Nincs bírás a Garennel, újabb módosításokat eszközölnek

Nincs bírás a Garennel, újabb módosításokat eszközölnek

A mai nap érkezett a 9.18-as frissítés és ezzel együtt a PBE szerverre is a 9/10, ahol túl sok hőssel nem foglalkoztak, de azokkal nagyon.

A célkeresztben ismét Garen, akit eddig is megpróbáltak módosítani több-kevesebb sikerrel. A mostani változtatások is igencsak hasonlóak az eddigiekhez, lássuk őket.213

Alapértékei közül a szintenként kapott támadási sebessége 2,9%-ról 3%-ra nőtt.

Passzívjáról eltávolították az effektet: Ezentúl nem duplázódik a gyógyítás értéke 25/50% életerő alatt. A töltési ideje 9/4 másodpercről 6-ra változott minden szinten. Ezentúl nem csak 11-es szint után lesz megszakíthatatlan a passzív gyógyítása ha egy szörny megüti, hanem már első szinttől kezdve. A gyógyítás mértéke módosult az eddigi 2%/8%-ról 2,5/2,75/3/3,25/3,75/4,5/5,25/6/6,75/7,5/8,25/9/9,25/9,5/9,75/10/10,25%-ra.

W képességén az egységenként szerzett ellenállás értéke 0,33-ról 0,25-re, míg a maximálisan megszerezhető ellenállás értéke 50-ről 30-ra csökkent. A maximális ellenállás eléréséhez így az eddigi 150 minion helyett 160 szükséges.

E képességén A pörgések száma az eddigi 5+1/3 szint (maximum 10) helyett 8+1/20% támadási sebességre módosult .A képesség alap sebzése 14/18/22/26/30-ról 9/15/21/27/33-ra változott, továbbá AD rátája 0,36/0,37/0,38/0,39/0,4-ről 0,26/0,295/0,33/0,365/0,40-re csökkent. Az ellenfél páncéljának csökkentéséhez szükséges pörgések száma 4-ről 6-ra nőtt.

  • Eltávolított effekt: Ezentúl nem okoz bónusz 33% sebzést, ha egy célpontot talál el.
  • Új effekt: 25% bónusz sebzést okoz a legközelebb lévő célpontnak.

Ultiján az eddigi varázssebzés helyett tényleges sebzést okoz, továbbá a képesség sebzése 175/350/525 (+28,6/33,3/40% a célpont hiányzó életereje) helyett 150/300/450 (+20/25/30% a célpont hiányzó életereje) értékre csökkent.

Az alap páncélja 32-ről 25-re, míg a szintenként kapott páncélja 3-ról 1,5-re csökkent. Passzívjának a sebzése 9-60 (+100% AD)(+20% AP) minden célpontra, kivéve minionokra/50%-a az okozott sebzésnek miniokra helyett, (100% AD)(+20% AP) a célpontra/50% AD (+20% AP) minden más ellenségre értékre módosult. Q képessége pedig ezentúl nem okoz csökkentett sebzést a szörnyekre.

TFT Változtatások

Amennyiben a fenti két hős megbolygatása pedig még nem lett volna elegendő, a fejlesztők hozzányúltak a Voidokhoz is TFT módban. Új effektként érkezik a módosítás, miszerint az alaptámadások és képességek az Üresség egységektől tényleges sebzést okoznak. 2 egységnél egy véletlenszerű Void hős, négy egységnél pedig az összes Void hős alkalmazza majd a hatást.321Ti mit szóltok a módosításokhoz?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



League of Legends - MSI: Kinek fog kedvezni az új patch?

Nagy ugrás vár ránk a tavaszi döntőkről az MSI-ra, két frissítés is érkezett mióta nem láttuk kedvenc csapatainkat. Nézzük kinek kedvez és ki veszítheti a legnagyobbat a 14.7 és 14.8-as patcheken.

League of Legends - Indul az MSI visszaszámlálás!

Nyakunkon a 2024-es League of Legends Mid-Season Invitational, a csapatok és mi is már tűkön ülve várjuk, hogy megkezdődjön az év első nemzetközi bajnoksága.