A fejlesztők gőzerővel dolgoznak a 9.14-es frissítésen és annak szinte tökéletes egyensúlyán.
Újabb éj telt el egy újabb izgalmas frissítéssel a háta mögött, mely most a korábbival ellentétben nem hét, hanem nyolc hőst érint.Aatrox szintenkénti életerő regenerációjának az értéke 0,15-ről 0,2-re nőtt. Az ultiján a töltési idő 140/120/100-ról 120/100/80-ra csökkent, eltávolították róla az újjáéledés lehetőségét, végezetül pedig a gyógyítás értéke 40/55/70%-ról 50/60/70%-ra nőtt.
Galio Q képességén a sebzés 80/120/160/200/240-ről 80/115/150/185/220-ra változott. Az eredeti szervereken ez az érték 70/105/140/175/210, így ahhoz viszonyítva még mindig erősítés hősünk számára.
W képességén is változtattak még, ahol a varázssebzés csökkentés 100 varázsellenállásonként 8%-ról 12%-ra nőtt. A fizikai sebzésé pedig a korábbi 50% varázssebzés csökkentés helyett immár csak 33,3% a továbbiakban.Lux W képességén a pajzs értéke 50/70/90/110/130 (+30% AP) értékről visszaállítva 50/65/80/95/110 (+20% AP) értékre.
Mordekaiser passzívján a sebzés 8-25 értékről 5/5,6/6,2/6,8/7,4/8/8,6/9,2/9,8/10,4/11/11,6/12,2/12,8/13,4/14/14,6/15,2-re változott. Ezen kívül az E képességén a varázsellenállás átütési értéke 5/10/15/20/25%-ról 5/7,5/10/12,5/15%-ra csökkent.
Pyke R képességén a sebzést visszaállították 250/290/330/370/400/130/450/470/490/510/530/540/550 (+80% AD)(+150% Lethality) értékre. Eltávolították az effekteket, miszerint nem okozhat nagyobb sebzést a hősöknek, mint az ellenfelek maximum életerejének 50%-a. A szörnyekre és minionokra ez nem vonatkozik.
Ryze W képességén az AP ráta 60%-ról 70%-ra nőtt, továbbá a töltési ideje 13/12/11/10/9-ről 12/11/10/9/8-ra csökkent.
Swain alaptámadásainak hatótávolsága 550-ről 525-re csökkent.
Yuumi passzívja többet nem ad vissza manát, sőt, a pajzs értékén is változtattak, így a korábbi 80-300 helyett 50/55/60/72/84/96/111/126/141/156/174/192/210/228/246/264/282/300-at ad a továbbiakban.
Változott Yuumi Q képessége is, ahol a mana költség 60/65/70/75/80/85 helyett 75/80/85/90/95/100 lett, míg a felerősített sebzés értéke 60/105/150/195/240/285 (+60% AP)-ról 50/95/140/185/230/275 (+65% AP)-ra módosult.
Végezetül az E képességéhez is hozzányúltak, ahol szintén a mana költsége változott elsődlegesen 60/65/70/75/80-ról 30/40/50/60/70-re, míg a maximum gyógyítás értéke a kétszeres alap gyógyításról 2,5-szeresre nőtt.
Emlékeztető: ne feledjétek, a 9.14-es frissítés július 17-én érkezik. Ti mit szóltok a változtatásokhoz?