A Locket of the Iron Solari buff sem maradhat el a három hősmódosítás mellett.
A 9.20-as patch október 9-én érkezik az éles szerverekre, addig még van egy hetük a Riot fejlesztőinek, hogy megtalálják azokat a változtatásokat, amikre szüksége van a LoL-nak. A már korábban beharangozott "low ELO-s" Rengar és Locket of the Iron Solari buff mellett kaptunk egy kis Blitzcrank nerfet, Garen és TFT módosításokat is!
Blitzcrank
- Base armor- 44-ről 40-re csökkent
- Szintenkénti armor - 4-ről 3,5-re csökkent
Garen
- Base HP - 615-ről 620-ra nőtt
- Szintenkénti HP - 85-ről 84-re csökkent
- Judgement (E) - alap sebzés 9/15/21/27/33-ról 8/12/16/20/24-re csökkent, az AD arány azonban 0,28/0,31/0,34/0,37/0,40-ről 0,32/0,34/0,36/0,38/0,40-re növekedett
- Demacian Justice (R) - a célpont hiányzó életerejének alapján kiosztott sebzés 20/25/30 % missing HP-ról 25/30/35 %-ra növekedett
Rengar
- Battle Roar (W) - a szörnyek által okozott sebzésből visszatöltött életerő 50 %-ról 100 %-ra változott (könnyebb lesz dzsungelezni, de az ösvényszakaszban semmit sem jelent ez a változtatás)
Locket of the Iron Solari
- Aktív pajzs - 30 (+15 szintenként)-ről 120 (+10 szintenként)-re változott (earlyben sokkal hasznosabb, late game-ben ugyanannyit véd le)
TFT változtatások
Kai'sa
- Bónusz attack speed 30/60/90 %-ról megnőtt 50/75/100 %-ra
- Pajzs megnőtt 300/600/900-ról 400/700/1000-re
Lucian
- Dupla lövés képesség második lövésének sebzése 100/225/350-ről 125/250/375-re nőtt
Wild
- Attack speed csökkent 12 %-ról 10 %-ra
Guardian
- Armor 35-ről 45-re nőtt
Knight
- 6 Knight bónusz 65 helyett 60 sebzést blokkol
Gunslinger
- 4 Gunslinger bónusz 2 helyett 3 célpontra süthet el véletlenszerű támadást
- 6 Gunslinger bónusz 3 helyett 5 célpontra süthet el véletlenszerű támadást
Assassin
- 3 Assassin bónusz crit esélye 10 %-ról 5 %-ra csökkent
- 6 Assassin bónusz crit esélye 20 %-ról 15 %-ra csökkent
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!