Megérkezett a várva várt 9.15-ös frissítés, minden ami PROJEKT, vagy sem, az most itt van, terítéken 18 hőssel!
A 9.15-ös frissítés érkezésével 18 hős módosult, kik jó, kik rossz irányba. Mindemellett megtudtuk, hogy mikor érkeznek az új, PROJEKT kinézetek. Ne is húzzuk tovább az időt, nézzük kik kapták a legújabb módosításokat.
A Q képességén a töltési idő csökkentése 60%-ról 50%-ra csökkent a szörnyek eltalálásakor. Ezzel a változtatással csökkentették a tisztogatási sebességét, főképp a játék korai szakaszában.
Passzívján a töltési idő immár nem 5 másodperc minden szinten, hanem 5 másodperc, amelyet a töltésiidő-csökkentés befolyásol. Emellett a sebzését 15-180-ról 15-200-ra növelték, szintén az 1-18. szinten. E képessége pedig plusz 10 alapsebzést kapott, így 80/120/160/200/240 helyett 90/130/170/210/250-et sebez. Ezzel jobban megéri neki a kevésbé kiszámítható képességeivel betalálni, mint például az E. Kíváncsian várjuk, hogy mennyire lesz elegendő ez a mennyiségű erősítés számára a korábbi gyengítésekhez képest.
Valljuk be, jelenleg se nem erős, se nem jó. Legalábbis minden téren egy olyan hősről volt szó, aki alulteljesített, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, megerősítik a védelmét azért, hogy a játék korai szakaszában jobban helyt tudjon állni. Így tehát E képességén a páncél értéke jelzőnként 5/7,5/10/12,5/15-ről 8/11/14/17/20-ra nőtt.
A profik körében a használata továbbra sem kiegyensúlyozott a 9.13 során érkezett mozgási sebesség csökkentést követően sem, így most a Felerősített E képesség bónusz pajzsa 30/90/150/210 (+0,6 varázserő)-ről 25/80/135/190 (+0,5 varázserő)-re csökkent.
Kha'Zix Q képessége kapott plusz 10 sebzést, így annak alapsebzése 50/75/100/125/150-ről 60/85/110/135/160-ra nőtt.
LeBlanc E képességéhez is hozzányúltak, ahol a mozgásképtelenség alapsebzése 60/90/120/150/180-ról 70/110/150/190/230-ra nőtt. Így a végjátékban a képesség sokkal, de sokkal többet fog számítani, mint valaha.
Q képességén a hanghullám alapsebzése 50/75/100/125/150-ről 55/80/105/130/155-re nőtt a rezonáns csapás minimális sebzésével együtt. A maximális sebzés értéke is változott 100/150/200/250/300-ról 110/160/210/260/310-re. A módosítás főképp az egyéni várólistás játékosokat helyezi előnybe.
Az alapértékek közül az életereje 518-ról 550-re, míg az életerő növekedése 87-ről 90-re nőtt. Ezen kívül az ultija sebzésaránya 60% varázserőről 75% varázserőre nőtt. Ezzel a játék korai szakaszában jobb védelemmel, illetve a végjátékok során nagyobb sebzéssel bír a karakter.
Végső képességén az alapsebzés 20/35/50-ről 20/40/60-ra nőtt. A végjátékban picit le volt maradva a többi lövészhez képest, ezt szerették volna kicsit ellensúlyozni.
A 9.14 során szerették volna közepesen erősíteni hősünket, azonban itt túl óvatosak voltak, így most újabb erősítést alkalmaznak, hogy a korábban várt eredményt végre elérjék. Így Malphite Q képességén a lassítás 15/20/25/30/35%-ról 20/25/30/35/40%-ra nőtt. Emellett W képességén a hasítás alapsebzése 20/35/50/65/80-ról 30/45/60/75/90-re emelkedett, mindeközben javítottak egy hibát, így most már a hasítás sebzése mostantól aktiválja A vadász talizmánját. Végezetül ultiján is kellett egy hibajavítást eszközölni, így mostantól a maximális hatótávolságon sül el, ha a maximális hatótávon kívül használják.
W képességén a mozgási sebesség értéke 35%-ról 40%-ra nőtt. Ezzel az erősítéssel az egyéni várólistás játékosok számára szeretnének kezdeményezni.
Qiyana W képességét végre megcsinálták, hogy az ARAM játékmódban is használható legyen, ahol az életerőcsomagok jelentik számára a Folyó erősítést. Ezen kívül E képességén a sebzés hatótávja is változott, így mostantól a roham végén csak a 250 egységnyi hatótávon belül található célpontokat sebzi. (A rohamozással vagy Átvillanással kitérő ellenfelek elkerülhetik a Merészség sebzését.) Végezetül az ultiján a 100 másodperces töltési időt 120/100/80-ra módosították.
A játék korai szakaszában túlzottan egyszerűen védte le az érkező sebzéseket, így a W képességén az alap pajzs erő 100/130/160/190/220-ról 80/110/140/170/200-ra csökkent, míg az alap felerősített pajzserő 150/195/240/285/330-ról 120/165/210/255/300-ra esett vissza.
Q képességén az alapsebzés 60/95/130/165/200-ról 75/110/145/180/215-re nőtt. Végső képességén javítottak egy hibát, így a képesség mostantól megfelelően töltődni kezd, ha Soraka elsütés közben meghal.
Swain Q-jának visszaállították régi hatótávját, így Q képességén újra 725-ös hatótávolsággal rohangálhatunk a korábbi 625-ös helyett.
Az ultiján az alapsebzés gömbönként 90/135/180-ról 90/140/190-re nőtt, ezzel a végjátékbeli erejét szeretnék előcsalogatni.
E képességénél ha falba ütközik az ellenfelünk, vagy tereptárgyba, a Megbélyegzés sebzésének 100%-a helyett immár 150%-ot sebzünk, továbbá a sebzése mostantól azonnal érvényesül, és nem a hátralökés után.
Végső képességén a hatótáv 3200/4400/5600-ról 5000-re módosult, ezáltal elősegítve a legegyedibb jellemzőjének kihasználását a játék korai szakaszában.
A PROJEKT: Pyke, Irelia, Warwick, Jinx és Akali 2019. augusztus 1-től lesznek elérhetőek.