Durva változásokat hozhat a 9.19-es TFT frissítés

Durva változásokat hozhat a 9.19-es TFT frissítés

Ugyan ez még nem a végső frissítés, a béta vége előtt, de tartalmilag akár lehetne.

A mai League frissítés már magában is egy szép kis szeretetcsomag volt, de ha azt nézzük, hogy TFT-ben mi érkezett, akkor abban biztosak lehetünk, hogy a Riot balansz csapata az utóbbi napokban tuti nem unatkozott. Megérkezett Kai'Sa, jön egy új alaptárgy, amiből tök új dolgokat lehet majd építeni, változnak a bekapott játékos sebzések, balanszolják a szinergiákat és persze a tárgyak és bizonyos figurák nerfet vagy buffot kapnak. Node, csapjunk is bele.

A legfontosabb talán, hogy kapunk egy új figurát. Kai'sa a Void csapatát erősíti és emellett egyszerre lesz Ranger és Assassin. Azt persze hozzá kell tenni, hogy ritkasága legendary, ami miatt a játék korai szakaszában tuti nem találkozunk vele. 

  • Származás: Void
  • Kaszt: Ranger
  • Kaszt: Assasin
  • Arany: 5
  • Képesség: Gyilkos Ösztön (Kai'Sa letámadja a legtávolabbi ellenfelet, pajzsot von maga köré és 3 másodpercig megnő a támadási sebessége)

Sparring Gloves

A kesztyű egy rég várt újítás, mivel nemcsak arról van szó, hogy kicserél valamit, egy teljesen új tárgy vonalat hoz magával. Mostantól lehet plusz Yordle a csapatban, a varázslatok kritelhetnek és végre van QSS is. Az új tárgyakról persze már lerántották a leplet pár hete, az alábbi cikkünkben olvashattok is róla.

Játékos sebzés

Itt még mindig vannak gondok azzal, hogy túl gyorsan fogynak az életerőpontok és egyszerűen még mindig arra kell törekedni, hogy nyerjen az ember, akármilyen helyzetben is van. Ezzel a mostani változással remélhetőleg már az olyan stratégiák is kapnak lehetőséget, ahol direkt veszíteni akar az ember.

  • 1 Csillagos, Tier 2: 2 ⇒ 1
  • 2 Csilagos, Tier 2: 3 ⇒ 2
  • 3 Csillagos, Tier 1: 4 ⇒ 3
  • 3 Csillagos, Tier 2: 5 ⇒ 4
  • 3 Csillagos Tier 3: 6 ⇒ 5

Származások

Az itteni dolgokban még mindig nem az igazi az egyensúly. A Dragon egy kicsit túl erős, a Glacial egyszerűen OP, a Yordle pedig durva, de egy tárgy eddig simán verte. Most viszont minden borulhat.

Dragon

Dragon (2) 83% Varázs sebzés csökkentés ⇒ 75% Varázs sebzés csökkentés

Glacial

Stun időtartam: 2mp ⇒ 1.5mp

Stun esély (2/4/6) 20/30/45 ⇒ 20/33/50

Void

(2) Egy Void figura Tényleges Sebzést visz be a körbe

(4) Minden Void figura Tényleges Sebzést visz be a körbe

Yordle

Kitérési esély (3/6/9) 35%/60% ⇒ 30%/60%/90%

Assasin

(3) 75% kritikus sebzés és 10% kritikus csapási esély / (6) 150% kritikus sebzés és 25% kritikus csapási esély / (9) 225% kritikus sebzés és 40% kritikus csapási esély ⇒ (3) 75% kritikus sebzés és 10% kritikus csapási esély / (6) 150% kritikus sebzés és 20% kritikus csapási esély / (9) 225% kritikus sebzés és 30% kritikus csapási esély

Ninja

AD és AP (1/4) 50/70 ⇒ 50/80

Noble

On Hit +25 HP ⇒ +30 HP

Shapeshifter

Bónusz HP 60%/120% ⇒ 60%/100%

Ranger

Bónusz Támadási Sebesség esély 30%/70% ⇒ 25%/70%

Figurák

  • Életerő: 700 ⇒ 750
  • Támadási sebesség: 0,6 ⇒ 0,8
  • Kezdeti/teljes mana: 0/100 ⇒ 50/125
  • Képesség célzása: véletlenszerű ⇒ legtávolabbi célpont

  • Sebzés: 50 ⇒ 40
  • Támadási sebesség: 0,6 ⇒ 0,55
  • Páncél: 25 ⇒ 35
  • Manalopás és pajzserő: 20/40/60 ⇒ 25/50/75

  • Életerő: 700 ⇒ 750
  • Támadási sebesség: 0,85 ⇒ 0,95
  • Mana: 0/75 ⇒ 0/150
  • Képesség sebzése: 900/1300/1700 ⇒ 1300/2000/2700
  • Képesség célzása: aktuális célpont ⇒ legtávolabbi célpont

Tier 1

  • Kezdeti/teljes mana: 0/100 ⇒ 50/150
  • Képesség sebzés: 200/325/450 ⇒ 250/500/750

  • Képesség sebzés: 60/90/120 ⇒ 70/110/150

Tier 2

  • Életerő: 600 ⇒ 650
  • Képesség sebzés: 100/450/800 ⇒ 250/550/850

  • Kezdeti/teljes mana: 0/50 ⇒ 0/75

  • Támadási sebesség: 0,65 ⇒ 0,6

Tier 3

  • Kezdeti/teljes mana: 0/100 ⇒ 0/125

  • Képesség sebzés időegységenként: 40/60/80 ⇒ 45/70/95

  • Égetési sebzés: 250/375/500 ⇒ 200/300/400

  • képesség sebzés: 300/550/800 ⇒ 350/650/950

  • Életerő: 650 ⇒ 700
  • Képesség sebzés: 250/450/650 ⇒ 300/500/700

  • életerő: 700 ⇒ 750
  • Sebzés: 75 ⇒ 70
  • Támadási sebesség: 0,55 ⇒ 0,6

Tier 4

  • Támadási sebesség: 0,7 ⇒ 0,85

  • Életerő: 750 ⇒ 700
  • Életerő átalakuláskor: 300/600/900 ⇒ 250/450/650

  • Támadási sebesség: 0,65 ⇒ 0,7

  • Támadási sebesség: 0,65 ⇒ 0,7
  • Képesség időtartam: 4/5/6 ⇒ 3/4/5

  • Életerő: 850 ⇒ 800
  • Stun indőtartam: 2/4/6 ⇒ 2/3,5/5

Tier 5 

  • Sebzés/időegység: 50/100/150 ⇒ 40/80/120
  • Gyógyulás/időegység: 40/70/100 ⇒ 30/60/90

  • Életerő: 700 ⇒ 750

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!