Sylas erősödik, Udyr hatodik pontot rakhat képességeire - íme a 9.13-as frissítés

Sylas erősödik, Udyr hatodik pontot rakhat képességeire - íme a 9.13-as frissítés

Megérkezett a várva várt 9.13-as frissítés, és az új hős mellett számos újdonságot hozott magával.

A 9.13-as frissítés volt az, melyet élőben követhettünk a fejlesztőkkel, adhattunk naprakész visszajelzéseket a tervezett változtatásaikat illetően és fejezhettük ki tetszésünket vagy nem tetszésünket egyaránt. Nézzük, melyik hősök és tárgyak változtak a 9.13 során!

HŐSÖK

cCorki esetében az ARAM-rajongók kedvéért hozzányúltak Corki csomagjaihoz, melynek időzítői sokkal hatékonyabbak, mint valaha. Passzívja, a Hextech lőszer töltési ideje 240-ről 150 mp-re csökkent, míg az első csomag megjelenésének az ideje 8-ról 5 percre módosult. Végső képessége, a Rakétatűz esetében mostantól a bal oldali rakéta a soron következő, az új tölteteket pedig jobbról helyezi be. A változtatások csak ARAM játékmódban érvényesek.ddadQ képessége, a Félhold csapás kódját írták át a fejlesztők, hog kényelmesebb legyen azt használni. A Félhold csapásának ívcsúcsa rövid időre felfedi a háború ködét. Ezen kívül a képesség kissé gyorsabban halad, továbbá megbízhatóbban mutat a kurzor irányába.illPasszívja, az Ősisten prófétája kapott 0,4 varázserőt. A csápok ezentúl nem válnak inaktívvá amikor Illaoi nincs a közelben, hogy irányítsa őket. Ellenben pingelheti a passzívja töltési idejét csapata számára. Ha Illaoi nincs a csápok közelében 30 másodpercig, a csápok eltűnnek. Ez az érték korábban 60 másodperc volt. A csápok az ellenfelek számára 1400 egység helyett 1000 egység távolságban lesznek láthatóak a háború ködén keresztül. Kijavítottak két hibát is, melynek köszönhetően a támadó csápok nem lesznek láthatóak az ellenségek számára az egész térképen. A másik hiba, amely miatt nem okoztak sebzést azok a csápcsapások, amely végrehajtása közben Illaoi meghalt, szintén javításra került.

W képessége, a Kemény lecke kapott egy minimális sebzést, mely jelen esetben 20/30/40/50/60. Ez a minimális sebzés a tornyokkal szemben mostantól bónusz sebzésként érvényesül.

E képessége, a Lelki próbatétel esetében a Lélek időtartama immár nem csökken, valahányszor Illaoi-t megsebzi a célpont. A porhüvely alap időtartama 12-ről 10, míg a léleké 10-ről 7-re csökken. A két csáptámadás közti eltelt idő 10 másodpercentként egyszer szinten érték helyett 5/4/3 másodpercenként egyszer az 1./7./13. szinten.

Végső képessége, A hit ereje immár 5 csáp helyett 6-al rendelkezik, illetve A hit ereje csápjai mostantól nem tűnnek el támadás közben, ha Illaoi támadásra utasítja őket a Kemény leckével.

karmaA 9.12-es frissítés előtt mindenképpen ráfért az erősítés, de azzal átestek a ló túloldára. Ennek köszönhetően E képességén,az Inspiráción a mozgási sebesség időtartama 2,5 másodperc helyett 1,5 másodperc lett, ellenben a felerősített E maradt változatlanul 2,5 másodperc.ornnOrnnak egy újabb kis erőre van szüksége az ösvényfázis során, ezért a Q képességét, a Vulkanikus hasadékot erősítették, 1,0 sebzés arányról 1,1-re.pykeAz egyéni ösvényes Pyke volt az, akivel kicsit elszaladt a ló, ezért a fejlesztők úgy gondolták picit gyengíteni kell. Q képességén, a Csontnyárson a döfés célzása innentől egycélpontos, a legközelebbi egységet célozza, elsősorban hősöket. Ezen kívül a 15% bónusz sebzés, melyet a Csontnyárs döfése okozott, eltávolításra került. A töltési idő 14/12,5/11/9,5/8-ról 12/11/10/9/8 másodpercre módosult.

W képessége az Alámerülés mozgási sebessége 40%-ról 40/45/50/55/60%-ra módosult, mely továbbra is 5 másodperc leforgása alatt szűnik meg fokozatosan.

E képességéről, a Tengeri fantomról pedig eltávolították a minionok és szörnyek elleni sebzést, így már csak a hősöket sebzi meg.sejuUtoljára még a 9.8-as frissítésben erősítették Sejuanit. Előtte pedig csak egy szűk kör választotta el a karaktert a profik közül, azóta viszont szinten minden kompetitív játékban látni. A cél az volt, hogy Sejuani jobban kitudja használni tárgyait, de a fejlesztők itt is túlzásba estek, így most picit visszafogják a szörnyeteget.
Ezért módosítják az alapértékei között az életerő növekedés értékét 105-ről 95-re. Ezen kívül a W képességén, A tél haragján is eszközöltek módosítást, még pedig a második aktiválás sebzési aránya 6% helyett 5,25% lett Sejuani maximális életereje alapján.

sivirÓvatosan kellett megpiszkálniuk a karaktert, mert az Esszenciamartalóc gyengítései, melyeket majd lentebb olvashattok érzékenyen fogják érinteni a karaktert, ellenben mégis muszáj volt gyengíteni rajta picit. Így az alapértékei közül a sebzés növekedéséi értéke 3,11-ről 3-ra, míg a mana regen 8,012-ről 8-ra csökkent. Ezen kívül W képességén, a Pattanó csillagon a mana költsége 60-ról 75-re nőtt.sQ képességén, A bátorság himnuszán az aura sebzési aránya 0,3-ról 0,2 varázserőre csökkent. Ezen kívül az E képesség, A fürgeség dala az, ahol a bónusz mozgási sebesség aránya 6% helyett 3% mozgási sebesség minden 100 varázserő után.sylasSylasnak még próbálják megtalálni a hosszútávú irányt, és azt, hogy a profi játékokba hogyan tud beilleszkedni, addig is újból erősítik egy picit. Alapértékei közül a sebzése 58-ról 61-re, míg életerő növekedési értéke 85-ről 95-re nőtt. W képessége a Királyölő 60/90/120/150/180-ról 65/100/135/170/205-re nőtt, végezetül az E képességén az eszköztippben mostantól helyesen fel van tüntetve a szintenkénti manaköltség alakulása.syndraMostanában ugyan nem annyira népszerű a profi játékokban, mint korábban, ezért egy icipici módosítást eszközölnek rajta, hogy mindenkinek vonzóbb legyen a karakter. Az alapértékei közül a mana növekedése 30-ról 40-re nőtt.trA fejlesztők úgy érezték, ideje picit rendet tenni az alapértékeiben, ennek megfelelően a sebzés növekedési értéke 3,11-ről 3,3-ra, manája 246,76-ról 250-re, míg mana regenje 7,206-ról 7,2-re változott. W képessége a Rakétaugrás pedig még jobban erősíti majd az agresszív játékstílust, ugyanis 85/135/185/235/285 helyett 95/145/185/245/295-öt sebez innentől.udyrUdyr esetében mostantól minden képességet 6. szintig lehet fejleszteni, ezt a passzívjába építették bele. A korábbi 1-5. szintű értékek kizárólag az R képességénél, a Főnix alaknál változtak, így addig a többivel csak felsorolás szinten foglalkoznánk.

Q - Tigris alak:

  • Sebzés: 30/60/90/120/150/180 (+1,1/1,25/1,4/1,55/1,7/1,85 sebzés)

W - Teknős alak

  • Pajzs: 60/95/130/165/200/235

E - Medve alak

  • Bónusz mozgási sebesség: 15/20/25/30/35/40%
  • Bónusz mozgási sebesség időtartama: 2/2,25/2,5/2,75/3/3,25 másodperc

R - Főnix alak

  • Tölcsér alakú sebzés: 40/80/120/160/200 ⇒ 50/95/140/185/230/275
  • Sebzés időegységenként: 10/20/30/40/50/60

TÁRGYAK

Az Esszenciamartalóc 3200 helyett immár 3300 arany lesz, továbbá az alábbi receptből fog összeállni: K. N. kard + Caulfield harci pörölye + Az ügyesség köpenye + 100 arany.

A Randuin ómenje költsége változott 2900 arany (az összeállítási költség 900 arany) értékről 2700 arany (az összeállítási költség 700 arany) értékre.

A Korok pálcája szintén árában módosult 2700 arany (az összeállítási költség 750 arany) helyett 2600 arany lett (az összeállítási költség 650 arany).

A Saját bolt pedig 2019. június 28-tól 2019. július 22-ig visszatér a személyre szabott kedvezményekkel! Ezen kívül pedig a sebzésszöveg is kapott előzetes frissítéseket!

Aktuális nyereményjátékaink:

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!