A 9.18-as TFT frissítés temérdek változást hozott és megérkezett Neeko segítsége is!

A 9.18-as TFT frissítés temérdek változást hozott és megérkezett Neeko segítsége is!

Megérkezett a 9.18 az élő szerverekre, így a TFT sem maradhatott ki a frissítések sorából.

A fejlesztők a TFT néhány központi rendszerére fókuszáltak jelenleg, azzal a céllal, hogy meccsről meccsre változatosabbá tegyék a játékélményt, de eközben egy játékon belül kiegyenlítettebb legyen a helyzet. Emellett a tapasztali pontok töréspontjait és a hősök előfordulási gyakoriságán is módosítottak, illetve kaptunk egy új funkciót, a játék első fogyóeszközét Neeko segítségét.

ÚJDONSÁGOK

A Meglepetésdobozok rendszere

Változtak a tárgyak eloszlásai a PvE körök során, mellyel lehetőleg egy kiegyensúlyozottabb játékot kapunk.

  • A gyakori dobozok tartalma: arany, hősök vagy Neeko segítsége.
  • A nem gyakori dobozok tartalma: arany, hősök vagy Neeko segítsége.
  • A ritka dobozok tartalma: Spatulák, kész tárgyak, arany, hősök vagy Neeko segítsége.
  • Minden játékos megközelítőleg azonos számú dobozt és tárgy összetevőt kap egy adott játékon belül.

Neeko segítsége használatkor egy egy csillagos másolatot készít arról a hősről, amelyre elhelyezzük. Ezzel elhasználjuk Neeko segítségét.

RENDSZEREK

A tapasztalati pontok változásai

Az új zsákmányrendszerben kissé megnövelték az aranymennyiséget, emiatt némileg módosították a szintlépéshez szükséges tapasztalati pontok mennyiségét.

  1. szinthez az eddigi 10 TP helyett 12 szükséges.
  2. szinthez az eddigi 18 TP helyett 20 szükséges.
  3. szinthez az eddigi 30 TP helyett 32 szükséges.
  4. szinthez az eddigi 46 TP helyett 50 szükséges.
  5. szinthez az eddigi 64 TP helyett 70 szükséges.

A különböző osztályú hősök előfordulási gyakoriságai

Néhány kisebb változtatást eszközöltek a különböző hősosztályok előfordulási gyakoriságában a különböző szinteken, mellyel remélik, hogy jobban elkülönül majd egymástól a játék korai, középső és végső szakasza.

  1. szint osztályonként az eddigi 65/30/5/0/0%-ról 70/25/5/0/0%-ra módosult.
  2. szint osztályonként az eddigi 37/35/25/3/0%-ról 35/35/25/5/0%-ra módosult.
  3. szint osztályonként az eddigi 24,5/35/30/10/0,5%-ról 25/35/30/10/0%-ra módosult.
  4. szint osztályonként az eddigi 10/15/35/30/10%-ról 10/15/33/30/12%-ra módosult.

A többi szint változatlan marad.

Az elérhető hősök száma

Túlzottan kiszámítható módon kaphattunk 3. osztályú hősöket 2 csillagnál, ezért csökkentették az elérhető hősök számát, hogy azoknak a játékosoknak kedvezzenek akik a kevésbé járt utat választják.

Így a 3. szintű hősök száma a kalapban 21-ről 18-ra csökken.

A tárgyak halmozása és az átláthatósága

Egy átláthatóbb rendszert kapunk, ami a tárgyak halmozását illeti. Mostantól a nem halmozható tárgyak másolatának felhelyezésekor lepattan a hősről, így nem szerelhetjük fel egy második, hasonló tárggyal. A tárgyak egyediségét az eszköztippekben jelzik majd. Hogy egyszer s mindenkorra letisztázzák, hogy melyek ezek a tárgyak, kaptunk egy listát ezekről: Youmuu szellemkardja, Lovagi Eskü, Jégkalapács, Yuumi, A letaszított király kardja, Darkin, Fantomtáncos, Morellonomikon és a Vörös erősítés.

ADOTTSÁGOK

A fejlesztők lehetőséget akarnak biztosítani azoknak, akik hosszú távra terveznek, ezért egy új, kilencdarabos bónuszt hoztak nekünk. Ezúttal a kasztokhoz érkezett kedvcsináló nem a hősökhöz.

  • A 9 darabos orgyilkosbónusz 225% kritikus sebzést és 40% kritikus csapási esélyt biztosít.
  • A 9 darabos varázslóbónusz 175% varázserőt biztosít.

Az adottságok általános változásai

  • Az Elementalista gólemjének a páncélja 20-ról 40-re nőtt.
  • A Lovag sebzésének csökkentése 15/30/55-ről 15/35/65-re nőtt.
  • Az Orgyilkos ugrásának késleltetése 0,325 másodpercről 0,395-re nőtt.

Vad

Némileg növelték a négydarabos vad erejét, hogy valóban vadabbak legyenek.

  • Vad (4): Minden szövetséges támadási sebessége 12%-kal nő támadásonként (legfeljebb 5 jelzőig) ÉS az alaptámadásaik mindig betalálnak.

Igencsak erőteljes erősítés már a támadási sebesség önmagában, de azzal, hogy minden alaptámadás betalál, megvan a tökéletes fegyver a kicsiny Yordlek ellen.

HŐSŐK

1 aranyba kerülő hősök

01Camille alap sebzése 50-ről 55-re nőtt.02Elise pókivadékainak sebzése 50-ről 60-ra nőtt.03Graves páncélja 20-ról 30-ra nőtt.04Kassadin alap sebzése 55-ről 50-re csökkent.05Kha'Zix kezdeti/teljes manája 0/50-ről 0/65-re módosult. 

2 aranyba kerülő hősök

076Pyke kezdeti manája 75-ről 50-re csökkent.08Twisted Fate életereje 450-ről 500-ra, továbbá a Kék kártyája által biztosított mana 20/35/50-ről 30/50/70-re nőtt. 

3 aranyba kerülő hősök

9Evelynn kivégzési határértéke 65%-ról 50%-ra csökkent. Ezen kívül kivégzési szorzója 3/5/7-ről 3/4/5-re módosult.Katarina manája 0/100-ról 0/85-re módosult.     

4 aranyba kerülő hősök

Akali képességének a sebzése 150/275/400-ról 200/350/500-ra nőtt. 

5 aranyba kerülő hősök

Anivia képessége 800 sebzést okoz 8 másodperc alatt, ez az időtartam 6 másodpercre csökkent.Pantheon életereje 1000-ről 850-re, míg alap sebzése 80-ról 75-re csökkent.

TÁRGYAK

  • A K.N. kard sebzése 20-ról 15-re csökkent.
  • A Fagyos szív gyengítő hatásának az időtartama 2,875 másodpercről 4-re nőtt.
  • Az Iron solarik medálja által biztosított pajzs eddig 250 pajzsot adott 6 másodpercig, most ez az érték 300 pajzs 7 másodpercig.
  • A Kardtörő lefegyverzési esélye eddig 25% eséllyel lefegyverzett 4 másodpercre, mostantól 33% eséllyel lefegyverez 3 másodpercre.
  • A Zefír elűzésének időtartama 5 másodpercről 6-ra nőtt.

Mit szóltok a változtatásokhoz?

 OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 
  

 

Kövess Minket!



Közvetítések