Javítanak a TFT tárgyak dobási esélyein

Javítanak a TFT tárgyak dobási esélyein

A fejlesztők dolgoznak azon, hogy ne legyen ennyire véletlenszerű, a tárgy dobás esélye a TFT-ben.

A Riot Games legújabb játéka, a Taktikus Csapatharc, a napokban érkezett meg minden szerverre beta fázisban, de a játékosok máris felfedeztek egy hatalmas problémát: a tárgyakat túlságosan véletlenszerűen kapjuk.
A játékosok nem kapnak egyetlen tárgyat sem, míg ellenfeleik többel is gazdagodnak, valamint arra is sokszor van esély, hogy duplán vagy triplán kapnak meg egyes tárgyat ugyan abban a körben. Mivel a tárgyak kombinálása kulcsfontosságú a TCH-ban, ezért ez a hatalmas véletlenszerűség teljesen felboríthatja az egész tervünket.

De az egyik fejlesztő, August Browning, azt mondta Twitchen, hogy dolgoznak rajta, hogy kisebb legyen a véletlenszerűsége a tárgyak kapásának.

„Csak annyit mondhatok, hogy vannak terveink,” mondta Browning egy Twitch adás alatt, miközben kérdésekre válaszolt. „Nem mondhatom el mi lesz pontosan, de dolgozunk rajta.”

Az egyetlen mechanika a játékban, ami csökkenti a tárgyak véletlenszerűségét az, hogy ott vannak a draft körök. A játékosok választhatnak egy hőst a sok közül, amin fix tárgy szerepel. A tárgyak és a hősök, amik megjelennek teljesen véletlenszerűek, de ha a játékos nem hőst szeretne választani, akkor elvihet egy olyan hőst is, amin a számára megfelelő tárgy található.

Ezen kívül, csak a minionokból és a szörnyekből tudunk tárgyakhoz jutni. Nem garantált, hogy dobjanak tárgyat és ha dobnak is, akkor sem biztos, hogy azt kapjuk, amit szeretnénk. A legtöbb, amit ezen túl befolyásolunk, hogy melyik hősre és milyen tárgy kombinációt csinálunk.    

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések