Taktikusabb és ügyesebb játékosok kellenek az új Pantheonhoz. Itt a rework!
Pantheon minden játékban ugyanazt a stílust képviselte. Egy valódi orvgyilkos volt, aki vagy a felső, vagy a középső ösvényről érkezett, de a bátrabbak akár a dzsungelből is rajtaüthettek az ellenfeleken. Mivel unalmasnak találták az egyik legrégebbi hőst a fejlesztők, felfrissítették a képességeit, a történetét és a kinézetét. Itt a reworkölt Pantheon!
A vizuális újításokon és a történeten is dolgoztak a fejlesztők, de a legfontosabb, hogy új képességre tett szert a Törhetetlen Lándzsa. A Q eddig egy célpontra dobható lándzsaként tökéletesen alkalmas volt piszkálásra és farmolásra, a jövőben azonban sokkal nehezebb lesz jól használni a képességet, mivel egy skillshotot csináltak belőle a Riot alkalmazottjai. Ugyanúgy eldobja majd a lándzsát, azonban egy adott sávban sebez majd. A W és az E a videó alapján nem változott semmiben, ugyanúgy képes lesz kábítani, illetve területre sebezni Atreus, aki visszaszerezte az irányítást a test felett, mivel a hadisten meghalt az Aatrox elleni csatában.
A Grand Skyfall (R) helyett itt a Grand Starfall (R), ami egy jó nagy területre sebez, miközben Pantheon végigsöpör a pályán és megérkezik az ultival kijelölt helyre. Nehezebb lesz jól irányítani a képességet és nagyobb kihívást jelent majd a tökéletes pozíció megtalálása is. A pozícióján nem változtattak, ugyanúgy a felső ösvényen, illetve a dzsungelben látják a kozmikus erőt is birtokló hős jövőjét.
Nektek hogy tetszenek a változtatások?