Területre sebző boxok?! Itt vannak a Shaco mini-rework részletei!

Területre sebző boxok?! Itt vannak a Shaco mini-rework részletei!

Jelentős változtatásokkal készül a Riot Shaco számára. Átalakítják az egyik első, valódi dzsungeles hőst!

A képességek nevei maradnak, sőt az alap játékmechanika sem változik meg, de így is jelentős módosításokat kap Shaco. Hamarosan már a PBE szerveren tesztelhetjük a mini-rework utáni dzsungelest. Mutatjuk a részleteket!

Általános célok

A mini-rework azt a célt szolgálja, hogy a meccsek korai szakaszában is hatékony legyen Shaco, miközben csökkentik az "egyhitelős-lethalitys" build erejét. Az AD és AP stratégia is beválhat az átdolgozott képességekkel, remélik, hogy nagyjából kiegyenlítődhetnek az AD-AP közötti erőviszonyok.

Backstab (passzív)

  • Cél: meghatározza Shaco játékmechanikáját anélkül, hogy beleszólna milyen tárgyakat építünk a karakterre
  • Basic attack: plusz 10-30 (szintfüggő) (+0,1 alap AD) sebzés. Ez a támadás critelhet
  • Deceive: Critel az első támadás 130% sebzéssel
  • Two-Shiv Poioson: plusz 10-30 (szintfüggő) (+0,1 AP) sebzés, továbbá a lassítás is 20 %-kal több

Deceive (Q)

  • Cél: egyes szinten is nagyon hasznos, de továbbra is megéri fejleszteni
  • Láthatatlanság hatóideje: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 másodpercről változott 2,5/2,75/3/3,25/3,5 másodpercre
  • Töltési idő: 16/15,5/15/14,5/14 másodpercről csökkent 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre
  • Sebzés: 10/20/30/40/50 (+0,4 alap AD) helyett 25,/35/45/55,65 (+ 0,25 alap AD). Ez a sebzés critelhet
  • Eltávolították az AP-ból származó bónuszt, továbbá a töltési idő csökkentést, ha a Deceive bónusz sebzése aktiválódott

Jack in the Box (W)

  • Cél: könnyebb dzsungelezés 
  • Újdonság: a támadási hatótávon belül minden ellenfél sebződik
  • Egy célpontos sebzés: 35,/50/65/80/95 (+0,2 AP), vagyis nem változott
  • Területre ható sebzés: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP)

Two-Shiv Poison (E)

  • Cél: early game-ben is legyen hasznos, miközben segíti, hogy late-game-ben működjön az AP Shaco
  • Sebzéstípus: fizikai helyett mágikus
  • Sebzés: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 alap AD) (+0,75 AP) helyett 70/100/130/160/190 (+0,8 alap AD) (+ 0,8 AP)
  • Execute: 0-50 %-kal megnövelt sebzés az ellenfél hiányzó életerejének arányában -> 50 %-kal megnövelt sebzés, ha a célpont életereje 30 % alatt van

Hallucinate (R - ultimate)

  • Cél: még mindig maradjon erős AD és AP build mellett is, de a robbanást okosabban kell használni
  • Dobozok: azonnal aktiválódnak és megfélemlítik az ellenségeket a halott klón irányába, miközben folyamatosan sebzik őket
  • Robbanás sebzése: 200/300/400 (+1,0 AP) helyett 150/225/300 (+0,7 AP)
  • Box egy célpontos sebzés: 25/50/75 (+0,15 AP) helyett 25/50/75 (+0,1 AP)
  • Box területre ható sebzése: 10/20/30 (+0,1 AP)
  • Megfélemlítés hatóideje: 0,75/1/1,25 másodperc helyett egységesen 1 másodperc

A fenti számok még változhatnak Riot AzuBK szerint, de már körvonalazódik egy valódi mágus Shaco képe, aki a megújult boxokkal és jó pozicionálással egy valódi mage-assassin lehet. Nektek hogy tetszenek a változtatások?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!