A Riot továbbra is törekszik a toxicitás csökkentésére.
A LoL, mint minden más online játék híres arról, hogy a játékosok nem szeretik emberként kezelni egymást. Valamilyen oknál fogva a monitor mögül mindenkiből könnyebben kijön az állat, így hihetetlen mértékű toxicitást kell kibírniuk azoknak, akik nincsenek hozzászokva a folyamatos trágár blame-eléshez. Persze a játék története során ez már rengeteget fejlődött, olyannyira, hogy néhol már túlzásba is vitték.
Sajnos a nem írásos toxikusságról jóval kevesebb szó esik a Riot berkein belül, pedig sokan inkább 10 olyan meccset játszanának, ahol az egyik csapattárs folyamatosan inzultálja őket, minthogy egyszer is egy feederrel vagy grieferrel keljen játszania. Ettől függetlenül a Riot ismét egy olyan újdonságot vezetett be, ami csak az előbb emlegetett írásos toxic viselkedést akadályozza meg. A frissítés óta ugyanis nem láthatjuk azon játékosoknak a Mastery pontjait, akik 3-as vagy az alatti hősismeret szinttel rendelkeznek.Eddig ugyanis, ha valaki 0-ás vagy csak pár ezres ponttal érkezett meg egy meccsre, az sokakat már a legelején kitiltelt, amíg pedig erre koncentráltak és minden egyes halálnál szétpingelték a csapattársukat, addig ők maguk is elvesztették a meccset. Ezen szeretett volna változtatni a Riot ezzel a megoldással.
Szerintetek volt értelme a változtatásnak?