A fejlesztők dolgoznak azon, hogy ne legyen ennyire véletlenszerű, a tárgy dobás esélye a TFT-ben.
A Riot Games legújabb játéka, a Taktikus Csapatharc, a napokban érkezett meg minden szerverre beta fázisban, de a játékosok máris felfedeztek egy hatalmas problémát: a tárgyakat túlságosan véletlenszerűen kapjuk.A játékosok nem kapnak egyetlen tárgyat sem, míg ellenfeleik többel is gazdagodnak, valamint arra is sokszor van esély, hogy duplán vagy triplán kapnak meg egyes tárgyat ugyan abban a körben. Mivel a tárgyak kombinálása kulcsfontosságú a TCH-ban, ezért ez a hatalmas véletlenszerűség teljesen felboríthatja az egész tervünket.
De az egyik fejlesztő, August Browning, azt mondta Twitchen, hogy dolgoznak rajta, hogy kisebb legyen a véletlenszerűsége a tárgyak kapásának.
„Csak annyit mondhatok, hogy vannak terveink,” mondta Browning egy Twitch adás alatt, miközben kérdésekre válaszolt. „Nem mondhatom el mi lesz pontosan, de dolgozunk rajta.”
Az egyetlen mechanika a játékban, ami csökkenti a tárgyak véletlenszerűségét az, hogy ott vannak a draft körök. A játékosok választhatnak egy hőst a sok közül, amin fix tárgy szerepel. A tárgyak és a hősök, amik megjelennek teljesen véletlenszerűek, de ha a játékos nem hőst szeretne választani, akkor elvihet egy olyan hőst is, amin a számára megfelelő tárgy található.
Ezen kívül, csak a minionokból és a szörnyekből tudunk tárgyakhoz jutni. Nem garantált, hogy dobjanak tárgyat és ha dobnak is, akkor sem biztos, hogy azt kapjuk, amit szeretnénk. A legtöbb, amit ezen túl befolyásolunk, hogy melyik hősre és milyen tárgy kombinációt csinálunk.