Itt az új Pantheon, 22 hős változott - íme a 9.16-os frissítés!

Itt az új Pantheon, 22 hős változott - íme a 9.16-os frissítés!

A 9.16-os frissítés elhozta számunkra Pantheon átdolgozott verzióját és mellette 22 hős változtatását.

A legújabb frissítés során változott egy rúna, 22 hős és ahogy vártuk, megérkezett az újdonsült Pantheon is! Számos középső ösvényes hős kapott többek között változtatás, nézzük, kit milyen módon változtattak a fejlesztők.
A Dragon Oracle, avagy magyar nevén a Sárkánylátnok Udyr 2019. augusztus 15-től válik elérhetővé 1350 RP-ért.

HŐSÖK

Mint ahogy azt vártuk, megérkezett az átdolgozott Pantheon, így immár újult erővel ronthat neki az ellenfél frontvonalának és végezhet szörnyű pusztítást.

01Azir ellenfeleinek végjátékbeli helyzetén könnyítettek a fejlesztők, hogy ne tudja folyamatosan üldözni őket a katonáival. Így a Q képességének töltési ideje 15/12,5/10/7,5/5-ről 15/13/11/9/7 másodpercre nőtt.02Corki sebzése túlságosan megbízható volt, és így gyakori szereplővé vált a profi játékokban. Túlságosan is. Így az alapértékei közül a sebzése 60-ról 55-re, míg a sebzésének növekedési értéke 3-ról 2,5-re csökkent.03Az előző négy frissítés során kizárólag apróbb változtatásokkal próbálták segíteni Dr. Mundót, most azonban jelentősebb módosítások érkeztek. W képességén a kitartás 10/15/20/25/30% helyett fix 30% minden szinten, míg az E képességén a töltési idő a korábbi, állandó 6 másodpercről 6/5,5/5/4,5/4-re csökkent.04Ekkóra minden téren ráfért már egy kis erősítés, ezt a fejlesztők is észrevették és ennek rendje, illetve módja szerint cselekedtek is. E képességén a bónusz sebzés 40/65/90/115/140-ről 50/75/100/125/150-re nőtt, továbbá ultiján a töltési idő 110/90/70 másodpercről 110/80/50 másodpercre csökkent.05Ezrealt ha varázserőre építettük, a hirtelen sebzése kissé túl erősnek bizonyult. Most picit változtatnak rajta, hogy kockázatosabb legyen számára a korai játék. Így Q képességén a varázserő arányának az értéke 0,3-ról 0,15-re csökkent, míg E képességén a töltési idő 19/17,5/16/14,5/13-ról 25/22/19/16/13 másodpercre nőtt.06A fejlesztők annak érdekében erősítették Fiorát, hogy ki tudja használni, mikor előnybe kerül az ösvényen. Így az E képessége töltési ideje 13/11/9/7/5-ről 11/9,5/8/6,5/5 másodpercre csökken, továbbá a bónusz támadási sebesség értéke a korábbi, fix 50% minden szinten értékről 50/60/70/80/90%-ra nőtt.07Jax, mint közelharcos, sokat profitálhat abból, hogy akár a távolsági ellenfelek nyakába is ugorhat, akik egyébként lassan kivéreztetnék őt. Így Q képességén a töltési időt 10/9/8/7/6-ról 8/7,5/7/6,5/6 másodpercre csökkentették, ezzel is segítve őt a játék korai szakaszában.8Kassadin erejét megnövelték a rövidebb hatótávolságú, középső ösvényes hősök ellen. Így W képességén a felerősített alaptámadási sebzés 40/65/90/115/140 (+0,8 varázserő) értékről 70/95/120/145/170 (+0,8 varázserő)-re nőtt.9Visszavontak egy gyengítést, amit idén kapott LeBlanc. Így olyan erőt kap újra a kezei közé, amelyet az átlagos szintű játékosok is könnyedén kitudnak használni. Ez azt jelenti, hogy a Q képességén a varázserő aránya 0,3-ról 0,4-re nőtt.10Amikor Lux pajzsa gyengítve lett a 9.14 során, elsősorban azokat az összeállításokat célozták meg, amik a pajzs jelentette biztonságra épültek. Itt azonban Lux, mint támogató húzta a rövidebbet, aki a vártnál sokkal jobban meggyengült. Így W képességén a pajzs értéke 50/65/80/95/110-ről 50/75/100/125/150-re, míg a maximális pajzs 100/130/160/190/220-ról 100/150/200/250/300-ra nőtt.11Nocturne háttérbe szorult az utóbbi időben a többi dzsungelharcossal szembeni alternatívaként, ezért ő is kap egy kis erősítést. Alapértékei közül páncélja 36-ról 38-ra, életereje 582,8-ról 585-re, manája 273,8-ról 275-re, míg mana-regenje 6,756-ról 7-re nőtt. W képességén a bónusz támadási sebesség értéke 20/25/30/35/40%-ról 30/35/40/45/50%-ra nőtt.12Visszavonták a 9.10 módosításainak azon részét, ami befolyásolta a Q képességének töltési idejét. Így immár újra 12 másodperc minden szinten, a korábbi 12/11,5/11/10,5/10 helyett.13Sejuani a profi szinten nagyon erős maradt a korábbi gyengítések ellenére is, így most picit szigorúbbak voltak vele a fejlesztők. Passzívja 20 (+0,25 bónusz páncél) bónusz páncél és 20 (+0,25 bónusz varázsellenállás) bónusz varázsellenállás értékről 10 (+0,35 bónusz páncél) bónusz páncél és 10 (+0,35 bónusz varázsellenállás) bónusz varázsellenállás értékre változott. Mindemellett Q képességén a töltési idő 17/15,5/14/12,5/11-ről 20/18/16/14/12 másodpercre nőtt.14Shenre már ráfért egy kis erősítés, főleg amikor kettős előrenyomulásra készül a közép- és végjátékban. Így Q képességén a célpont maximális életerejének 4/4,5/5/5,5/6% helyett 5/5,5/6/6,5/7%-kal sebez. E képességén az alap fizikai sebzés értéke pedig 50/75/100/125/150-ről 60/85/110/135/160-ra nőtt.15A fejlesztők Singed segítségére siettek és egy új erősségű Őrületes főzetet csatoltak a hátára. Az alap értékei közül a manája 290,6-ról 330-ra, sebzése 62,32-ről 63-ra, mana-regenje 7,524-ről 7,5-re, míg támadási sebességének növekedési értéke 1,81%-ról 1,9%-ra változott. Ezen kívül az ultija által adott bónusz érték 30/55/80-ról 30/60/90-re nőtt.16Letisztultabbá varázsolták Siont, kerekebb számokat kapott és eltávolítottak egy ma már feleslegesnek tűnő mechanizmust. Alapértékei közül manája 325,6-ról 330-ra, életereje 542,64-ről 545-re, míg mana-regenje 8,0008-ról (furcsa, hogy ennyi volt neki - a szerk.) 8-ra változott. Q képességén az alap minimális sebzés értéke 20/40/60/80/100-ról 30/50/70/90/110-re, míg a maximális sebzés értéke 60/120/180/240/300-ról 70/135/200/265/330-ra nőtt. A Megtizedelő csapás pedig mostantól nem 80%-os sebzést okoz a szörnyeknek.17Sivir erős. Főleg ha ül egy különösen bosszantó macska a vállán. Spoiler veszély: a macskát gyengítették, és Sivir is egy kalap alá került vele, így W képességén a sebzés aránya 50/55/60/65/70%-ról 30/40/50/60/70%-ra csökkent.18Sylas a legutóbbi módosításai óta rendkívül jól érezte magát a dzsungelben. Hogy ne legyen olyan egyszerű az élete, ezen lassítottak picit. Q képességén a robbanás sebzése immár nem csak a minionoknak okoz 45%-kal csökkentett sebzést, hanem a szörnyeknek is. R képességén pedig javítottak egy hibát, így Sylas mostantól megfelelően gyógyítja magát akkor is, amikor Karma R – Mantra által felerősített W – Megújulás képességét idézi meg az Elfoglalással.19Syndra jelenleg minden szinten gyengén teljesít, így kapott még pluszba egy kis általános erőt. Q képességén a transzcendens 15% helyett 25% bónusz sebzést ad a hősök ellen, továbbá E képességén az alapsebzés 70/115/160/205/250-ről 85/130/175/220/265-re nőtt.20Sebezhetőbbé tették Tahm Kenchet a rajtaütésekkel szemben, mivel túlzottan jó biztonsági őr szerepet tölt be az amúgy is bizonságosan játszható társai mellett, mint mondjuk Ezreal. Így az alap mozgási sebessége 345-ről 335-re, míg az E képességén a pajzs időtartama 3-ről 2 másodpercre csökkent.21Yuumi sebzése nagyon magas volt, ahhoz viszonyítva, hogy mennyire megbízható, különösen akkor, ha más nagy sebzésű hősökkel áll párban. Így Q képességén a felerősített sebzés 50/95/140/185/230/275-ről 50/85/120/155/190/225-re, a lassítás 40/48/56/64/72/80%-ról 20/32/44/56/68/80%-ra, a lassítás időtartama 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65/1,75 másodpercről fix 1,5 másodpercre, és a töltési ideje 11/10/9/8/7/6-ról 13,5/12/10,5/9/7,5/6 másodpercre változott.22Ziggs jelenleg nem teljesített túl jól, ezért adtak neki egy kis erőt, emellett pedig ultiját is gyakrabban használhatja. A gyakorlatban így W képességén a varázserő aránya 0,35-ről 0,5-re nőtt, a töltési idő pedig 24/21/18/15/12-ről 20/18/16/14/12-re csökkent. Ultija töltési ideje pedig 120/105/90-ről 120/90/70 másodpercre csökkent.

RÚNÁK

A Süti-házhozszállítás sütijei túl frissek voltak, ezáltal túl sok gyógyítást biztosítottak a portyázási fázisban. A módosítások elsősorban a rúnára vonatkoznak, de a közvetlenül a sütiket érintők a Kleptomániával szerzett sütikre is érvényesek lesznek. Így a kiszállított sütik darabszáma 4-ről 3-ra csökkent, azok ütemezési ideje pedig 2:00, 4:00 és 6:00 percre módosultak. A sütik a hiányzó életerő 10%-át adják vissza a korábbi 15% helyett, mana nélküli hősök esetén 20% helyett immár csak 12% ez az érték. Manából is 15% helyett már csak 10% jár vissza, a gyógyítás időtartama pedig 15-ről 5 másodpercre csökkent. A maximális mana végleges növekedése 40-ről 50 manára nőtt minden egyes süti elfogyasztásakor.

Ti mit szóltok a változtatásokhoz?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - MSI: Kinek fog kedvezni az új patch?

Nagy ugrás vár ránk a tavaszi döntőkről az MSI-ra, két frissítés is érkezett mióta nem láttuk kedvenc csapatainkat. Nézzük kinek kedvez és ki veszítheti a legnagyobbat a 14.7 és 14.8-as patcheken.

League of Legends - Indul az MSI visszaszámlálás!

Nyakunkon a 2024-es League of Legends Mid-Season Invitational, a csapatok és mi is már tűkön ülve várjuk, hogy megkezdődjön az év első nemzetközi bajnoksága.