A világ egyik legnagyobb és leghíresebb luxus divatmárkája partnerséget kötött a Riot Gamesszel.
Több szempontból is érdekes lesz a 2019-es Worlds, azaz a League of Legends évente megrendezésre kerülő világbajnokságának idei felvonása. Kiss "Vizicsacsi" Tamás első magyar játékosként jutott ki az év legnagyobb versenyére, igaz a csoportkörökig még hosszú út vezet. A Splyce Európa harmadik legjobb csapataként lesz ott a vb-n, ahol feltűnik majd egy új szponzor is. A világ egyik leghíresebb luxus divatmárkája, a Luis Vuitton partnerséget kötött a Riot Gamesszel, így kapott különleges "tartódobozt" a Worlds 2019-es trófeája.
Ez azonban még csak a lejtő alja, ugyanis a jövőben érkezhetnek majd az egyedi siknek és kapszulák, amiket Nicolas Ghesquière tervezett. Róla azt kell tudni, hogy a divatmárka női szettjeivel foglalkozó kreatív csoport igazgatója, szóval tud egy s mást a divatról. A különleges szponzorációval kapcsolatban a Riot és a francia vállalat vezetői is nyilatkoztak. Mindketten úgy látják, hogy ez a történelmi partneri szerződés jó példája annak, hogy mekkora hatással is bír a világra a Riot Games, amiből a párizsi divatcég is ki akarja venni a részét.
Nem ez az első alkalom, hogy különleges eseményeken láthattuk ezeket a piszkosul drága, már-már művészeti alkotásokat, de az e-sportban eddig még erre nem volt példa. A League of Legends World Championship kétségkívül a 2019-es év legnézettebb e-sport eseménye lesz, hiába döntött meg minden rekordot a DotA 2 TI, vagy a Fortnite világbajnokság. Hogy ki lesz a következő, aki beszáll a Riot Games eseményeibe, mint támogató? Valószínű ezek után már semmin sem lepődünk majd meg.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!