A League of Legends játékmenetének vezető tervezője osztott meg néhány infót arról, hogy mit is várhatunk még a 9.14-es frissítés során.
Az elmúlt időszakban a Riot dolgozói, különösebb a középvezetői szinteken mozgók egyre nagyobb elánnal tweetelgetnek arról, hogy milyen változtatásokon gondolkoznak, vagy épp már dolgoznak a következő frissítésekhez köthetően. Ezúttal RiotScruffy, a Lead Gameplay Designer számolt be közel egy tucat dologról. Számos helyen nem tért ki rá pontosan, hogy mit is akarnak kezdeni az adott területtel, de sejteni azért lehet.
Also the sylas stuff @Squad5lol has been working on is testing pretty well
— Mark Yetter (@MarkYetter) June 28, 2019
-Pulling out a bit of ult power (not letting him get multi ults in a fight late game)
-Making him more of an "anti mage" focus and weaker to AD champs in a few ways
- Tahm Kench Top (jó eséllyel nerf)
- Néhány kellemes counter lehetőség hozzáadása a magas szintű játékokhoz
- A Galio mid számára egy kis buff a Normal játékokra kihegyezve
- Egy jelentősebb Akali változtatás: a láthatatlanságát Lopakodásról Álcázásra változtatják, ez azt jelenti, hogy mostantól felfedheti őt majd a Control Ward, cserébe viszont buffolnak az E sebzésén
- Különféle Swain "dolgok", az előzetes információk szerint buff
- Új Malphite W (auto attack reset)
- Új Death Recap, vagyis halál összesítő
- Távolsági hős kategóriába sorolt felső ösvényesek
- Sylas "dolgok"
- Elveszik a lehetőségét annak, hogy több ultit is elnyomjon egy csapatharcban
- Továbbá lehetőséget keresnek arra, hogy gyengébb legyen az AD hősökkel szemben
Persze mire a 9.14 megérkezik az éles szerverekre ez a sok minden még bőven változhat, ugyanis a PBE pontosan arra szolgál, hogy ellenőrizzék a különféle változtatásokat. Ráadásul ezek a módosítások még a PBE szerveren se érhetők el, tehát kapásból két rostán kell átesniük; a belső teszteken, aztán a PBE-n. Továbbá nem szabad elfelejteni, hogy ez rengeteg változtatás 2 hét alatt, így nem biztos, hogy minden megérkezik a 9.14 során ezek közül!