Jelentős változtatásokkal készül a Riot Shaco számára. Átalakítják az egyik első, valódi dzsungeles hőst!
A képességek nevei maradnak, sőt az alap játékmechanika sem változik meg, de így is jelentős módosításokat kap Shaco. Hamarosan már a PBE szerveren tesztelhetjük a mini-rework utáni dzsungelest. Mutatjuk a részleteket!
Általános célok
A mini-rework azt a célt szolgálja, hogy a meccsek korai szakaszában is hatékony legyen Shaco, miközben csökkentik az "egyhitelős-lethalitys" build erejét. Az AD és AP stratégia is beválhat az átdolgozott képességekkel, remélik, hogy nagyjából kiegyenlítődhetnek az AD-AP közötti erőviszonyok.
Backstab (passzív)
- Cél: meghatározza Shaco játékmechanikáját anélkül, hogy beleszólna milyen tárgyakat építünk a karakterre
- Basic attack: plusz 10-30 (szintfüggő) (+0,1 alap AD) sebzés. Ez a támadás critelhet
- Deceive: Critel az első támadás 130% sebzéssel
- Two-Shiv Poioson: plusz 10-30 (szintfüggő) (+0,1 AP) sebzés, továbbá a lassítás is 20 %-kal több
Deceive (Q)
- Cél: egyes szinten is nagyon hasznos, de továbbra is megéri fejleszteni
- Láthatatlanság hatóideje: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 másodpercről változott 2,5/2,75/3/3,25/3,5 másodpercre
- Töltési idő: 16/15,5/15/14,5/14 másodpercről csökkent 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre
- Sebzés: 10/20/30/40/50 (+0,4 alap AD) helyett 25,/35/45/55,65 (+ 0,25 alap AD). Ez a sebzés critelhet
- Eltávolították az AP-ból származó bónuszt, továbbá a töltési idő csökkentést, ha a Deceive bónusz sebzése aktiválódott
Jack in the Box (W)
- Cél: könnyebb dzsungelezés
- Újdonság: a támadási hatótávon belül minden ellenfél sebződik
- Egy célpontos sebzés: 35,/50/65/80/95 (+0,2 AP), vagyis nem változott
- Területre ható sebzés: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP)
Two-Shiv Poison (E)
- Cél: early game-ben is legyen hasznos, miközben segíti, hogy late-game-ben működjön az AP Shaco
- Sebzéstípus: fizikai helyett mágikus
- Sebzés: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 alap AD) (+0,75 AP) helyett 70/100/130/160/190 (+0,8 alap AD) (+ 0,8 AP)
- Execute: 0-50 %-kal megnövelt sebzés az ellenfél hiányzó életerejének arányában -> 50 %-kal megnövelt sebzés, ha a célpont életereje 30 % alatt van
Hallucinate (R - ultimate)
- Cél: még mindig maradjon erős AD és AP build mellett is, de a robbanást okosabban kell használni
- Dobozok: azonnal aktiválódnak és megfélemlítik az ellenségeket a halott klón irányába, miközben folyamatosan sebzik őket
- Robbanás sebzése: 200/300/400 (+1,0 AP) helyett 150/225/300 (+0,7 AP)
- Box egy célpontos sebzés: 25/50/75 (+0,15 AP) helyett 25/50/75 (+0,1 AP)
- Box területre ható sebzése: 10/20/30 (+0,1 AP)
- Megfélemlítés hatóideje: 0,75/1/1,25 másodperc helyett egységesen 1 másodperc
A fenti számok még változhatnak Riot AzuBK szerint, de már körvonalazódik egy valódi mágus Shaco képe, aki a megújult boxokkal és jó pozicionálással egy valódi mage-assassin lehet. Nektek hogy tetszenek a változtatások?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!