Akali és Aatrox megkapták a nekik járó gyengítést - íme a 9.18-as frissítés

Akali és Aatrox megkapták a beígért gyengítést, velük indul útjára a 9.18-as frissítés.

Csillagőrző Rakan, Xayah, Zoe és Neeko (valamint az ő Tekintély kiadása) 2019. szeptember 12-én válik elérhetővé.

HŐSÖK

aatrA profi játékokban még mindig nagyon népszerű volt, ezért még egy picit formáltak rajta. Passzívja például immár a minionok ledöfésével okozott sebzés 25%-ával egyenlő gyógyításra képes csak (Az egyéb célpontok által okozott gyógyítás változatlan maradt). Míg Q képessége minionok elleni sebzése a korábbi 50-100%-ról fix 40%-ra csökkent minden szinten.akaliAkárcsak Aatrox esetében, úgy Akalinál is a profi játékokra koncentráltak a változtatásokkal. Főképp a 11. szinten kapott hirtelen erejét szerették volna kicsit visszább szorítani. Így az ultija mostantól nem kábítja el az ellenfeleit 0,5 másodpercre. Továbbá az R2 maximális sebzése 255/450/645 (+0,9 varázserő) értékről 195/420/645 (+0,9 varázserő)-re csökkent. Mindemellett ha ez még nem lenne elég, a képesség töltési ideje 120/110/100-ról 160/130/100 másodpercre nőtt.
annAnnie kap egy kis lendületet, vagy ahogy a fejlesztők fogalmaztak, megpróbálják a burst mage énjét elővarázsolni. Így az E képessége új effektet kapott, melynek köszönhetően Annie 25% + szintenként 1,5%, 1,5 másodperc alatt fokozatosan csökkenő bónusz mozgási sebességet kap. Mindemellett a sebzéscsökkentés 16/22/28/34/40%-ról 10/13/16/19/22%-ra csökkent, ellenben a töltési idő 10-ről 15 másodpercre nőtt minden szinten.asolEgy minimális kalibrálást végeztek még a 9.17-es frissítésben érkezett módosítás mellé, az alapértékei közül az életereje 510-ről 575-re nőtt.caitA korai portyázási szakaszban erősítették meg hősünket, neki is az alapértékeihez nyúltak hozzá, a sebzése 60-ról 62-re nőtt.ekkoA 9.16 során érkezett erősítés nem hozta meg a kívánt hatást, ezért most még inkább abba az irányba próbálják meg terelgetni hősünket. W képessége így 50/55/60/65/70 mana helyett csak 30/35/40/45/50-be kerül, ellenben a kábítás időtartama 1,75-ről 2,25 másodpercre nőtt.eveAz ő helyzete jelenleg nem túl jó, de nem is tragikus. A fejlesztők szeretnék, ha megbízhatóbban szedné le a célpontjait, így ennek megfelelően nyúltak hozzá az ultijához. A felerősített sebzés szorzója 100%-ról 140%-ra nőtt, ha a célpont életereje a maximális érték 30%-a alatt van. Mindemellett maga a felerősített sebzés értéke 250/500/750 (+1,5 varázserő)-ről 300/600/900 (+1,8 varázserő)-re nőtt.jhinA fejlesztők úgy döntöttek, hogy a mohó portyázók megszorongatására az alapértékeihez nyúlnak hozzá. Azok közül is a sebzéséhez, ami így 57-ről 59-re nőtt.kaisaCsökkentették Kai'Sa állandó sebzését, így majd kétszer is érdemes meggondolni, hogy melyik célpontunkat is támadjuk először. E képességén a bónusz támadási sebesség értéke 40/50/60/70/80%-ról 40/45/50/55/60%-ra csökkent.ddA 9.17 során bevezetett Kayle finomításokkal a fejlesztők elégedettek, ám bár a hős még mindig gyengébben szerepel az elvártnál. Mindezért az E képességén a passzívjának alapsebzése 10/15/20/25/30-ról 15/20/25/30/35-re nőtt.leeA fejlesztők szeretnék, hogy Lee Sin erősebb végső képességekkel használja ki a korai játék sikereit, hogy nagyobb hatást gyakorolhasson a játékra. Így az alapértékei közül az életereje emelkedett 570,8-ról 575-re, míg a sebzése 69,2-ről 70-re. Mindemellett ultija sebzése 150/375/600-ról 175/400/625-re nőtt.missE képességét az első szinten alig érdemes elsütni, főleg ha hozzá nézzük még azt is, hogy mennyi manába is kerül ez nekünk. Így a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a Golyózáport lassítását 28/36/44/52/60%-ról 40/45/50/55/60%-ra emelték.nunuNunu és Willump túlzott sikerességére még a fejlesztők is felfigyeltek, így most ennek megfelelően érkezett is a gyengítés. Alapértékei közül az életerő növekedési értéke 90-ről 82-re, a páncél növekedési értéke 3,5-ről 3-ra, a manája 283,56-ról 280-ra, míg a mana-regenje 7,44-ről 7-re csökkent. Mindemellett az E képességének lassítása a korábbi fix 50%-ról 30/35/40/45/50%-ra módosult.teemoTeemo durvább éleit simították le a legújabb frissítéssel, de mindezt úgy, hogy a gombái jobban használhatóak legyenek a játék előrehaladtával. Q képessége új effektet kapott, miszerint a megvakított célpontok képernyőjének szélén zöld fény jelenik meg, amíg Teemo Q-jának hatása alatt állnak. W képességénél a Gyors futás képességikonja fölött mostantól egy sáv jelzi, hogy meddig lesz aktív. És jön a gombája, avagy a Veszedelmes csapda. A gombák mostantól érzékenyebbé válnak, és könnyebben felrobbannak, különösen ha keresztülrohamoz rajtuk valaki. A Suhanó sutyerák mostantól nem aktiválja a gombákat, amikor nem áll harcban. A gombák mostantól nem csak egyszer, hanem végtelenszer továbbpattanhatnak egymásról! Végezetül pedig egyszerre 3/4/5 gomba lehet Teemonál, a korábbi fix 3 helyett.warwSzámára csak egyetlen hibajavítást kellett hozni a W képességére, így Warwick mostantól megfelelően megkapja a bónusz támadási sebességet a Vérszaggal követett ellenfelek ellen.xayahA játék legmagasabb szintjein rendkívül erős választás, így hát gyengítették tollas madarunkat. Alapértékei közül páncélja 28-ról 25-re csökkent, míg az ultiján a töltési idő 140/125/110 másodpercről 160/145/130-ra nőtt.zoeA játék korai szakaszában gyengébb, mint azt a fejlesztők szeretnék, ezért egy kis erőt adnak számára. Passzívja sebzése így 10/12/16/20/24/28/34/40/46/52/60/68/76/84/94/104/114/124-ről 16/20/24/28/32/36/42/48/54/60/66/74/82/90/100/110/120/130-ra nőtt.

HIBAJAVÍTÁSOK

  • Jayce E – Gyorsítókapuja mostantól megfelelően működik, amikor Jayce fölött jelenik meg.
  • Pantheon R – Égi háborújának pingelése jelzi a csapattársainak, melyik ellenfél van hatótávolságon belül.
  • Farkas mostantól nem biztosít további látóteret Kindrednek, amikor körülötte köröz.
  • A sztázissal sújtott hősök mostantól nem mozognak a hatás időtartama alatt.
  • Ha egy szövetséges készül beszállni Tahm Kench R – Mélységi merülésébe, mostantól nem ragad be, amikor Tahm Kenchet támadás éri ilyenkor.
  • Ha Shaco megijeszt egy ellenfelet a W – Cimbi a dobozban használatával, megfelelően megkapja az asszisztot, ha nem sokkal később megölik ezt a célpontot.
  • Diana Passzív – Holdezüst pengéjének eszköztippje mostantól megfelelően frissül, amikor növeli az E – Holdfátyol szintjét.
  • Jinx E – Lángcsapdák! képessége mostantól megfelelően akadályozza Akali mozgását, amikor az R – Tökéletes kivitelezéssel halad át rajtuk.
  • Taliyah Q – Szilánkzápora mostantól megfelelően felemészti a teljes manaköltséget, ha kilép egy kimerített földterületről.
  • Illaoi mostantól nem tud rövid rohamot végrehajtani a W – Kemény leckével, miután mozgásképtelenné tették.
  • Bard énkéjének tölcsér alakú támadása mostantól megfelelően áttöri a varázspajzsokat.
  • Amikor Karthus a Passzív – Szembeszegülés a halállal hatása alatt áll, a W – A fájdalom fala mostantól megfelelően rálátást biztosít a fal körül.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!