Nem csak a szinergiákra néztek ám rá a fejlesztők, de Yasuo is kapott egy kis erősítést!
A 9.15-ös frissítés nem csak a rendes játékmódot, de a TFT-t is keményen érintette. Szinergia újratervezések, hősök erősítése, néhányuk gyengítése, számtalan változtatás! Ne is szaporítsuk tovább a szót, nézzük mit rejt a 9.15 a TFT számára!
RENDSZEREK
Nyerő és vesztes szériák
- A nyerő és vesztes szériák immár nyereségesebbek lesznek, a korábbi 2/5/8-as töréspont 2/4/7-re csökkent.
Kasztok töréspontjai
Új töréspontokat adtak hozzá néhány kaszthoz, majd hozzáfűzték még, hogy ennek okait most ne feszegessük. Személyes véleményünk, hogy ezekhez a kasztokhoz érkeznek majd hősök.
- Tüzér 6 ⇒ A tüzéreknek lehetőségük van 3 további lövést leadni.
- Bajkeverő 6 ⇒ Az összes bajkeverő kap további 1200 életerőt.
- Alakváltó 6 ⇒ Az alakváltók 120% bónusz életerőt kapnak átalakuláskor.
- Kardmester 9 ⇒ A kardmestereknek lehetőségük van 4 további támadást végrehajtani. (Ez jelenleg lehetséges, tehát sok sikert!)
Játékosok által elszenvedett sebzés
A játékosok immár kevesebb sebzést szenvednek el a minionoktól, illetve a bizonyos osztállyal rendelkező és csillagszintű hősöktől.
- Pókivadékok/Elemi gólem sebzése: 2 ⇒ 1
- 4. osztály (1 csillag): 3 ⇒ 2
- 5. osztály (1 csillag): 4 ⇒ 3
- 3. osztály (2 csillag): 4 ⇒ 3
- 4. osztály (2 csillag): 5 ⇒ 4
- 5. osztály (2 csillag): 6 ⇒ 5
- 4. osztály (3 csillag): 7 ⇒ 6
Körhinta szakasz
- Az elérhető egységek száma 10-ről 9-re csökkent.
ORGYILKOS
Ugyan a 9.14b frissítésben gyengítették az orgyilkosokat, azonban a fejlesztők azt szeretnék, ha más összeállításokban is helytállnának.
- Az orgyilkosok hamarabb és gyorsabban ugranak.
- Az orgyilkosokat hamarabb lehet megcélozni.
- A nem orgyilkos kasztba tartozó hősök lassabban mozognak a harc elején.
- Evelynn sebzése 60-ról 70-re, míg képességének sebzése 200/250/350-ről 200/300/400-ra nőtt.
- Katarina képességénél a célpontok száma 3/5/7-ről 4/6/8-ra nőtt.
- Rengar sebzése 65-ről 70-re, támadási sebessége 0,55-ről 0,60-ra, míg képességéből szerzett bónusz támadási sebessége 0,3/0,5/0,7-ről 0,4/0,7/1,0-re nőtt.
DÉMON
A démonok picit túl erősek lettek, így a fejlesztők megpróbálják picit jobban pórázon tartani őket.
- A Démon manaégetése 25/50/85% esélyről 20/35/60%-ra csökkent.
- Varus képességének sebzése 400/600/800-ról 300/550/800-ra csökkent.
- Aatrox képességének sebzése 400/700/1000-ről 250/600/950-re, míg életereje 750-ről 700-ra csökkent.
- Morgana képességének sebzése 300/375/450-ről 200/325/450-re csökkent.
SÁRKÁNY
A sárkányok mágiával szemben ellenállása sok embernek és hősnek okozott bosszúságot, így vettek le az immunitásból, ellenben a másik oldalt adtak is vissza nekik.
- Sárkány bónusz: 100% helyett 83%-os mágiával szembeni immunitás.
- Shyvana páncélja 20-ról 30-ra nőtt.
- Aurelion Sol életereje 600-ról 650-re, míg képességének sebzése 250/450/650/-ről 250/500/750-re nőtt.
ELEMENTALISTA
A Gólem teljesítménye ugyan még korábban csökkentve lett, de továbbra is azt szeretnék a fejlesztők, ha az elementalisták erős varázslók maradnának.
- Lissandra képességének sebzése 150/200/250-ről 150/275/400-ra nőtt.
- Brand képességének sebzése 175/325/475-ről 200/375/550-re nőtt.
ŐRZŐ
Az őrzők megtalálták saját kicsiny helyüket a játékban, de a meccsek elején túlságosan kockázatos használni őket. Emellett egyénileg is masszívabbá tették őket.
- Őrző bónusz: 40 páncél helyett 50 páncélt ad jelzőnként a továbbiakban. Az Őrzők nem adnak bónuszt saját maguknak.
- Braum páncélja 25-ről 75-re nőtt.
- Leona páncélja 55-ről 100-re nőtt.
LOVAG
A lovagok két fővel még jól teljesítenek a játék elején, azonban a későbbiekben elhagyják magukat. Ezért úgy döntöttek a fejesek, hogy rájuk fér egy kis plusz.
- Lovag bónusz: a lovagok kivédenek 20/40/80 sebzést az alaptámadásokból bónusz helyett a csapat figyelmen kívül hagyhat 15/30/55 sebzést bármilyen forrásból.
- Darius páncélja 25-ről 40-re nőtt.
- Garen páncélja 35-ről 40-re nőtt.
- Mordekaiser páncélja 35-ről 40-re nőtt.
- Sejuani páncélja 35-ről 40-re, míg kábításának időtartama 2/3,5/5 másodpercről 2/4/6 másodpercre nőtt.
- Kayle életereje 800-ról 750-re csökkent, ellenben páncélja neki is 35-ről 40-re nőtt.
NINDZSA
A fejlesztők szeretnék, ha egyetlen Nindzsa is hasznos tagja tudna lenni egy csapatnak, ha pedig négyen vannak, akkor minden támadásuk legyen hatékony.
- Nindzsa adottságbónusz: 1 fő esetén 40% sebzés és 4 darab esetén 80% sebzés helyett 1 nindzsánál +40 sebzés és varázserő, míg 4-nél +60 sebzés és varázserő.
- Shen támadási sebessége 0,6-ról 0,7-re nőtt.
- Zed támadási sebesség 0,6-ról 0,65-re, míg sebzése 60-ról 65-re nőtt.
- Kennen képességének a sebzése 400/650/900-ról 225/450/675-re csökkent.
- Akali képességének sebzése 200/375/550-ről 150/275/400-ra csökkent.
NEMES
A nemesről az a hír járta, hogy jelentős erősítést ad, de ez gyakorlatban nem állta meg a helyét a varázsellenállás hiánya miatt. Nézzük, mit csináltak a fejlesztők.
- Nemes bónusz: 100 páncél és +35 életerő találatonként helyett 60 páncél és varázsellenállás +35 életerő találatonként.
- Vayne sebzése 45-ről 40-re csökkent, ellenben támadási sebessége 0,65-ről 0,75-re nőtt.
- Garen sebzése 55-ről 50-re csökkent, ellenben támadási sebessége 0,55-ről 0,6-ra nőtt. Képességének sebzése 450/585/720-ról 360/585/810-re módosult. Továbbá kijavítottak egy hibát, amely miatt nem mozgott pörgés közben. A Beyblade visszatért!
KALÓZ
A kalózok túl gyengék lettek a gazdaságra való gyengítés során, így ritkítják a csizmák és halcsontok előfordulását, illetve néhány hőst finomhangoltak is.
- Az átlag arany ládánként 1,6-ról 1,75-re nőtt.
- Graves támadási sebessége 0,5-ről 0,55-re nőtt.
- Twisted Fate megnövelt elsütési sebességet kapott, pontos értékekkel nem szolgáltak, mindemellett a képességének sebzése 100/150/200-ról 150/250/350-re nőtt.
ÜRESSÉG
Újragondolták az Üresség hősök működését, így még több okunk lesz arra, hogy rettegjünk tőlük!
- Üresség adottságbónusz: a korábbi 50%-os páncélzat figyelmen kívül hagyás helyett, az Üresség egységek mostantól tényleges sebzést okoznak!
- Kassadin sebzése 45-ről 55-re nőtt, ellenben támadási sebessége 0,65-ről 0,6-ra csökkent.
- Kha'Zix képességének sebzése (nem elszigetelt) 150/250/350-ről 150/300/450-re nőtt. Emellett Kha'Zix sebzése 50-ről 55-re emelkedett.
- Rek'Sai sebzése 40-ről 50-re, míg képességének sebzése 150/250/350-ről 200/350/500-ra nőtt. Képésségének gyógyítása 300/400/500-ról 150/300/450-re csökkent.
- Cho'Gath támadási sebessége 0,55-ről 0,6-ra, képességének sebzése 200/400/600-ról 250/500/750-re nőtt. Ezzel szemben fellökésének időtartama 1,5/2/2,5 másodpercről 1,5/1,75/2 másodpercre csökkent.
YORDLE
Nem igazán panaszkodhatnak a Yordle hősök, ugyanis rendkívül jól megy a soruk már egy ideje. Ellenben bosszantó, hogy a kitérés nem műkdöik néha akkor se, amikor kellene neki. Így alkalmaztak egy apróbb változtatást, ami a háromfős bónuszt is érinti, így a kisebb yordle csapatok is jobban lesznek keverhetőek a többiekkel.
- Yordlék: 3 fő esetén 25% helyett 30% kitérés, ellenben 6 fő esetén 60% helyett 55% kitéréssel rendelkeznek. Ezenkívül kitérnek a találati hatások elől is.
- Lulu páncélja 25-ről 20-ra csökkent.
- Veigar életereje 450-ről 500-ra nőtt.
- Gnar sebzése 45-ről 50-re nőtt.
EGYÉB HŐSÖK
Ők azok a hősök, akik nem az adottságaik végett kerültek módosításra. Karthusnak kellett egy kis plusz, hogy még ijesztőbb legyen, Yasuo pedig eddig nem igazán érte meg minden helyzetben az 5 aranyas árat, így ő is kapott egy kis pluszt.
- Blitzcrank manája 150-ről 125-re csökkent.
- Ashe sebzése 60-ról 65-re nőtt.
- Kindred sebzése 55-ről 60-ra nőtt.
- Morgana képességének elsütési ideje 0,35-ről 0,5 másodpercre nőtt, így ugyan annyi időt vesz igénybe immár neki is, mint a többi hősnek.
- Yasuo sebzése 65-ről 75-re nőtt.
- Karthus képességének sebzése 350/600/850-ről 400/700/1000-re nőtt.
- Karthus képességénél a célpontok száma 4/7/10-ről 5/9/13-ra emelkedett.
TÁRGYAK
- A Medál 200 életerőnyi pajzs helyett 250-et biztosít 4 másodpercre.
- Az Ionos szikra sebzése 200-ról 150-re csökkent.
- A Csitt némításának időtartama 5-ről 3 másodpercre csökkent.
- A Statikk töltőpengéjének sebzése 100-ról 90-re csökkent.
Átláthatóság és vizuális effektusok
- Akali: Módosították a képessége vizuális effektusát, hogy egybeessen a valós találati felülettel.
- Gangplank: Logikusabban helyezi el a hordókat, és játékban maradnak, ha Gangplank meghal, amikor már ég a kanóc.
- Kayle: A varázslás vizuális effektust kapott, és módosították az alaptámadás lövedékének vizuális effektusát.
- Kennen: Másik animáció jelenik meg a képessége elsütésekor.
- Morgana: Nőtt a varázslatainak elsütési ideje, hogy megfeleljen a legtöbb másik hősnek.
- Sejuani: Másik animáció jelenik meg a képessége elsütésekor.
- Volibear: Másik animáció jelenik meg, amikor kritikus csapást ér el.
HIBAJAVÍTÁSOK
- A Megváltás mostantól akkor is gyógyítja Rek'Sait, amikor be van ásva.
- A Darkin tárgy harci fázisban használva mostantól nem ad manát a démonoknak.
- Vayne mostantól nem tudja alkalmazni az Ezüst nyilakat az olyan egységekre, amelyek Shen Lelki menedék hatása alatt vannak.
- A Fagyos szív mostantól nem megy tönkre egy kör erejére, ha eladják az azt birtokló hőst.
- A Sárkánykarom mostantól nem csökkenti az olyan hősképességekből származó sebzést, amelyek tényleges sebzést okoznak.
- Az új játék gombja az aktuális játék várólistájára visz vissza.
- A hangcsevegés és a csapatok több játékon keresztül is megmaradnak.
Ti örültök a változtatásoknak?