Durva Akali változások a láthatáron.
Akali ebben a pillanatban az egyik legmegosztóbb karakter a játékban. Nagyjából olyan helyzetben van, mint Ryze. A profi játékosok iszonyatosan nagyot mennek vele, viszont a ladderen, főleg az alacsonyabb rangokon Akali egyszerűen borzalmas. A profi ligák keretein belül azért panaszkodnak rá, mert túlságosan mobilis. Erre talán az egyik legjobb példa egy eset az MSI-ról.
Itt Akalinak már rég meg kellett volna halni, de ehelyett elhozott egy gyilkosságot és majdnem el is tudott futni Ezzel együtt a ladderen a teljesítménye hihetetlenül rossz. Riot Repertoir a következőket osztotta meg a Twitteren.
Ezzel pedig a K/DA csapat oszlopos tagja az egyik legrosszabb győzelmi százalékkal rendelkezik a játékban.
Pont ezért Akali kap egy durva változtatást, akár azt is mondhatjuk, hogy teljesen átszabják a mutatóit. Repertoir szándéka szerint elveszik a mobilitását, viszont az alap sebzését rendesen megbuffolják. Miután a szerkesztőségben megnéztük, hogy miket is terveznek, nagyon gyorsan leesett az állunk. Lehet, hogy sok helyen veszít a karakter és még a töltési idők is lerongyolódnak, de a sebzések kiütik a plafont. Gyakorlatilag a karakter egyszerűbb lesz és a játék vele, könnyebb és durvább.
Persze ezek még csak tervezett változások, nem tuti, hogy ez kerül a PBE-re, de hogy valami ilyesmi, az tuti.
Assasin's Mark (Passzív)
<Eltávolítva>: Amikor a passzív kör közepétől ellenséges hős felé indultunk, akkor mozgási sebességet kaptunk. Ezt mostantól kivették.
<Új>: Ha valamilyen esemény hatására a passzív bekapcsol (Egy spell eltalál egy ellenséges hőst, elhagyjuk a passzív kört, elköltjük a támadást), akkor Akali kap egy adag mozgási sebességet (minden irányba) 3 másodperc erejig.
- Passzív kör időtartama
- 4 mp => 3 mp
- A támadási buff időtartama
- 4 mp => 3 mp
- Sebzés
- 39-180 (+60% bónusz AD) (50%AP) => 0 (+60% AD) (+50% AP)
- Mozgási sebesség
- 40/50/60/70% (1/6/11/16) => 40%
- Energia visszanyerés
- 10/15/20 => 20
Five Point Strike (Q)
- CD
- 1,5 mp => 4 mp
Twilight Shroud
- CD
- 25/22/19/16/13 mp => 20 mp
- Energia visszanyerés
- 40/50/60/70/80 => 60
- Többé a Shroud meglétének idejét nem lehet kitolni
Shuriken Flip (E)
- A Shuriken sebzése
- 70/105/140/175/210 (70% bónusz AD) => 50/75/100/125/150 (+70% AD) (+40% AP)
- A roham sebzése
- 50/80/110/140/170 (+140% bónusz AD => 50/75/100/125/150 (+70% AD) (+40% AP)
- CD
- 16/14,5/13/11,5/10 mp => 18/16/14/12/10 mp
- Mostantól, ha a Shroud egy részén van a jelölő, akkor nem lehet újra aktiválni. Ez mostantól csak ellenfélre működik.
Perfect Execution (R)
- Az első roham sebzése
- 85/150/215 (+50% bónusz AD) => 80/120/160 (+50% AD)
- A második roham sebzése
- 85/150/215 (+30% AP) => 80/120/160 (+50% AP)
- Újra aktiválási idő
- 2,5 mp => 1 mp