Miből mennyit? - Melyik tárgyak stack-elnek Teamfight Tactics-ban?

Miből mennyit? - Melyik tárgyak stack-elnek Teamfight Tactics-ban?

A Teamfight Tactics egyik legfontosabb része a tárgyak. De miből érdemes többet felpakolni?

A Teamfight Tactics egyik nagyon fontos eleme a tárgyakban rejlik. A Dota Autochess-el ellentéteben itt nincsenek bonyolult tárgy receptek. Gyakorlatilag, ha egy karakterre rápakolunk két tárgyat akkor abból lesz egy erősebb kombinált dolog. Persze a kombinált tárgyak között van különbség. Van olyan ami iszonyatosan jó, de van olyan is, amit soha nem akarunk használni, annyira gyenge. Persze innen még lehetne tovább menni, hogy a különböző figuráknak érdemes specifikus tárgyakat gyártani. Teszem azt Graves és a Red Buff vagy Tristana és a Titanic Hydra a legjobb barátok.

Ha pedig ezt most minden karakterre meg akarnám csinálni, akkor sokáig itt lennénk és ennek a cikknek nem ez a témája. De mielőtt rátérnék a fő csapásirányra, íme egy nagy grafika, ahol az összes tárgy ott van. Én ezt kipakolom mindig a második monitoromra és már mehet is a játék, egy idő után persze megtanuljátok majd a dolgokat, de addig is jó a segítség.

Most pedig eljött az ideje, hogy azt beszéljük át, hogy melyik tárgyakból lehet, akár többet is pakolni egy karakterre. A lényeg persze az, hogy úgy tudjuk rájuk tenni a dolgokat, hogy az egyedi képesség is duplázódjon, azaz mit lehet stacke-elni? A rövid válasz erre, hogy majdnem mindent. A kicsit hosszabb választ inkább az, hogy mit nem?

Kezdetnek a Golden Spatula tárgyakat, amik kasztot vagy fajt adnak a figurának, nem lehet stackelni. Egy karakter nem lehet kétszer pl. Knight és így nem számíthat kétszer, amikor a játék megnézi milyen szinergiánk van. Persze a Force of Nature kivétel, abból hármat is rá lehet pakolni valakire, de mondjuk, az durva lenne, ha annyit be tudna húzni valaki. Tehát a Youmuu’s Ghostblade, a Knight’s Vow, a Frozen Mallet, a Yuumi és a Darkin nem stackel, ne is próbáljátok egy figurára tenni, mert semmi értelme.

A következő tárgy, amit egy helyre ne pakoljatok az a Redemption. Hiába tennétek több ilyet az első sorban harcoló tankra, a halála után nem fog kétszer gyógyítani. A dolog mindig 1000-et gyógyít ezen nem változtat az, hogy mennyi van belőle. Persze az effektet lehet duplikálni, csak a tárgyat tegyétek másik figurára és már mehet is a dupla heal. 

Az utolsó tárgy, amiből ne pakoljatok sehova duplát, az a Phantom Dancer. Ez a carry tárgy nagyon fontos lehet, főleg a játék kései szakaszában. Az már alapból jó, hogy támadási sebességet és páncélt ad, viszont az egyedi képessége teszi igazán erőssé. A Crit támadások gyakorlatilag nem találják el a tárgy viselőjét. Semmi sem szebb annál, mikor egy Draven 1vs5 szitut hoz, mert a körülötte álló Assasin karakterek folyamatosan melléütnek. Node, a Phantom Dancer nem stack-el. Attól, hogy több van belőle, nem fogunk jobban elugrani a támadások elől. Ebből ne csináljatok többet egy figurára se.

Ezen kívül minden tárgyat lehet duplikálni, valamilyen haszna mindig lesz. Persze nem mindegy, hogy mit pakol az ember. Teszem azt a Spear of Shojin most a legdurvábban op tárgy a játékban és azzal semmi baj sincs, ha egy Pyke egy Aurelion Sol vagy egy Brand kezében három is ott figyel, ők minél többet ultiznak annál jobb nekünk. Ezen kívül talán még érdemes megemlíteni a Locket of the Iron Solari stack-et, amit mostanában elő szeretettel használnak a Sorcerer kombókban, hogy figuráknak legyen ideje ellőni a képességeiket. Persze ezen kívül mindenből annyit pakoltok egy karakterre, amennyit akartok, ez már a ti játékstílusotoktól függ.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések