Riot tervek: új játékmódok, következő frissítések tartalmai és a TFT fejlesztések

Riot tervek: új játékmódok, következő frissítések tartalmai és a TFT fejlesztések

Nem kevés információt kaptunk a Riot terveiről, már ami az elkövetkezendő időszakot és frissítéseket érinti.

Riot Meddler ezúttal is felkereste a LoL hivatalos fórumát, ami már tudjuk jól, hogy mit jelent. Ismét kaptunk néhány, a játékkal kapcsolat tervet, amik a közeljövőben érkezhetnek.

Játékmódok és események

Azt mi is észrevehettük, hogy az idei évre kevesebb változatos játékmód jutott számunkra. Ennek a legfőbb oka, hogy a TCH fejlesztésébe hatalmas energiákat fektetnek. Szeretnék, ha új és változatos játékmódokkal tudnának szolgálni az embereknek a közeljövőben, főleg a nagyobb események ideje alatt. Erről a témáról még ők is tanakodnak, hogy hogyan is közelítsék meg a témát, de tudatni akarták velünk, hogy nem felejtették el ezeket a dolgokat és adnak a közösség véleményére és elvárásaira. Azzal a visszajelzéssel is egyet értettek, miszerint sokkal élvezetesebb ha egy esemény több dolgot ad számunkra, mint új küldetések, kinézetek és a többi. Visszatekintettek az előző eseményekre és azt szűrték le, hogy az emberek legtöbbet olyan módokkal játszanak ami egy már meglévő pályára alapszik, de van benne némi csavar (pl. HexaKill, One for All, ARURF stb.). Igyekeznek ezen a vonalon maradni és hasonló játékmódokkal szolgálni. Azok az események, amik viszont eltérnek az átlagos LoL-tól (Project: Overcharge, Dark Star) az első napokban sokkal jobban megragadták a játékosokat. Ezek a módok megjelenésükkor nagyon felkapottak, viszont igen hamar alább hagy a kezdeti hype és utána már alig játszanak vele. A fejlesztők sokkal inkább ölnek bele idő és energiát olyan dolgok elkészítésébe, amely a közösség számára hosszabb ideig tud élvezhető tartalmat nyújtani.

A fentebb említett tervek valamikor a következő évben fognak megérkezni hozzánk. Az idei év fennmaradó részében, valószínűleg még érkezni fog egy ARURF. Reményeik szerint valami mással is tudnak szolgálni majd, amiről a részleteket nem lesznek restek megosztani velünk.

Rangsorolt jelvények és TCH keretek

Mint azt tudjuk, jelenleg a TCH-ban is a LoL kereteket és jelvényeket használják, ugyanis ez állt a rendelkezésükre a TCH elindításakor. A hosszútávú terve az a Riotnak, hogy a TCH is megkapja a speciális kiegészítőket, amik kiemelik a játékmódot és a besorolásunkat. Minél többféle változatban kapjuk meg ezeket a kereteket és jelvényeket, annál szívesebben mutogatjuk őket. Ezzel a ténnyel a Riot is tisztában van, így ennek fényében már gőzerővel fejlesztik a jövőbeli grafikákat.

Hamarosan érkező frissítések

9.17

  • Ezen a ponton már lefixálták a változtatásokat és végül arra a döntésre jutottak, hogy Aatrox és Akali nem kap módosítást ebben a frissítésben

9.18

  • Szeretnék ha a Teemo QoL (Quality of Life) frissítés bekerülne
  • A tervek szerint itt kap helyet a fentebb említett Aatrox és Akali változtatás, ami nem csak gyengítésből és erősítésből fog állni, hanem mechanikai változásokból is
  • Úgy tervezik, hogy a 9.18 csak kisebb módosításokat hoz majd a játékba, ezzel megőrizhető a stabilitás a világbajnokság előestéjén

9.19

  • Ezt a patchet használják majd a világbajnokság alatt, tehát igencsak kicsi lesz ez is, már ami az Idézők Szurdokát érinti. Többnyire csak a karakterek finomhangolására számíthatunk, amit majd az akkori játék megkövetel. Ezen kívül nincs tervben semmi más

9.20+ 

  • Itt főleg az egyéni, rangsorolt játékra fektetnék a hangsúlyt. A Shaco és Garen módosítások valószínűleg a 9.20 során, vagy ekörül érkezhetnek. Az Idézők szurdokával foglalkozó csapat idejük nagy részében azzal foglalkozik majd, hogy felkészítsék a terepet az előszezonra

Előszezon: "Az éj kardja" módosítás

Ha már az előszezonnál tartunk, akkor nem eltitkolt tervük egyike néhány tárgy vérfrissítése. Az egyik tárgy amit már most tesztelések alá vetettek, az nem más mint "Az éj kardja". A jelenlegi terv az, hogy hasonló mechanikával rendelkezzen, mint a "Bensheek fátyla". Ez azt jelenti, hogy harcon kívül X másodpercenként frissülne a varázspajzs, az eddigi aktív használata helyett. Az ezzel kapcsolatos véleményeket szívesen várják a fejlesztők, ugyanis mi is befolyásolhatjuk a frissítés végkifejletét. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!