Akali a feje tetejére állhat - A mobilitás nagyot gyengül, de a sebzés kiüti a plafont

Akali a feje tetejére állhat - A mobilitás nagyot gyengül, de a sebzés kiüti a plafont

Durva Akali változások a láthatáron.

Akali ebben a pillanatban az egyik legmegosztóbb karakter a játékban. Nagyjából olyan helyzetben van, mint Ryze. A profi játékosok iszonyatosan nagyot mennek vele, viszont a ladderen, főleg az alacsonyabb rangokon Akali egyszerűen borzalmas. A profi ligák keretein belül azért panaszkodnak rá, mert túlságosan mobilis. Erre talán az egyik legjobb példa egy eset az MSI-ról.

Itt Akalinak már rég meg kellett volna halni, de ehelyett elhozott egy gyilkosságot és majdnem el is tudott futni Ezzel együtt a ladderen a teljesítménye hihetetlenül rossz. Riot Repertoir a következőket osztotta meg a Twitteren.

Ezzel pedig a K/DA csapat oszlopos tagja az egyik legrosszabb győzelmi százalékkal rendelkezik a játékban.

Pont ezért Akali kap egy durva változtatást, akár azt is mondhatjuk, hogy teljesen átszabják a mutatóit. Repertoir szándéka szerint elveszik a mobilitását, viszont az alap sebzését rendesen megbuffolják. Miután a szerkesztőségben megnéztük, hogy miket is terveznek, nagyon gyorsan leesett az állunk. Lehet, hogy sok helyen veszít a karakter és még a töltési idők is lerongyolódnak, de a sebzések kiütik a plafont. Gyakorlatilag a karakter egyszerűbb lesz és a játék vele, könnyebb és durvább. 

Persze ezek még csak tervezett változások, nem tuti, hogy ez kerül a PBE-re, de hogy valami ilyesmi, az tuti.

Assasin's Mark (Passzív)

<Eltávolítva>: Amikor a passzív kör közepétől ellenséges hős felé indultunk, akkor mozgási sebességet kaptunk. Ezt mostantól kivették.

<Új>: Ha valamilyen esemény hatására a passzív bekapcsol (Egy spell eltalál egy ellenséges hőst, elhagyjuk a passzív kört, elköltjük a támadást), akkor Akali kap egy adag mozgási sebességet (minden irányba) 3 másodperc erejig.

  • Passzív kör időtartama
    • 4 mp => 3 mp
  • A támadási buff időtartama
    • 4 mp => 3 mp
  • Sebzés
    • 39-180 (+60% bónusz AD) (50%AP) => 0 (+60% AD) (+50% AP)
  • Mozgási sebesség
    • 40/50/60/70% (1/6/11/16) => 40%
  • Energia visszanyerés 
    • 10/15/20 => 20

Five Point Strike (Q)

  • CD
    • 1,5 mp => 4 mp

Twilight Shroud

  • CD
    • 25/22/19/16/13 mp => 20 mp
  • Energia visszanyerés
    • 40/50/60/70/80 => 60
  • Többé a Shroud meglétének idejét nem lehet kitolni

Shuriken Flip (E)

  • A Shuriken sebzése
    • 70/105/140/175/210 (70% bónusz AD) => 50/75/100/125/150 (+70% AD) (+40% AP)
  • A roham sebzése 
    • 50/80/110/140/170 (+140% bónusz AD => 50/75/100/125/150 (+70% AD) (+40% AP)
  • CD
    • 16/14,5/13/11,5/10 mp => 18/16/14/12/10 mp
  • Mostantól, ha a Shroud egy részén van a jelölő, akkor nem lehet újra aktiválni. Ez mostantól csak ellenfélre működik.

Perfect Execution (R)

  • Az első roham sebzése
    • 85/150/215 (+50% bónusz AD) => 80/120/160 (+50% AD)
  • A második roham sebzése
    • 85/150/215 (+30% AP) => 80/120/160 (+50% AP)
  • Újra aktiválási idő
    • 2,5 mp => 1 mp

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések