Ha egy igazán bosszantó karakterrel akarod a felső ösvényt dominálni akkor Pantheon a neked való hős. Hidd el, hogy az ellenfeled idegeire mész majd.
Az utóbbi időben rengeteg frissítés, micropatch vagy épp hotfix érkezett Pantheonra. Hősünk 2010-ben érkezett a Szurdokba, majd egészen az idei évig, a 9.16-os frissítés során kapott egy teljes átalakítást.
A reworkjét követően egyhangú visszajelzést kaptunk a közösségtől, miszerint elég rosszra sikeredett az egész átdolgozás. Ennek fő oka az volt, hogy nem érezték az emberek a sebzést a karakterben sem ösvényen, sem a dzsungelben. Azonban elég volt egy „apró” változtatásta Q képességére, hogy az egyik legidegesítőbb felső ösvényesről beszélhessünk. Mondhatni, a régi fényében pompázik, de immár új köntösben. A frissített Q képessége az alacsony életerőn lévő ellenfeleket konkrétan kivégezi, és itt egy szinte azonnal elsüthető területi képességről beszélünk.
Rúna tekintetében egy átlagos felső ösvényesével rendelkezik, fő ágon a Precision és a Conqueror áll. Ez bónusz sebzést és gyógyítást biztosít, ha nagyobb harcra kerülne a sor. Mellék ágon pedig a Biscuit és a Warp Tonic található, mindkettő az ösvény fázis alatt segít minket a játék korai szakaszában. Mint a régi, úgy az új Pantheon esetében is a mana még mindig problémás dolognak számít, ezért is kifizetődő a Biscuit által biztosított bónusz mana. A Warp Tonic pedig már nem egy életet mentett meg egy-egy Ignite-ot követően. A kiegészítő ágon pedig természetesen full agresszív beállítást láthatunk, adaptív sebzés és ellenféltől függően ellenállás.
Tárgyválasztását tekintve nem sokkal tér el a régitől, halálosság mindenek felett. Mint azt a képen is láthatjátok, egy full build két halálosságot biztosító és két tankos, AD tárgyból áll, illetve a cipő. Az utolsó tárgy, jelen esetben a GA opcionális, de végjátékban elengedhetetlen, valamint ez is némi védelemmel szolgál az AD mellé. A BC minden esetben egy kötelező tárgy, hiszen százalékosan csökkenti ellenfelünk páncélját, ami a halálosság hasznára váll.
Idézői képességek tekintetében az Átvillanás és a Teleport a nyertes. A Teleport igen jó szinergiában van a végső képességünkkel, hisz lehetővé teszi, hogy könnyedén eljussunk másodpercek alatt a pálya egyik végéből a másikba. Kezdő tárgyként a Romlás Italát javasoljuk, hisz a Warp Tonic rúna mellé ez dukál, valamint szép cseréket lehet végrehajtani és az általa okozott sebzés sem elhanyagolható a játék korai szakaszában.
HÁTRÁNYOK
A új, reworkolt Pantheonnak, az ösvény megtartásával akadnak gondjai, ugyanis nem tudja olyan könnyen beengedni a minion hullámokat. Ezáltal hátrányba kerül és az ösvény fagyasztás kizárt opció számára. A végső képessége ugyan változott, de még mindig könnyedén kikerülhető néhány kattintással. A mobilitás hiánya is igencsak nagy hátrány, hiszen semmi mozgékonysági képessége sincs, ezért elég sebezhető egy esetleges rajtaütéssel szemben.
ELŐNYÖK
Viszonylag könnyű és egyszerűen elsajátítható karakterről beszélünk. A Q képességének köszönhetően nagy területi sebzése van, amivel nehézség nélkül tudja tisztítani az ösvényt, ugyanakkor az ellenfelét is halálra tudja piszkálni vele. Az E képessége, lehetővé teszi, hogy minden sebzést levédjen, így könnyedén tud cserékbe belemenni és győztesen kijönni azokból. Nem utolsó sorban, iszonyat jó érzés az ellenfél idegeire menni a folyamatos piszkálódással.
ÖSSZEGZÉS
Végső soron, egy tankos harcos karakter, aki bődületes sebzést tud kiosztani, illetve jó kezekben hihetetlen erős lehet úgy a felső ösvényen, mint a dzsungelben. Annak ellenére, hogy all-in karakter az E képességének köszönhetően könnyedén kitáncol a slamasztikából, miközben túl sok életerőt nem veszít. A Q képesség kritikus sebzése, ami majdhogynem kivégez valakit, egyszerűen öröm a szemnek. Így mindenkinek csak ajánlani tudjuk, hogy legalább egyszer próbája ki, ha kedvet kapott hozzá.
Ti hol preferáljátok Pantheont? Felső ösvény vagy dzsungel?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!