Megérkezett a 9.18 az élő szerverekre, így a TFT sem maradhatott ki a frissítések sorából.
A fejlesztők a TFT néhány központi rendszerére fókuszáltak jelenleg, azzal a céllal, hogy meccsről meccsre változatosabbá tegyék a játékélményt, de eközben egy játékon belül kiegyenlítettebb legyen a helyzet. Emellett a tapasztali pontok töréspontjait és a hősök előfordulási gyakoriságán is módosítottak, illetve kaptunk egy új funkciót, a játék első fogyóeszközét Neeko segítségét.
ÚJDONSÁGOK
A Meglepetésdobozok rendszere
Változtak a tárgyak eloszlásai a PvE körök során, mellyel lehetőleg egy kiegyensúlyozottabb játékot kapunk.
- A gyakori dobozok tartalma: arany, hősök vagy Neeko segítsége.
- A nem gyakori dobozok tartalma: arany, hősök vagy Neeko segítsége.
- A ritka dobozok tartalma: Spatulák, kész tárgyak, arany, hősök vagy Neeko segítsége.
- Minden játékos megközelítőleg azonos számú dobozt és tárgy összetevőt kap egy adott játékon belül.
Neeko segítsége használatkor egy egy csillagos másolatot készít arról a hősről, amelyre elhelyezzük. Ezzel elhasználjuk Neeko segítségét.
RENDSZEREK
A tapasztalati pontok változásai
Az új zsákmányrendszerben kissé megnövelték az aranymennyiséget, emiatt némileg módosították a szintlépéshez szükséges tapasztalati pontok mennyiségét.
- szinthez az eddigi 10 TP helyett 12 szükséges.
- szinthez az eddigi 18 TP helyett 20 szükséges.
- szinthez az eddigi 30 TP helyett 32 szükséges.
- szinthez az eddigi 46 TP helyett 50 szükséges.
- szinthez az eddigi 64 TP helyett 70 szükséges.
A különböző osztályú hősök előfordulási gyakoriságai
Néhány kisebb változtatást eszközöltek a különböző hősosztályok előfordulási gyakoriságában a különböző szinteken, mellyel remélik, hogy jobban elkülönül majd egymástól a játék korai, középső és végső szakasza.
- szint osztályonként az eddigi 65/30/5/0/0%-ról 70/25/5/0/0%-ra módosult.
- szint osztályonként az eddigi 37/35/25/3/0%-ról 35/35/25/5/0%-ra módosult.
- szint osztályonként az eddigi 24,5/35/30/10/0,5%-ról 25/35/30/10/0%-ra módosult.
- szint osztályonként az eddigi 10/15/35/30/10%-ról 10/15/33/30/12%-ra módosult.
A többi szint változatlan marad.
Az elérhető hősök száma
Túlzottan kiszámítható módon kaphattunk 3. osztályú hősöket 2 csillagnál, ezért csökkentették az elérhető hősök számát, hogy azoknak a játékosoknak kedvezzenek akik a kevésbé járt utat választják.
Így a 3. szintű hősök száma a kalapban 21-ről 18-ra csökken.
A tárgyak halmozása és az átláthatósága
Egy átláthatóbb rendszert kapunk, ami a tárgyak halmozását illeti. Mostantól a nem halmozható tárgyak másolatának felhelyezésekor lepattan a hősről, így nem szerelhetjük fel egy második, hasonló tárggyal. A tárgyak egyediségét az eszköztippekben jelzik majd. Hogy egyszer s mindenkorra letisztázzák, hogy melyek ezek a tárgyak, kaptunk egy listát ezekről: Youmuu szellemkardja, Lovagi Eskü, Jégkalapács, Yuumi, A letaszított király kardja, Darkin, Fantomtáncos, Morellonomikon és a Vörös erősítés.
ADOTTSÁGOK
A fejlesztők lehetőséget akarnak biztosítani azoknak, akik hosszú távra terveznek, ezért egy új, kilencdarabos bónuszt hoztak nekünk. Ezúttal a kasztokhoz érkezett kedvcsináló nem a hősökhöz.
- A 9 darabos orgyilkosbónusz 225% kritikus sebzést és 40% kritikus csapási esélyt biztosít.
- A 9 darabos varázslóbónusz 175% varázserőt biztosít.
Az adottságok általános változásai
- Az Elementalista gólemjének a páncélja 20-ról 40-re nőtt.
- A Lovag sebzésének csökkentése 15/30/55-ről 15/35/65-re nőtt.
- Az Orgyilkos ugrásának késleltetése 0,325 másodpercről 0,395-re nőtt.
Vad
Némileg növelték a négydarabos vad erejét, hogy valóban vadabbak legyenek.
- Vad (4): Minden szövetséges támadási sebessége 12%-kal nő támadásonként (legfeljebb 5 jelzőig) ÉS az alaptámadásaik mindig betalálnak.
Igencsak erőteljes erősítés már a támadási sebesség önmagában, de azzal, hogy minden alaptámadás betalál, megvan a tökéletes fegyver a kicsiny Yordlek ellen.
HŐSŐK
1 aranyba kerülő hősök
Camille alap sebzése 50-ről 55-re nőtt.Elise pókivadékainak sebzése 50-ről 60-ra nőtt.Graves páncélja 20-ról 30-ra nőtt.Kassadin alap sebzése 55-ről 50-re csökkent.Kha'Zix kezdeti/teljes manája 0/50-ről 0/65-re módosult.
2 aranyba kerülő hősök
Pyke kezdeti manája 75-ről 50-re csökkent.Twisted Fate életereje 450-ről 500-ra, továbbá a Kék kártyája által biztosított mana 20/35/50-ről 30/50/70-re nőtt.
3 aranyba kerülő hősök
Evelynn kivégzési határértéke 65%-ról 50%-ra csökkent. Ezen kívül kivégzési szorzója 3/5/7-ről 3/4/5-re módosult.Katarina manája 0/100-ról 0/85-re módosult.
4 aranyba kerülő hősök
Akali képességének a sebzése 150/275/400-ról 200/350/500-ra nőtt.
5 aranyba kerülő hősök
Anivia képessége 800 sebzést okoz 8 másodperc alatt, ez az időtartam 6 másodpercre csökkent.Pantheon életereje 1000-ről 850-re, míg alap sebzése 80-ról 75-re csökkent.
TÁRGYAK
- A K.N. kard sebzése 20-ról 15-re csökkent.
- A Fagyos szív gyengítő hatásának az időtartama 2,875 másodpercről 4-re nőtt.
- Az Iron solarik medálja által biztosított pajzs eddig 250 pajzsot adott 6 másodpercig, most ez az érték 300 pajzs 7 másodpercig.
- A Kardtörő lefegyverzési esélye eddig 25% eséllyel lefegyverzett 4 másodpercre, mostantól 33% eséllyel lefegyverez 3 másodpercre.
- A Zefír elűzésének időtartama 5 másodpercről 6-ra nőtt.
Mit szóltok a változtatásokhoz?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!