Erangel még pofásabb lett, a 4.2 megérkezett az éles szerverekre

Erangel még pofásabb lett, a 4.2 megérkezett az éles szerverekre

Megérkezett a várva várt frissítés ami jó néhány változtatást és bug fixet hozott számunkra.

Üdvözlet minden túlélőnek. A mai frissítés igencsak impozáns változásokat tartogat számunkra, főleg ha Erangelen kívánjuk eltölteni időnk nagy részét. 

Szerda reggel megérkezett a PUBG legújabb frissítése, a 4.2, ami nem kevesebb mint 6.6 GB-ot foglal, úgyhogy azt tanácsolom, hogy még most kezdjétek el a letöltését és talán kész lesz mire a cikk végére értek.

A frissítés során Erangel kapott változtatást, főleg ami az időjárást illeti. Emellett jött jó néhány QoL változtatás, ami annyit tesz, hogy a készítők a játék mechanikáján próbáltak csiszolni, ezzel élvezetesebbé és gördülékenyebbé téve számunkra. Ezek úgy a képi, mint a hangi világra igazak és azok beállításaira, illetve a játékbeli textúrára és azok interakcióira.

No de, tekintsük át a főbb szegmenseket, amit a frissítés kínál számunkra. 

Erangel

Mint azt mindannyian tudjuk Erangel a legkedveltebb pálya, főleg a legutóbbi ráncfelvarrás óta. Most a fejlesztők ismét megajándékoztak minket valami jóval.

Mostantól Erangelen a felhős idő változatosan tud kiteljesedni. Ez azt jelenti, hogy sokféle időjárással találkozhatunk a szigeten, úgy mint az erőteljes szélvihar, enyhe és erős zápor (erős esetén villámlás, mennydörgés), köd vagy akár jégeső. Tehát ha kezdéskor felhős időjárást tapasztaltok, készüljetek arra, hogy rátok szakadhat az ég.

Néhány tárgy is bekerült illetve változott a pályán. Barikádok és oszlopok kerültek be, amik lerombolhatóak jármű, fegyver vagy gránát által, de addig is megfelelő fedezéket nyújthatnak. Amit eddig nem lehetett széttörni most már lehetséges. mint például az út menti bóják Milta mellet. 

Vikendi

A pályán csökkentették a környezeti szél hangerejét.

Járművek

  • A járművek motorját ezentúl le lehet állítani a Z billentyű leütésével. A járművek automatikusan leállnak, ha 8 másodpercig mozdulatlanok vagy partra szállás után 2 másodperccel. 
  • Javítottak a robogó, hószán, hómobil és oldalkocsis motorbicikli kezelhetőségén és stabilitásán. Illetve szignifikánsan növelték az oldalkocsis motorbicikli kezelhetőségét off-road utakon.
  • Igencsak jó lopakodási technika lehet, hogy halkan megközelítsünk valamit vagy valakit, úgy, hogy már mozgásban levő kocsinknak leállítjuk a motorját és ezzel hang nélkül az ellenség közelébe kerülhetünk. A járművünk motorja ismét bekapcsol amint az előre (W) vagy hátra (S) billentyűt használjuk.

Gránátok

  • A füst gránát súrlódását növeltek, ezzel csökkentve azt a távot amit megtesz becsapódás után.
  • Változtattak a súrlódási erőn, így sokkal következetesebb és kiszámíthatóbb a mozgásuk.
  • Villanó és frag gránát súrlódását csökkentették, emiatt nagyobb távot képes megtenni.

Kék zóna

  • Egy pici változtatást kapott, mégpedig kevesebb villogó rész lesz a zóna falának közepén. Ennek célja, hogy kevésbé legyen zavaró a célzásban és megkönnyítse azt.

Játékbeli HUD

  • A fegyverünk tüzelési módját, amit eddig szövegesen írtak ki, mostantól egy ikon fogja mutatni.
  • A sisak és mellény életereje jobban kivehető, illetve a táskánk kapacitása is az új vizuális frissítésnek köszönhetően
  • Az a számsor, amit eddig az életerő csík alatt láthattunk, átköltözött a kis térkép alá.

Hangi QoL frissítések 

  • Bekerült a főhangerő előnézet. Itt a játékosok a Play ikonra kattintva ellenőrizhetik a játék hangerejét.

  • A játékba került egy instant hangerő csökkentő (Instant Volume Reducer). Ennek célja, hogy megkönnyítse a csapaton belüli kommunikációt. A funkció az F7 gomb lenyomásával aktiválható és ezáltal a játékbeli hangok lecsökkennek, viszont a csapattársak hangereje változatlan marad. Ha ismét megnyomjuk az F7 billentyűt, a főhangerő visszaáll az eredeti értékre.

Teljesítmény

  • Játékbeli fejlesztéseket végeztek a teljesítmény fokozásának érdekében, azzal kapcsolatban, hogy sok játékosnak bizonyos szituációkban a játék akadozott, "dadogott" és egy helyben rángatózott a karakterük. (Érdekesség, hogy a fórumokon az emberek elmondása szerint még mindig tapasztalhatóak ezek a hibák és főleg az AMD processzorral rendelkező játékosoknál.)  

Visszajátszás (Replay)

  • Az visszajátszás rendszere változott. Az előző frissítésben elmentett fájlokat nem lehet a mostaniban megnyitni.

Kinézet (Skin)

Új kinézetek elérhetőek a játékbeli boltban a 4.2 érkeztével.

BP-ért megvehető kinézetek:

  • Vector és SLR BattleStatos kinézet
  • 2 Madsy cipő
  • Battlestatos kinézet S686-ra és UMP45-re

Ezeken kívül még érkezett néhány e-sport tematikájú kinézet és szett, ami a játékbeli boltban érhető el.

Survivor Pass: AFTERMATH

  • Aktiváltak egy bizonyos “HOT TIME”-ot. Ez idő alatt minden küldetés 2 pontot ér az eddigi 1 helyett.
  • Ugyanakkor még nem késő beszereznetek a Survival Pass-t sem, hisz még 9 hét áll rendelkezésetekre, hogy teljesítsétek a temérdek küldetést és magatokénak tudhassatok legalább ugyanannyi zsákmányt is.


Végül de nem utolsó sorban itt a frissítést összefoglaló rövid videó.

Mi a tapasztalatotok az új frissítéssel? Mik a legtetszetősebb változtatások számotokra?

MOND EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!