Minden IS változott a játékban, megjött a teszt szerverre a PUBG 4. szezonja

Minden IS változott a játékban, megjött a teszt szerverre a PUBG 4. szezonja

PUBG - A negyedik szezon első frissítése már elérhető a teszt szerveren, számos fegyver és jármű változott.

Nem rég a PUBG Corp. publikálta a PUBG legújabb PC-s frissítését, a 4.1-et. Azért nem a 31. patch néven fut a dolog, mert a PUBG Corp. innentől kezdve átláthatóbb azonosítást ad a frissítéseinek, így mostantól tudni fogjuk, hogy melyik update melyik szezonhoz tartozik. Rendhagyó időszaka jön a játéknak, ugyanis a negyedik szezon során Erangel történelmét is megismertetik majd velünk, továbbá ezzel a frissítéssel rengeteg helyen változott meg a játék. Számos új funkciót köszönthetünk, illetve egyéb módosításokat, például eszközöltek egy lehetséges megoldást a BRDM-2 problémájára.

Erangel Visual Update

A PUBG Corp. nagyra értékeli a játékosok bizalmát és szeretetét, az ő szavaikkal élve "Ez a sziget a ti otthonotok is." ezért egy nagyon alapos frissítésen esett át a sziget. Íme néhány összehasonlító kép.

Military Base

Mylta Power

Quarry

Mansion

Prison

Egyéb területi változások


Számos területet kisebb-nagyobb mértékben megváltoztattak, sok olyan tereptárgyat adtak hozzá a pályához, amely jobban szemlélteti a pálya történelmét; árkok, takaróponyvák, elhagyott tartályok szegélyezik a térképet.

A játékosok visszajelzéseinek megfelelően a füves területek színtelitettsége és a fű sűrűsége csökkent.

Survivor Pass 4: Aftermath


A legújabb Pass magában hordozza Erangel múltját és jelenét. Ezúttal is több mint 100 jutalmat oldhatunk fel, ha teljesítjük a küldetéseket. Az AFTERMATH pass magával hozott egy teljesen új megosztott küldetés funkciót, vagyis a barátainkkal közösen csinálhatunk meg egy feladatot. A küldetéscsere-rendszer is frissült, most már BP-ért cserébe is tekerhetünk a küldetéseken.

  • A Pass júlis 23-tól, illetve 24-től (időzónától függően) október 15-ig, 16-ig lesz elérhető. Összesen 12 héten át.
  • Naponta 3 darab napi küldetést tekerhetünk el, BP-ből pedig további napi, illetve heti küldetéseket változtathatunk meg
  • Azok a játékosok, akik megcsinálták mind a három napi küldetést, 1500 BP-ért cserébe újabb adagot kérhetnek le
  • A napi küldetések magyar idő szerint 04:00-kor cserélődnek
  • A heti küldetések minden szerdán 04:00-kor cserélődnek

A Survival Title System újra elindul

  • Amikor a 4.1-es frissítés elér a live szerverekre, a kihívás újraindul
  • A Survival pontok kaptak egy soft resetet
  • Erangelen, Miramaron és Vikendin több pont szerezhető a meccsekből, hogy kiegyenlítsék a térképek közötti mérkőzés időtartam különbségeket

Játékmenet

A negyedik szezon játékmenet frissítésében újragondolták a fegyverek és járművek egyensúlyát is, hosszúúúúúúú lista következik.

Fegyverek

Buffok

  • A Kar98k alapsebzését 75-ről 79-re emelték
  • Az S12K sörétjeinek alapsebzését 22-ről 24-re emelték
  • A Sawed-off sörétjeinek alapsebzését 20-ról 22-re emelték
  • Az S686 és S1897 sörétjeinek alapsebzését 24-ről 26-ra emelték
  • Növelték az SMG-k távolsági sebzését
  • Picit megnövelték az SMG-k sebzés szorzóit
    • Testre mostantól 1,05 (korábban 1,0)
    • Végtagra mostantól 1,3 (korábban 1,25)
  • Megnövelték a Crossbow esetében is
    • Testre 1,4 (korábban 1,0)
    • Végtagokra 1,2 (korábban 0,9)
  • Az alap Crossbow esetében 3 százalékkal növelték a zoom gyorsaságot
  • A pisztolyok laser sight általi szórása csökkent (A no-zoom pisztoly lövések 70%-kal pontosabbak mostantól, ha van rajta laser sight)

Nerfek

  • Csökkentették az M24 alapsebzését 79-ről 75-re
  • Csökkentették a Beryl M762 alapsebzését 46-ról 45-re
  • Az AKM és a Groza alapsebzése is csökkent 49-ről 47-re
  • Az M416, a G36, a QBZ, a SCAR-L és az AUG sebzése 43-ról 41-re csökkent
  • Mostantól az összes shotgun csak 150 méterig hatásos

Változások

  • A Duckbill kiegészítő mostantól függőlegesen tereli a söréteket, nem pedig vízszintesen
  • A Crossbow mostantól rendelkezik egy röppálya jelzővel a jobb célzás érdekében
  • Az Uzira mostantól Red Dot és Holo is rátehető

Járművek változásai

Buffok

  • Irányíthatóbbá váltak a következő járművek: Buggy, Mirado, Rony, Motorbike, Snowbike, Snowmobile, Scooter, Tukshai
  • A háromszemélyes motor stabilitása is javult
  • A Scooter maximum sebessége 90-ről 105-re nőtt
  • A Buggy kereke 50%-kal szívósabb lett
  • A Buggy maximális sebessége 92/115-ről 100/125 km/h-ra nőtt
  • Az UAZ életereje 900-ről 1200-ra nőtt
  • A Tukshai hp-ja 500-ról 1000-re nőtt, a maximális sebessége pedig 70-ről 85-re

Nerfek

  • A Mirado életereje 1000-ről 900-ra csökkent
  • Az összes motorkerékpár 50%-kal több benzint fogyaszt
  • Csökkentették a Dacia irányíthatóságát és boost halmozását
  • A Dacia és a Mirado maximális sebessége 15%-kal csökken, ha terepen haladunk vele, tehát; homokon, füvön, sárban stb.
  • Sziklás terepen haladva minden jármű tapadása 10%-kal csökken
  • A BRDM-2 kapott sebzését a game módokhoz igazították
    • Soloban 80%-kal több sebzést kap
    • Duoban 40%-kal több sebzést kap

Változások

  • A Buggy és a Mirado új hangokat kapott
  • A boost használat vizuális effektjét kivették, helyette egy új motorhang kerül be
  • A járművek stabilitásával a járművekből való célzás pontossága is nőtt
  • Fejlesztettek az FPP kamera nézeteken a járműveken belül

Újítások

  • A járművek mostantól maguktól is tudnak menni, mintha csak az auto-run funkciót használnánk
  • Hozzáadtak egy locking funkciót a BRDM-2-höz
  • Csak a társak ülhetnek majd be a BRDM-2-be
  • Amikor mindenki kiszáll a BRDM-2-ből, az kinyílik más játékosok számára is
  • Mostantól hallgathatunk zenét a járművekben ülve

Heal és boost itemek fejlesztése

  • Mostantól mozgás közben is használhatjuk őket
  • A Bandage-ek mostantól folyamatosan tekerhetőek, amíg a játékos életereje el nem éri a 75%-ot, vagy ki nem fogy belőlük
  • A First Aid Kit mostantól nem gyógyítja meg azt a sebzést, amit a Kit használatának kezdete után kaptunk be

Vizuális frissítések

  • Optimalizálták és újradolgozták a Molotov Cocktail effektjét
  • Optimalizálták és frissítették a fegyverek és járműveit shadereit
  • Optimalizálták és frissítették és a Frag gránát robbanás effektjét
  • Optimalizálták és differenciálták a fegyverek torkolattüzét

A rádió üzenet általi jelölés távolsága megváltozott

  • A rádió üzenetek általi automatikus jelölést mostantól maximum 300 méterre rakhatjuk le 500 helyett

Kijavították az FPS által okozott megnövelt tűzgyorsaságot

  • A fegyverek tűzgyorsasága mostantól kevésbé függ az FPS-től
  • Mostantól konzisztensebb tűzgyorsasággal találkozhatunk kevés FPS esetén

Erangel Kék Zone Balance változtatások

  • Kisebb lett a védett zóna területe az első köröknél
  • A játék elején és közepén mostantól kevesebbet kell várnunk a kék körök változására.
  • A játék közepén és végén lassabbá vált a szűkülés
  • Az utolsó kék zónára mostantól kevesebbet kell várni

Lemezlejátszók

  • Szerte Erangelen találhatjuk meg őket
    • Véletlenszerűen élednek be és a Use gomb használatával kapcsolhatjuk ki és be őket
    • Összetörhetőek
    • A lemezlejátszó zenéjét a közelben lévő játékosok hallják
    • Egy dal után a lemezlejátszó automatikusan kikapcsol

UI/UX

Karakter testreszabás UI

  • Kikerültek az almenüpontok és újragondoltak pár elemet a menüben.
  • Mostantól a tárgyak alapból minőség szerint lesznek osztályozva
  • Az új tárgyak mostantól egy ideig elől maradnak míg meg nem nézzük őket
  • Új tárgy megszerzése esetén egy popuppal egyből eljuthatunk a testreszabás menüponthoz
  • Új kategóriák:
    • Járművek: Új jármű skinek érkeztek
    • Utility: Az Inventory mostantól a Utility menüpont alatt lesz
  • Menü háttér és karakter render
    • Az effektek mostantól jobban beleillenek a háttérbe

Bolt UI fejlesztések

  • Bekerült a Survivor Pass 4 

Weapon Mastery UI fejlesztések

  • Javítottak az ikonokonok és kicsit pofásabb lett az egész menü
  • Az előző meccs jelentés mostantól nem jelenik meg, ha nem szereztünk weapon mastery-t az előző meccsen

Plane UI fejlesztések

  • A pályán látható repülő ikon mostantól dinamikusan megnő vagy lecsökken ha rázoomolunk a térképre

Wheel UI fejlesztések

  • Kisebb lett a kör UI és átkerült a monitor jobb oldalára
  • Sokkal kezelhetőbb lett a UI
  • Bekerült egy egérindikátor a közepére
  • Kikerült a blur effekt a UI körül
  • A tárgyak sorrendje megváltozott a healing alatt
  • Mostantól 12 helyett csak 8 emote-ot tárulhatunk el

Matchmaking rendszer frissítése

Európában minden marad a régiben, egyedül azt vehetjük észre, hogy hosszabb keresés esetén a rendszer feldob egy üzenetet mely szerint x módban y régióban gyorsabban találhatunk mérkőzést.

World

  • Mostantól kevesebbet láthatjuk Vikendin a holdfényes időjárást a játékosok kérése miatt
  • A PUBG Nations Cup alkalmából feldíszítették a pályákat!

Skinek és tárgyak

  • Megérkezett a PUBG Nations Cup Frying Pan

  • Július 31-től augusztus 14-ig érhetjük el
  • 9.99 dollárért vehetjük meg

Teljesítmény

  • Javult a pálya betöltési ideje
  • Mostantól kevesebb stutteringel és apró akadozásokkal találkozhatunk
  • Optimalizálták a számunkra nem látható karakterek mozgását a jobb FPS-ért

Custom Match

Fejlesztettek az observer UI-on az alábbi területeken

  • Killfeed
  • Sebzés UI
  • Csapat és játékos lista
  • Nevek és tagek

MOND EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!



Közvetítések