésekkel, a hősök és tárgyak egyensúlyával az ARAM játékmódon belül is.
A játékmód jellegzetességeinek megfelelően finomhangolták azokat a számításokat, amelyek alapján a hősismereti osztályzatok megállapítása történik az ARAM-játékok végén. Emellett még több gyengítés és erősítés következik. A játékvégi hősismereti osztályzatnak a számítását módosították, hogy még pontosabb legyen ARAM esetében.A frissítésben érkező módosításokkal kizárólag felsorolás szinten foglalkoznánk, mert nem igazán igényelnek nagy magyarázatot.
GYENGÍTÉSEK
- Fiora: +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés ⇒ Nincs változás a többi módhoz képest
- Jhin: -5% kiosztott sebzés ⇒ -8% kiosztott sebzés
- Kassadin: +10% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés ⇒ -5% elszenvedett sebzés
- Katarina: +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Lux: -10% kiosztott sebzés és +8% elszenvedett sebzés ⇒ -10% kiosztott sebzés és +10% elszenvedett sebzés
- Nidalee: +15% kiosztott sebzés ⇒ +12% kiosztott sebzés
- Quinn: +10% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés ⇒ +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés
- Rek'Sai: +18% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés ⇒ +12% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés
- Sejuani: -10% elszenvedett sebzés ⇒ -8% elszenvedett sebzés
- Sona: -10% kiosztott sebzés és -15% elvégzett gyógyítás és -15% biztosított pajzs és +12% elszenvedett sebzés ⇒ -15% kiosztott sebzés és -18% elvégzett gyógyítás és -18% biztosított pajzs és +15% elszenvedett sebzés
- Tahm Kench: +8% kiosztott sebzés és -8% elszenvedett sebzés ⇒ -5% elszenvedett sebzés
- Talon: +10% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés ⇒ -5% elszenvedett sebzés
- Trundle: Normál ⇒ +5% elszenvedett sebzés
- Mordekaiser: +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés ⇒ Nincs változás a többi módhoz képest
ERŐSÍTÉSEK
- Corki: Normál ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Elise: +5% kiosztott sebzés ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Fizz: +5% kiosztott sebzés ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Galio: +5% elszenvedett sebzés ⇒ Nincs változás a többi módhoz képest
- Illaoi: +5% elszenvedett sebzés ⇒ Nincs változás a többi módhoz képest
- IV. Jarvan: Normál ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Karthus: -8% kiosztott sebzés ⇒ -6% kiosztott sebzés
- Kled: Normál ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Nocturne: +5% kiosztott sebzés és -10% elszenvedett sebzés ⇒ +10% kiosztott sebzés és -12% elszenvedett sebzés
- Riven: +5% kiosztott sebzés ⇒ +5% kiosztott sebzés és -5% elszenvedett sebzés
- Swain: -6% kiosztott sebzés és +6% elszenvedett sebzés ⇒ -5% kiosztott sebzés
- Yorick: -5% kiosztott sebzés és +8% elszenvedett sebzés ⇒ -5% kiosztott sebzés és +5% elszenvedett sebzés
Ti mit szóltok a változtatásokhoz?