Itt az új Garen és Shaco, és Viktor is erősödött! - íme a 9.20-as frissítés

Itt az új Garen és Shaco, és Viktor is erősödött! - íme a 9.20-as frissítés

Eljött a várva várt nap, megérkezett az új Garen és Shaco, Viktor pedig megkapta a kiérdemelt erősítését!

Közeledik a játék 10. születésnapja, és a 9.20-as frissítést érte az a megtiszteltetés, hogy eme nemes alkalomból a játékot erősítse.Párbajhős Ashe, Darius és Hecarim 2019. október 10-től lesz elérhető.

10 hős és egyetlen egy tárgy változott a frissítés érkeztével, azonban három nagyobb változtatás is érkezett a hősökre való tekintettel. Ezeket a változtatásokat Garen, Shaco és Viktor kapta, na de ne szaladjunk ennyire előre, nézzük őket szépen sorjában.

HŐSÖK

Blitzcrank esetében csökkent az alappáncél 44-ről 40-re, illetve a páncélnövekedés értéke 4-ről 3,5-re módosult. Az extra hatótáv ugyanis, amit a 9.19-es frissítésben kapott, beváltotta a reményeket, de egyben túl erőssé is vált ezáltal a karakter, így most picit gyengíteni kellett rajta.Garen több változtatást is kapott, mondhatni kapott egy mini-rework áldozata lett. Nézzük sorjában, milyen változtatásokon is esett át.

Alapértékek

  • A támadási sebesség növekedési értéke 2,9%-ról 3,65%-ra nőtt.
  • Az életereje 616,28-ról 620-ra nőtt.
  • Az életerő növekedése 84,25-ről 84-re csökkent.

Passzív - Kitartás

  • A regenerálódás a maximális életerejének korábbi, 2/8%-a (szinttől függően) 5 másodpercenként érték helyett immár a maximális életerejének 1,5/10,1%-a (az 1–18. szinten) 5 másodpercenként.
  • Eltávolították a felerősített regenerálódást, így Garen mostantól nem regenerálja duplán és passzívan az életerejét, ha a maximális életerejének 25/50%-a (a szintjétől függően) alatt van.
  • Frissítették a regenerálódás megszakítását, így már nem 9 másodperc a nem minion típusú egységek által okozott sebzés után a 11-es szint előtt, 4 másodperc a hatalmas szörnyek, tornyok vagy hősök által okozott sebzés után a 11-es szint után által működik az effekt, hanem: 7 másodperc a hatalmas szörnyek, tornyok vagy hősök által okozott sebzés után.

Q - Döntő csapás

  • Új effektként érkezett az elsütési idő: Mostantól gyorsítja Garen támadási sebessége, így az alaptámadásokhoz hasonlóan működik.
  • Hibajavítás is érkezett: Kijavították azt a hibát, amely miatt lelassult állapotban Garen Q-jának várakozási ideje aránytalanul megnőtt.

W - Bátorság

  • Az ellenállás növekedése gyilkosságonként 0,33 bónusz páncél és varázsellenállás (legfeljebb 50 a 150. megölt ellenfél után) érték helyett 0,25 bónusz páncél és varázsellenállás (legfeljebb 30 a 150. megölt ellenfél után).
  • Frissítették a pajzsot ide effektet is, így az eddigi első 0,75 másodpercre 30% extra sebzéscsökkentés és kitartás helyett az első 0,75 másodpercre a maximális életerő 10%-ának megfelelő páncélt és 60% kitartást ad.

E - Ítélet

  • A pörgések száma 5-10 (az 1-16. szinten) érték helyett mostantól 7 (+1 a tárgyakból és szintekből származó támadási sebesség minden 20%-a után).
  • A sebzés pörgésenként 14/18/22/26/30 (+0,36–0,4 sebzés) helyett 8/12/16/20/24 (+0–8 szinttől függően) (+0,32–0,4 sebzés).
  • A bónusz sebzés a korábbi 33% egyetlen egység ellen helyett immár 25% a legközelebbi ellenség ellen.
  • A pörgések száma a páncélcsökkentés előtt 4-ről 6-ra nőtt.
  • Új effektként érkezett Nagy Sándor néven, hogy mostantól Hódító jelzőket ad minden pörgésnél.

R - Demacia igazsága

  • Eltávolították a régi passzívját, így Garen mostantól nem jelöli meg Gonosztevőként az utolsó 5 percben a legtöbb gyilkosságot elért ellenséget.
  • Új passzív érkezett helyette, Lézeres szemműtét néven: 1 másodpercig rálátást biztosít a célpontra, és a rálátás nem szakad meg, ha a célpont kikerül a látómezőből.
  • Sebzése 175/350/525 (+ a célpont hiányzó életerejének 0,286/0,333/0,4 része) varázssebzésként helyett 150/300/450 (+ a célpont hiányzó életerejének 0,2/0,25/0,3 része) tényleges sebzésként.

Ivern mostantól távolsági hős, így alapértékei közül az alap támadási hatótáv 125-ről 475-re nőtt, így rúnák, tárgyak és minden egyéb szempontból az erdő barátja immár távolsági karakter. Ezen kívül W képességéről eltávolították a hosszú kar effektust, avagy mostantól nem növeli Ivern hatótávját.Lissandra esetében tovább erősítették egyedi, a hirtelen sebzésre és letámadásra épülő mágus kilétét. Az alappáncélja 20,216-ról 22-re, a passzívjának sebzése aránya 0,3-ról 0,5 varázserőre, míg W képességén a sebzési aránya 0,5-ről 0,7 varázserőre nőtt.Pantheon Q képességének alapsebzését kellett rövidebb pórázra fogni, ugyanis továbbra is a legerősebb hősök közé tartozik a magasabb szinteken. A Lángoló dárda alapsebzése így 75/115/155/195/235-ről 75/110/145/180/215-re csökkent. Mindemellett javítottak egy hibát, így Pantheon Q – Lángoló dárda és W – Pajzsostrom képessége megfelelően működik, amikor 0,2 másodpercen belül használja Thresh W – Sötét átjáró képességét.Qiyana Q képességének alapsebzését fogták vissza a játék korai szakaszában, így az Ixtal pengéjének alapsebzése 80/100/120/140/160 helyett 60/85/110/135/160 mostantól.

Shaco is mini-rework áldozata lett Garenhez hasonlóan, nézzük itt is sorban, hogy mi változott.

Alapértékek

  • Sebzése 66-ról 63-ra csökkent.
  • Sebzésének növekedési értéke 3,5-ről 3-ra csökkent.

Passzív - Hátbaszúrás

  • Új effektként érkezett az Alapsebzés: Az ellenségek elleni alaptámadások mostantól további 10–25 (az 1–18. szinteken) (+0,15 bónusz sebzés) sebzést okoznak hátulról. (Ez a sebzés okozhat kritikus csapást.)
  • Új effektként érkezett A mérgezett dobókés sebzése: A Mérgezett dobókés mostantól további 15–50 (az 1–18. szinteken) (+0,1 varázserő) sebzést okoz hátulról.

Q - Megtévesztés

  • A láthatatlanság időtartama 1,5/2,25/3/3,75/4,5-ről 2,5/2,75/3/3,25/3,5 másodpercre módosult.
  • A töltési idő 16/15,5/15/14,5/14-ről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre csökkent.
  • Eltávolították az idő elszáll effektust, miszerint a Megtévesztés töltési ideje mostantól nem csökken, amikor Shaco kilép a lopakodásból és beviszi az első alaptámadást.
  • A sebzése 10/20/30/40/50 (+0,4 bónusz sebzés)(+0,3 varázserő) értékről 25/35/45/55/65 (+0,25 bónusz sebzés) Ha Shaco hátulról támad, a Megtévesztés garantáltan kritikus csapást okoz 130% sebzéssel értékre változott.

W - Cimbi a dobozban

  • Frissítették a Mindenkinek jár effektet: Az aktivált dobozok több ellenséget is támadhatnak a területi sebzés hatótávján belül.
  • Újdonságként immár területre ható sebzéssel is rendelkezik: 15/20/25/30/35 (+0,1% varázserő) (az egy célpont elleni sebzés nem változott)
  • Új dologként a nem hős egységekre ható rettegés időtartama 2 másodperc minden nem hős egységre.
  • A rettegő ellenfelek mozgási sebessége pedig 100 mozgási sebesség minden ellenségnél értékről 60 mozgási sebesség minionok és szörnyek esetén, 100 mozgási sebesség hősök esetén értékre változott.

E - Mérgezett dobókés

  • A sebzés típusa fizikai sebzésről varázssebzésre módosult.
  • A sebzés értéke: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bónusz sebzés)(+0,75 varázserő)-ről 70/95/120/145/170 (+0,8 bónusz sebzés) (+0,6 varázserő)-re változott.
  • A kivégzés sebzése a régi, hiányzó életerőtől függően 0–50%-kal megnövelt sebzés értékről 50%-kal nagyobb sebzést okoz a 30% életerő alatti célpontoknak értékre módosult.

R - Hallucináció

  • A dobozaktiválási idő 2 másodpercről azonnalira módosult.
  • A sebzésük 200/300/400 (+1,0 varázserő) értékről 150/225/300 (+0,7 varázserő) értékre csökkent.
  • Új effekt itt is a dobozok területre ható sebzése: 10/20/30 (+0,1% varázserő) (az egy célpont elleni sebzés nem változott)
  • A rettegés időtartama pedig 0,75/1/1,25 másodpercről fix 1 másodpercre módosult.

Sona esetében a passzívján csináltak egy kényelmi módosítást. Ennek köszönhetően Sona passzív képessége mostantól egy erőforrássávon követhető nyomon. (Kizárólag Sona számára.)Varusnak adtak egy pici energiát összességében, az alapértékein változtattak. Sebzése 59-ről 61-re, mana-regenerációja 7,34-ről 8-ra, manája 360,5-ről 360-ra és életereje 499-ről 500-ra módosult.Utolsó alanyunk aki a frissítés során nagyobb változtatásokat kapott az pedig nem más, mint Viktor. Viktor győzelmi arányát 2%-kal szerették volna növelni a fejlesztők a korábbiakhoz képest, nézzük, mit is változtattak rajta.

Általános

  • Két hibajavítással kezdték meg a sort, az első, hogy a Hex agy statisztikái mostantól Viktor szintlépése helyett a tárgy megvásárlásakor frissülnek. A második, hogy a Megerősítve: Az Utórengés Halálsugarainak szélessége mostantól az első lövedék szélességének felel meg.

Q - Erőelszívás

  • A pajzs a korábbi maximális mana 8%-a (+0,15 varázserő) érték helyett immár 30-115 (az 1-18. szinteken) (+0,15 varázserő)

W - Gravitációs mező

  • Frissítették a Megerősítés: Magnetizálást, így a régi, a Gravitációs mező által elkábított ellenfeleket egy erő a középpont felé vonzza hatás helyett immár a közvetlen találatok 1 másodpercig 20%-kal lassítják az ellenséget (az R fokozatosan kifejtett hatására nem aktiválódik) hatással rendelkezik a képesség.

R - Káoszvihar

  • Új effekt Ismered a muffinos embert? néven: A Káoszvihar Viktor halála után is tovább üldözi a hősöket.
  • Új effekt Kracko néven: A Káoszvihar átkelhet tereptárgyakon is.
  • A hatás kifejtésének gyakorisága 2 másodpercről 1-re csökkent.
  • Az időegységek száma 3-ról 6-ra nőtt.
  • A sebzés időegységenként: 130/210/290 (+0,85 varázserő)-ről 65/105/145 (+0,45 varázserő)-re csökkent.
  • A Megerősítés: A tökéletes vihar - mozgási sebessége a régi a Káoszvihar || 20%-kal gyorsabban mozog effekt helyett 25%-kal gyorsabban mozog(a minimális mozgási sebesség mostantól || 200 ⇒ 250; a maximális mozgási sebesség || 300 ⇒ 375) hatással rendelkezik.

TÁRGYAK

Az iron solarik medálja

Az iron solarik medálja esetében bővítik a Medál felhasználási lehetőségeit, mivel a jelenlegi metában nincs annyi hirtelen területi sebzést okozó hős. Ez a változtatás az Iron solarik fejdíszére is vonatkozik. A pajzs ereje innentől nem 30 (+15 szintenként), hanem 120 (+10 szintenként).

TOVÁBBI HIBAJAVÍTÁSOK

  • Kijavítottunk egy hibát, amely miatt ha meghal az a szövetséges, akihez Yuumi Sztázis hatása alatt (Zhonya homokórája vagy a Stopperóra révén) csatlakozik, akkor a játék további részében a tornyok nem veszik célba.
  • Kijavítottunk egy hibát, amelynek következtében ha az R – Tollvihar használatakor a kurzor közvetlenül Xayah alatt volt, eltávolította a képesség forgásának megállítását.
  • Nunu E – Hógolyótűz képessége mostantól nem lassítja az ellenségeket egynél többször a hógolyók egyazon aktiválása során.
  • Ha Wukong akkor használja az R – Ciklon képességét, amikor Vi Q – Ugrózúzó képessége eltalálja és megöli Wukongot, akkor Wukong R – Ciklon képessége nem veszíti el a funkcióját.
  • Diana R – Holdugrás képességének töltési ideje mostantól megfelelően frissül akkor is, ha a képesség a Q – Félhold csapás képesség robbanásának szélén talál el egy ellenséget.
  • Diana Q – Félhold csapás képességének robbanási vizuális hatása mostantól nem látható a háború ködén keresztül.
  • Téli csoda Neeko mostantól nem veszít jelentős mennyiséget az alapértékeiből, illetve nem veszíti el az alaptámadási képességét, ha Lulu akkor használja a W – Szeszély képességét, amikor Neeko álcázás közben használja az R – Rügyfakadás képességet.
  • Ha Lulu átváltoztatja Gnart a W – Szeszély képességgel közvetlenül azelőtt, hogy Gnar visszaváltozna a Mega-Gnar formából, akkor Gnar nem szerez extra erősítéseket, és nem használja tovább Mega-Gnar támadási és kritikus csapási animációját, valamint a kritikus támadás részecskéit.
  • Cho'Gath R – Bekebelezés képességének jelzője mostantól rendesen látszik a klónok életerősávján.
  • Lux Passzív – Megvilágítás képessége mostantól megfelelően, egy célpontra ható képességként van jelölve.

Mit szóltok a változtatásokhoz? Instabuy lesz bármelyik hőskinézet?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!