Újabb frissítés érkezett a PBE szerverre, ahol a hőskinézetek, kinézetkromák és egyebek mellé néhány hőssel kapcsolatos változás is érkezett. Plusz egy érdekes twitter bejegyzés.
Rövid de annál tartalmasabb frissítés érkezett a PBE szerverre. Mint azt előző cikkünkben olvashattátok, szép számmal érkeznek hőskinézetek, idézői ikonok, kinézet kromák, hangulatjelek.
Ami viszont érdekesebb, az a hősökkel kapcsolatos változtatások. Mindössze 2 hősre érkezett módosítás, de azokra nem is kevés. Kihangsúlyoznám, hogy ezek a változtatások csak a PBE, azaz a tesztszerveren érhetőek el és korántsem biztos, hogy az élő szerverekre bekerül.
Center of the Universe (Passive)
- A sebzése 20-130-ról 16/18/20/22/24/27/30/35/40/45/50/60/70/80/90/100/110/120-ra módosul
- Az AP rátája 18-35%-ról (szinttől függően) 25%-ra módosul
Starsurge (Q)
- A töltési ideje 10 másodpercről 11/10/9/8/7-re módosul
- A mozgási sebessége 10%-ról 20%-ra nő
- Ha Aurelion Sol mozgása gyorsabb a képességénél, a lövedék felgyorsul, hogy követni tudja őt
Celestial Expansion (W)
- [Új] Aurelion Sol megnöveli csillagainak hatósugarát, megnövelve a sebzésüket és gyors, majd idővel csökkenő forgási sebességet kapnak pályájuk körül. Újra aktiválásnál vagy 3 másodperc elteltével, a csillagok visszahúzódnak. ezzel 40%-os bónusz mozgási sebességet biztosítva, ami 1,5 másodperc alatt jár le
- A töltési ideje: 8/6.5/5/3.5/2 másodperc
- A képesség mana igénye 40+22/24/26/28/30 per másodpercről 70/80/90/100/110-re módosul
Comet of Legend (E)
- [Eltávolítva] Passzív mozgási sebesség.
- A hatótávja 3000/4000/5000/6000/7000-ről 5500/6000/6500/7000/7500-ra nő
- A töltési ideje 60/55/50/45/40 másodpercről 80/70/60/50/40-re módosul
- A sebessége 600-ról 600/650/700/750/800-ra nő
- Az alap páncél 26-ról 29-re nő
- A támadási sebessége 0.625 + 1.5% szintenkéntről 0.667 + 2.5% per szintre nő
Divine Ascent (Passive)
- Alap forma (1 szinttől)
- A mozgási sebessége [15% ellenségek felé]-ről [10% minden irányba] módosul -> Tovább módosításokat kapott, már csak 8 % bónusz mozgási sebességet kap minden irányba
- Halmozható tornyok esetében is
- Támadási hatótávja átkerült az 1. szintű fejlesztéshez
- Az területi (AOE) alaptámadása átkerült a 2. szintű fejlesztéshez
- Távolsági forma (6 szinttől)
- A hatótáva 550-ről 525-re csökken
- A támadási sebessége jelzőnként 10%-ról 6%-ra csökken
- Felsöbbrendű forma (16 szinttől)
- Az igaz sebzést eltávolították
- Mostantól +50 hatótávot kap (575 összesen)
Radiant Blast (Q)
- [Új] A mana költség 50%-át visszatölti ha hőst talál el
- A képesség elsütési ideje 0.5 másodpercről 0.25-re csökken
- A támadásai közti elsütési idő 0.25 másodpercre módosult
- A lövedék sebessége 2000-ről 1600-ra csökken
- A hatótávja 950-ről 900-ra csökken
- A páncél és varázsellenállás csökkentés 20%-ról 15%-ra csökken
- A páncél és varázsellenállás csökkentés 3 másodpercről 4-re nő
Starfire Spellblade (E)
- A kivégzés sebzése [8-16% (+1% per 100 AP)]-ról [8/9/10/11/12% (+2% per 100 AP)]-ra nő
- A passzív AP rátája 20%-ról 30%-ra nő -> Tovább módosították, így már csak 25 %-ot kap max AP-ból
- A passzív AD rátája 100%-ról 120%-ra nó (totál AD)
Divine Judgement (R)
- A töltési ideje 160/120/80 másodpercről 120/100/80-ra módosul -> Visszavonták!
- A mana költsége 100-ról 100/50/0-re csökken
- A területi sugara 475-ről 500-ra nő
- Az AP rátája 80%-ról 90%-re nő -> Visszavonták!
Mint azt a cikk elején olvashattátok, egy érdekes tweet látott napvilágot a tegnapi nap folyamán.
Egy Riotos munkatárs megemlítette, hogy CatchesAxes, aki karakter dizájner a Riot Gamesnél, hatalmas rajongója Garennek és némi változtatáson dolgozik. Célja, hogy a Gonosztevő passzív részét eltávolítsa és nagyobb erőt kapjon az ösvények feltolásában. Nagyobb hangsúlyt fektetni a játék korai szakaszára és nagyobb szurkálódást biztosítani számára ellenfelei ellen. Támadási sebesség rátát beépíteni bizonyos képességeibe, ezzel teret adni változatosabb tárgyválasztásoknak.
A következő frissítéseket tette közzé és megjegyezte, hogy hamarosan érkezni fog a PBE szerverekre is.
Perseverance (Passive)
- [Eltávolítva] nem duplázódik 25/50% alatt
- A töltési ideje 9/4 másodpercről 6-ra módosul
- Eddig a hatalmas szörnyek 11-es szinttől nem szakították meg a regenerálódást, mostantól egyáltalán nem fogják
- A gyógyítás értéke 2/8%-ról 2,5/2,75/3/3,25/3,5/3,75/4,5/5,25/6/6,75/7,5/8,25/9/9,25/9,50/9,75/10/10,25-re 2,5% + (0,25% szintenként 2-6 szint között) + (0,75% szintenként 7-13 szint között) + (0,25% szintenként 14-18 szint között)
Courage (W)
- A töltési ideje 23/21/19/17/15 másodpercről 24/23/22/21/20-ra módosul
- A jelzőnkénti ellenállás mértéke 0,33-ról 0,25-re csökken
- A maximálisan elérhető ellenállás mértéke 50-ről 30-ra csökken
- A maximális jelzők eléréséhez szükséges minionok száma 150-ről 160-ra nő
Judgement (E)
- Ticks: jelenleg 5+1 minden 3 szint után (maximum 10) --- 8+1 minden 12,5% támadási sebesség után (Garen 49,3% támadási sebességet kap a 18. szintre)
- A sebzése 14/18/22/26/30-ról 8/13/18/23/28-ra csökken
- Az AD rátája 0,36/0,37/0,38/0,39/0,4-ről 0,23/0,26/0,29/0,32/0,35-re csökken
- Az ellenfél páncéljának csökkentéséhez szükséges ütések száma 4-ről 6-ra nő
- [Eltávolítva] Nem okoz 33%-os bónusz sebzést ha csak egy célpontja van
- [ÚJ] A legközelebbi célpontnak 25% bónusz sebzést okoz és aktiválja a támadással elérhető hatásokat (50%-os sebzéssel)
Demacian Justice (R)
- [Eltávolítva] A Gonosztevő passzív
- A képesség jelenleg Varázs sebzést okoz, ezután mindig Igaz sebzést fog okozni
- A sebzése 175/350/525 (+28,6/33,3/40% hiányzó életerő) helyett 150/300/450 (+20/25/30% hiányzó életerő)
Érdekes frissítések, meg kell hagyni. Titeket mi fogott meg a legjobban? Garen ezek után is "spin to win" maradhat?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!