"Szigorúan kísérleti" - Elég durva TFT változásokat próbálgatnak a fejlesztők

A Teamfight Tactics még mindig pörög, de van pár mechanika, ami túl nagy hangsúlyt kap. A fejlesztők most egy kísérleti irányt próbálgatnak.

A Teamfight Tactics még mindig egy nagyon új játékmód a League of Legends kliensben. A népszerűsége jó, a játékosok száma magas és a Twitch nézettségi adatok is teljesen rendben vannak. Persze egy kicsit alábbhagyott már a kezdeti hype, de abban az esetben, ha a fejlesztők nagyjából egyensúlyban és persze frissen tartják, akkor szép jövő állhat előtte. Pont ezért kapunk minden héten frissítést és a Twitteren folyamatosan jönnek az infók, hogy legközelebb mire számíthatunk. Nemrég Riot Mort mutatott nekünk pár változtatást, amin ott volt, hogy egyelőre csak "Szigorúan kísérleti" a jelleg. Ez pedig érthető is, hiszen elég rendesen belenyúlnak a gyógyulás mechanikába, ami akár feje tetejére is állíthatja a metát.

Súlyos Seb

Gyógyítás csökkenés 100% => Gyógyítás csökkenés 80%

A Red Buff, a Morellonomicon vagy Katarina képessége a játékban felpakolja a sebzett egységekre a Súlyos Seb jelzőt. Ez eddig azt jelentette, hogy ők onnantól a körben nem gyógyulhatnak. Ez most változhat, hiszen most már 20%-ka az életerő visszanyerésnek átmegy, még akkor is, ha ott a debuff. Ennél lesz olyan helyzet, amikor ez megmenti a dolgokat, mikor egy telepakolt Draven még ezen keresztül is lehozza a kört. 

Morellonomicon

Életerő égetés 20% 10 mp alatt => Életerő égetés 60% 45 mp alatt

No ez már érdekes, ha egy kicsit matekozunk, akkor rájöhetünk, hogy ez azt jelenti, hogy 10 mp alatt 12% körüli életerőt kap le egy képesség, de itt nem ér véget a dolog, hiszen az új 45 másodperces égetés nagyot üthet. Viszont ez annyit jelent, hogy olyan figurára kell pakolni, ami hamar tolja az ulti és persze aoe-ban hat. Az első aki szóba jöhet az Pyke, rajta nagyon erős lehet, de egy előre pakolt Garen is letépheti az ellenfél arcát.

Red Buff

Életerő égetés 20% 10 mp alatt => Életerő égetés 60% 45 mp alatt

A változás ugyanaz, mint előbb, viszont a tárgy nem a képességre aktiválódik. Így ez a Gunslinger kompozíciókba lehet jó, sőt megkockáztatható, hogy emiatt Graves nagyon erős lesz.

Blood Thirster 

A sebzés 50%-át gyógyítja a gazdáján => A sebzés 40 %-át gyógyítja a gazdáján

Itt egy kicsit olyan érzése van az embernek, hogy ezt leginkább egy figura miatt változtatják. Ha ez megvan, akkor Draven simán 1vs.sok ellen is le tudja hozni a kört, ami azért kicsit sok.

Hextech Gunblade

A sebzés 33%-át gyógyítja a gazdáján => A sebzés 25%-át gyógyítja a gazdáján

A Hextech eddig elég szituációs tárgy volt. Persze a démon metába, mindeni rápakolta Aatroxra, mert ott volt a helye, de mostanában kicsit alábbhagyott a népszerűsége. Azt mondjuk nem akarjuk, hogy ez legyen az új BT, ezért a fejlesztők inkább nerfelik.

Swain

Gyógyulás/tick 50/90/130 => Gyógyulás/tick 40/70/100

Ez inkább csak egy kis balansz változás. Persze ez egy nerf, de nem olyan durva. Ettől az Imperial kompozíció még nem lesz gyengébb sokkal.

Noble

Gyógyulás 35 => Gyógyulás 30 

A nemesek gyülekezete először túl erős volt, aztán túl gyenge. Ezért először nerfelték, aztán buffolták, aztán megint buffolták őket és most úgy néz ki, hogy jön megint egy kis egyensúly változás. Hogy erre mennyi szükség van, azt egyelőre nem tudni. Benne van, hogy a közeljövőben még változik a származás.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!