Mi vár ránk a 9.16-os frissítésben? - Négy új hős, a Hextech, és egy tonna változás

Mi vár ránk a 9.16-os frissítésben? - Négy új hős, a Hextech, és egy tonna változás

A 9.16 lassan már itt van a nyakunkon és a fejlesztők pedig megint szép csomagot küldenek nekünk. Nerfek, buffok, átdolgozások és a Hextech.

Nagyjából egy hete robbant a bomba, hogy bepakolták a 9.16-os frissítés részleteit a PBE szerverre. Legalábbis az új származást és a négy új figurát. Erről az alábbi cikkünkben írtunk már, azóta egy picit változtattak rajtuk, de nagyjából még maradtak a mechanikák.

Most viszont megérkezett a végleges kép arról, hogy most szerdán mi is kerül az éles játékba. Erről Riot Mort mutatott nekünk egy képet a Twitteren.

Az erősítések

  • Ahri esetében nagyon elfér a dolog, mert a rókalány nem túl jó most. Persze az ő buffjával erősödni fog a Wild+Sorcerer kombó is. Katarinára is ráfér a törődés, hiszen a legtöbbször csak akkor használjuk, ha 4 Imperialt akarunk pörgetni, az meg rá nézve nem túl jó. Talán a játék legrosszabb 5 aranyas egysége Miss Fortune. Az ultija durván sebez, de sokszor olyan helyre lövi, ahol senki nincs. Zed pedig jó kérdés, eddig nem tűnt olyan rossznak, de a Riot valamit tuti jobban tud.
  • A tárgy buffok már egy másik kérdés. A Locket és a Redemption erősítés érthető, múltkor sikerült túlnerfelni őket, most talán jön majd az egyensúly. Az Infinity Edge is jó ötlet, ebben a pillanatban nagyon kiszorult a metából. 
  • Végül pedig a Wild még mindig nem elég erős, pedig azt kell mondjam, hogy a játék korai szakaszában most nem rossz. Persze később leesik, lehet ezen javítanak majd.

Gyengítések

  • Cho'Gath és Karthus, igen ezt meg kell lépni, a két figura iszonyatosan erős. Braum szintén egy sarkalatos pont, a Glacial egység még a Guardian buff nélkül is nagyon jó. Kha'Zix-on pedig muszáj kicsit változtatni, az első percekbenmagában lehozhatja a köröket.
  • A Statikk stack olyan most, mint előtte volt a Locket stack. Változtatni kell rajta az tuti. Az Ionic Spark már más, erre sokan nem panaszkodtak. Persze erős tárgy és nagyon megéri, de gyengíteni kell-e? No az jó kérdés.

Átdolgozások

  • A Hush bizony sokakat idegesített, az öt másodperces időtartam sok volt és emiatt sokan ki is borultak, most átdolgozzák. A Demon viszont jó kérdés, maga a mechanika jó, de mikor ez volt a meta, akkor sokan azt mondták, hogy így iszonyatosan unalmas a játék. Most pedig jó kérdés, merre változik?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések