Az elmúlt napok tervezetei elkezdtek a gyakorlatban is napvilágot látni.
Az elmúlt két napban rengeteget beszéltünk arról, hogy milyen változtatások is várhatóak a 9.15-ös frissítés során, és hát nem elég csak a tervekről beszélgetni, ahhoz ugyanis, hogy le is tudják tesztelni azokat, el kellett kezdeni bepakolni őket a PBE szerverre.Érdemes végigolvasni újra a listát a korábbiakhoz képest, ugyanis ismét vannak rajta olyan tételek, amik a korábbi tervezetekben nem szerepeltek. Nézzük, milyen változtatások is érkeztek az éj leple alatt.
Evelynn Q képességén a szörnyek elleni töltési idő 60%-ról 50%-ra csökkent.
Galio passzívján a töltési idő az 5 flat értékről 5-re változott, de immár CDR alapján. Ezen kívül passzívjának sebzése 15-180-ról 15-200-ra nőtt. Mindezen kívül E képességén a sebzés 80/120/160/200/240-ről 90/130/170/210/250-re emelkedett.
Graves E képességén a páncél 5/7,5/10/12,5/15-ről 8/11/14/17/20-ra nőtt.
Karma E képességén a mantrával ellátott bónusz pajzs értéke 30/90/150/210 (60% AP)-ról 25/80/135/190 (+50% AP-ra) változott.
LeBlanc E képességén az E2 sebzése 60/90/120/150/180-ról 70/110/150/190/230-ra nőtt.
Lee Sin Q képessége is változott, még pedig az alábbi módokon:
- Q1 képességén a sebzés 50/75/100/125/150-ről 55/80/105/130/155-re nőtt.
- Q2 képességén a sebzés 50/75/100/125/150-ről 55/80/105/130/155-re emelkedett.
Lissandra alap életereje 518-ról 550-re, míg szintenként kapott életereje 87-ről 90-re nőtt. Mindemellett az ultija AP rátája 60%-ról 75%-ra emelkedett. Az ultiján élesített változtatás nem volt korábban a tervezet része.
Lucian R képességén a sebzés 20/35/50-ről 20-40-60-ra módosult.
Poppy W képességén a bónusz mozgási sebesség 35%-ról 40%-ra nőtt.
Qiyana E képességének sebzése immár Flashelhető. Mindemellett ultiján a korábbi fix 100 másodperces töltési idő 120/100/80 másodpercre változott.
Rumble W képességén a pajzs értéke 100/130/160/190/220-ról 80/110/140/170/200-ra csökkent.
Soraka Q képességén a sebzés értéke 60/95/130/165/200-ról 75/110/145/180/215-re nőtt.
Swain Q képességének hatótávolsága 625-ről 725-re nőtt, a korábbi, 675-ös tervezet helyett.
Syndra ultiján a minimum sebzés értéke 270/405/540-ről 270/420/570-re, míg a gömbönkénti sebzés értéke 90/135/180-ról 90/140/190-re nőtt.
Vayne E képességével amennyiben tereptárgynak lökjük az ellenfelünket 150% bónusz sebzést viszünk be a korábbi 100% helyett.
Xerath ultijára is megérkezett a változtatás, immár fix 5000-es hatótávolsággal rendelkezik minden szinten, a korábbi 3200/4400/5600 helyett.
Ti mit szóltok a változtatásokhoz?