Két éve bejelentették, azóta is várunk rá! Merre vannak az egyedi hősküldetések?

Két éve bejelentették, azóta is várunk rá! Merre vannak az egyedi hősküldetések?

Egy nagyszerű kezdeményezést jelentett be két éve a Riot Games, azóta sincs ennek következménye.

Két évvel ezelőtt Evan "Revenancer" Humphreys, a Riot game designere különleges beszélgetésre invitálta a játékosokat. A téma nem más volt, mint a hősökhöz tartozó küldetések megújult rendszere, amiket kifejezetten azért készítettek, hogy változatosságot hozzanak a játékba, mivel a fejlesztők is pontosan tudják, hogy több száz, több ezer óra után kicsit monotonná válik a LoL. A bejelentésnek végül nem lett semmi következménye, és két évvel később még mindig nem tudjuk, hogy pontosan miért is kaszálták el az egyes hősökhöz készült feladatok rendszerét. De mi volt ez az egész koncepció, amire 2017 óta várunk?

A játékosoknak szüksége van valamire, ami megtartja őket a LoL-ban és nem néznek más játék után. Ez lehet egy új játékmód, egy különleges esemény, vagy egy olyan cél, amiért megéri órákat beleölni a mérkőzésekbe. Utóbbira volt egy elképzelés az egyes hősökhöz készített különleges küldetéseknek a rendszere. Itt arra kell gondolni, hogy a játék felajánlja, hogy egy bizonyos champpel csináljunk valamit, aminek a végén értékes jutalom üti a markunk. Próbáltak arra törekedni, hogy a skillről és ne a végtelen farmolásról szóljanak ezek a kihívások, továbbá igyekeztek értelmes keretek között tartani a feladatokat és nem szerették volna, ha trollkodás áldozatául esnek a csapattársaink.

  • Rossz küldetésre példa #1: Nyerj meg egy meccset Luxszal, amiben legalább 300 AD van
  • Rossz küldetésre példa #2: Játssz 300 meccset Dravennel
  • Jó küldetésre példa #1: Nyerj három meccset Leonával, amiben legalább A-s osztályzatot kapsz 
  • Jó küldetésre példa #2: Nyerj három meccset Luluval, amiben legalább 10 gyilkosságot / támogatást szereztél

A küldetésekhez értelemszerűen jutalmak is társultak, amik az egyszerű ikonoktól és emote-októl, egészen a ládákig, sőt kinézetekig terjedtek volna. Végül a feledés homályába veszett az egész ötlet és jöttek azok a küldetések, amikért tucatnyi órákat kell szó szerint farmolni, de legalább kaptunk Prestige kinézeteket és havi eventeket, amiken rengeteg RP-t szórhatunk el. Hiába a jó kezdeményezés, ha az utolsó ponton elbukott az egész. Nincsenek izgalmas és egyedi küldetések, király jutalmak, sőt hivatalos válasz sem arra a kérdésre, hogy mi volt az indok amellett, hogy inkább kukázzák az egészet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!