Ami a LoL-ból kimaradt: Tibba, Shurima utolsó dzsinnje - kitalált karakter

A közösségi fórumok és oldalak tele vannak kitalált karakterekkel, elképzelésekkel, melyek között vannak azért elég ötletesek is.

A League of Legends egy rendkívül felkapott játék, több tízmillió játékossal a rendszerben. Ez természetesen azt is eredményezi, hogy fan artok és egyedi elképzelések is születnek, főleg, hogy maguk a fejlesztők is szívesen várnak kitalált karaktereket, művészi alkotásokat, rajzokat, elképzeléseket, ötleteket és visszajelzéseket. A karakterhez nincs sajnos történet, szóval nézzük, milyen képességekkel is rendelkezik a kitalált hősünk.

KÉPESSÉGEK

Passzív - Frissítő varázslatok

Tibba minden képessége használata után gyógyítja magát, a közelében elsütött szövetséges képességek után pedig manát nyer vissza.

Q - Csendre utasítás

Tibba mágikus sebzést mér a kijelölt egységre, valamint rövid időre elnémítja. Ha a közelben egy szövetséges hősön bármilyen tömegirányító hatás van érvényben, azonnal megszabadul tőle, a némítás időtartama pedig megduplázódik.

W - Kívánságok

Tibba sorolni kezdi a tőle kérhető kívánságokat a kijelölt szövetséges hős számára, aki a különböző kívánságok kiválasztásával más-más hatást érhet el. A kívánság teljesülésekor megnő Tibba mozgási sebessége. Ha adott időn belül nem választ a szövetséges, vagy Tibba újból aktiválja a képességet, csökkentett töltési időre kerül.
A három kívánság:
- Töltődik a hős életereje.
- Csökken a hős elhasznált képességeinek töltési ideje.
- A hős következő egyszerű támadása elkábítja az ellenfeleket. 

E - Osztott védelem

Tibba egy védőpajzsot von a kijelölt szövetséges egységre és magára, ami a varázsereje alapján erősödik. Amíg a pajzs aktív, Tibba átvállalja a szövetségesének okozott sérülés bizonyos részét, valamint ellenséges hősök támadásakor egy energia kisülés mágikus sérülést okoz a kettőjük között álló ellenfeleknek.

R - Csodalámpás

Passzív: Tibba a halálakor magához idézi a lámpását, elveszíti maximális manájának felét, cserébe, ha egy szövetséges hős megdörzsöli a lámpását, minimális életerővel feléled. Ha nincs elegendő manája vagy rövid időn belül senki sem érinti meg a lámpást, Tibba meghal.

Aktív: Tibba a kijelölt szövetséges hős vagy épület mellé varázsolja a lámpását, tartózkodjon bárhol a térképen. Ha egy szövetséges hős megdörzsöli a lámpást, Tibba azonnal megjelenik számára. A lámpás nem lehet támadás vagy képesség célpontja, jelenléte páncélt és varázsellenállást biztosít a szövetséges hősöknek.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!