Twitter bejegyzésben erősítették meg, hogy az éles szerverekre is bekerült a matchmaking frissítése.
Twitter bejegyzésében mondta el Riot Scruffy, hogy a néhány hete felvetett matchmaking-gel kapcsolatos frissítések bekerültek az élő szerverekre.
Maga a frissítés célja az volt, hogy a hasonló MMR-rel rendelkező játékosok hasonlóakat kapjanak a csapatba és maguk ellen. A frissítéssel elérték, hogy a legnagyobb MMR-hez képest, mindössze 1-2 divízió különbség legyen a csapatok között. Ami a saját csapatot illeti, ezen is javítottak és átlagban egy fél divízió különbség van a csapatunkon belül. Legrosszabb esetben a különbség akár 2-3 divízió is lehet. Mindezzel átlagban növelték a magas MMR-rel rendelkező játékok színvonalát.
Ami a játékra várakozás időtartamát érinti, elmondták, hogy az elgondolásaikkal ellentétben picit hosszabbra sikerült. A váróban töltött idő átlagosan minimum 30 másodperccel és legfeljebb 5 perccel nőtt meg (ami valljuk be nem kevés, főleg a nagyobb ligákban, ahol így is rengeteg volt a várakozási idő).
The matchmaking tweaks we talked about two weeks ago are live!
— Mark Yetter (@MarkYetter) August 19, 2019
TLDR - queues are a bit longer but lowest player should be 0.5-3 divisions closer to the the highest than before.
These don't really have any effect on autofill, so we're looking into improvements there next. https://t.co/xLIZMhKIJl
Végezetül pedig elárulták, hogy a következő céljuk az automatikus csapatfeltöltés finomhangolása, amire még rengeteg tesztelés vár. Amint frissebb infóval tudnak szolgálni, azt ismételten megosszák majd velünk.
Ti mit tapasztaltok? Tényleg javult a matchmaking? Több időt kell várjatok egy-egy meccsre? És milyen sűrűn vagytok Autofillelve?