Tovább balanszolják az Aramot a 9.14-es frissítés során

Tovább balanszolják az Aramot a 9.14-es frissítés során

Ahogyan a fejlesztők ígérték, szorgosan foglalkoznak minden héten a visszajelzésekkel, a hősök és tárgyak egyensúlyával az ARAM játékmódon belül is.

Az ARAM játékmód egyre közkedveltebb, főleg amióta tesztelték pár frissítéssel ezelőtt, hogy ha lehetőségünk lenne kitiltani hősöket ott is, milyen lenne a játékmenet és a közösség véleménye a játékmódról.
A kitiltások lehetősége ugyan nagy sikert aratott, mégis eltávolították a fejlesztők, ellenben nincs kizárva, hogy majd a későbbiekben vissza hozzák azt. Most azonban kizárólag a hősökről lesz szó, mely szintén egy jó pont, hogy ilyen rendszerességgel foglalkoznak ott is, a hősök egyensúlyával, nézzük, ezúttal mit osztott meg Riot Mort a publikummal.

Fontos külön kiemelni, hogy ezek csak tervezett változtatások, így bármi módosulhat, változhat, vagy épp meg nem történt is lehet, mire ténylegesen eljutunk a 9.14-es frissítésig. Maguk a változások egyébként semmi extrát nem tartalmaznak, kizárólag a legerősebb hősöket gyengítik picit, illetve a leggyengébbeket erősítik.

A frissítésben érkező módosításokkal kizárólag felsorolás szinten foglalkoznánk, mert nem igazán igényelnek további magyarázatot.

Gyengítések

  • Corki: +5% okozott sebzés és -5% elszenvedett sebzés helyett csak -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
  • Illaoi: -5% okozott sebzés és +5% elszenvedett sebzés
  • Jarvan IV: +5% okozott sebzés és -5% elszenvedett sebzés helyett csak -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
  • Kled: +5% okozott sebzés és -5% elszenvedett sebzés helyett csak -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
  • Nami: +5% elszenvedett sebzés
  • Tryndamere: 10% okozott sebzés és -10% elszenvedett sebzés helyett csak +5% okozott sebzéssel és -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
  • Urgot: -5% okozott sebzés
  • Volibear: +5% elszenvedett sebzés

Erősítések

  • Akali: +18% okozott sebzés és -8% elszenvedett sebzés helyett +18% okozott, továbbá -12% elszenvedett sebzést kap
  • Alistar: +5% elszenvedett sebzés helyett a normál értékek kerültek elő
  • Jayce: +5% okozott sebzés
  • Qiyana: +12% okozott sebzés és -10% elszenvedett sebzés
  • Sylas: +5% okozott sebzés
  • Syndra: +5% okozott sebzés
  • Talon: -5% elszenvedett sebzése megmarad, emellett kap +5% okozott sebzést
  • Trundle: +5% elszenvedett sebzés helyett a normál értékek kerültek elő
  • Yuumi: +5% okozott sebzés

Ti örültök a tervezett módosításoknak? Min változtatnátok még?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések