A fejlesztők már PBE szerveren elérhetővé tették az ARURF játékmódot!
Az ARURF a közösség egyik nagy kedvence, és a fejlesztők előszeretettel hozzák vissza egy évben többször is a játékosok szórakoztatására. Így történt ez most is, ugyanis a játékmód már elérhető a PBE szerveren.
FONTOS, HOGY AZ ARURF NEM A 9.18-AS FRISSÍTÉSSEL ÉRKEZIK AZ ÉLŐ SZERVEREKRE, PONTOS ÉRKEZÉSI DÁTUM MÉG NINCS!
A fejlesztők az év egy későbbi részében tervezik visszahozni majd, mert most minden erőforrásukkal azon vannak, hogy a VB frissítés szinte tökéletes legyen majd. Ennek köszönhetően, mivel most nem érkeznek nagyobb változtatások a VB miatt, egy nyugodtabb tesztelési fázisban vannak, így elérhetővé tették már most az ARURF módot, hogy az esetleges hibákat javítani tudják.Az utolsó ARURF verzióhoz képest hoztak néhány változtatást is már az első érkezéssel együtt a fejlesztők.
HŐSÖK
- Pyke gyógyítása 100%-ról 80%-ra csökkent.
- Pyke sebzése 100%-ról 95%-ra csökkent.
- Sona gyógyítása 100%-ról 82%-ra csökkent.
JÁTÉKMENET
- Az Elder Dragon 8 percnél érkezik, 5 perc helyett.
- Az Elder Dragon által adott erősítés is újra lett gondolva, mert sokan csak az ágyús minionokat életben tartva is tudtak nyerni, mert ahhoz az ellenfelük nem fért hozzá, és az AZURF mód pont a heves összecsapásokról kellene szóljon, mintsem kizárólagosan a stratégiákról.
- Alapértelmezett időtartam 150 másodperc >>> 120 másodperc
- Megerősített 300 másodperc >>> 180 másodperc
- Minden Turret Plate-nek különböző életereje van, a játék korai szakaszában könnyebb lesz széttörni őket
- Minden Turret Plate 1000 életerővel rendelkezik >>> 500-1500 életerő Turret Platet-től függően
- Több pénzt adnak a Turret Plate-ek, hogy a játék korai szakaszában értékelje az agressziót
- 160 gold (660 a négyért összesen) >>> 300 gold
RÚNÁK
- A Transcendence bónusz töltési idő csökkenése nem 10-es, hanem 15-ös szinten aktiválódik.
- Adaptive Force a 45% feletti CDR-rel: 2 >>> 0.5
- A Gathering Storm növekedési intervalluma 6-ról 4,5-re csökkent.
Ti örültök az ARURF érkezésének?