Garen módosításai egyenesen a felső ösvény királyává tették hősünket.
A 9.20-as frissítésben végre megérkezett a már hónapok óta tervezett Garen változtatás. A fejlesztők sokat gondolkoztak, hogy milyen arányba is mozdítsák el hősünket, végül úgy néz ki, ez lett a végleges verzió.
A 9.20 változtatásai
Alapértékek
- A támadási sebesség növekedési értéke 2,9%-ról 3,65%-ra nőtt.
- Az életereje 616,28-ról 620-ra nőtt.
- Az életerő növekedése 84,25-ről 84-re csökkent.
Passzív - Kitartás
- A regenerálódás a maximális életerejének korábbi, 2/8%-a (szinttől függően) 5 másodpercenként érték helyett immár a maximális életerejének 1,5/10,1%-a (az 1–18. szinten) 5 másodpercenként.
- Eltávolították a felerősített regenerálódást, így Garen mostantól nem regenerálja duplán és passzívan az életerejét, ha a maximális életerejének 25/50%-a (a szintjétől függően) alatt van.
- Frissítették a regenerálódás megszakítását, így már nem 9 másodperc a nem minion típusú egységek által okozott sebzés után a 11-es szint előtt, 4 másodperc a hatalmas szörnyek, tornyok vagy hősök által okozott sebzés után a 11-es szint után által működik az effekt, hanem: 7 másodperc a hatalmas szörnyek, tornyok vagy hősök által okozott sebzés után.
Q - Döntő csapás
- Új effektként érkezett az elsütési idő: Mostantól gyorsítja Garen támadási sebessége, így az alaptámadásokhoz hasonlóan működik.
- Hibajavítás is érkezett: Kijavították azt a hibát, amely miatt lelassult állapotban Garen Q-jának várakozási ideje aránytalanul megnőtt.
W - Bátorság
- Az ellenállás növekedése gyilkosságonként 0,33 bónusz páncél és varázsellenállás (legfeljebb 50 a 150. megölt ellenfél után) érték helyett 0,25 bónusz páncél és varázsellenállás (legfeljebb 30 a 150. megölt ellenfél után).
- Frissítették a pajzsot ide effektet is, így az eddigi első 0,75 másodpercre 30% extra sebzéscsökkentés és kitartás helyett az első 0,75 másodpercre a maximális életerő 10%-ának megfelelő páncélt és 60% kitartást ad.
E - Ítélet
- A pörgések száma 5-10 (az 1-16. szinten) érték helyett mostantól 7 (+1 a tárgyakból és szintekből származó támadási sebesség minden 20%-a után).
- A sebzés pörgésenként 14/18/22/26/30 (+0,36–0,4 sebzés) helyett 8/12/16/20/24 (+0–8 szinttől függően) (+0,32–0,4 sebzés).
- A bónusz sebzés a korábbi 33% egyetlen egység ellen helyett immár 25% a legközelebbi ellenség ellen.
- A pörgések száma a páncélcsökkentés előtt 4-ről 6-ra nőtt.
- Új effektként érkezett Nagy Sándor néven, hogy mostantól Hódító jelzőket ad minden pörgésnél.
R - Demacia igazsága
- Eltávolították a régi passzívját, így Garen mostantól nem jelöli meg Gonosztevőként az utolsó 5 percben a legtöbb gyilkosságot elért ellenséget.
- Új passzív érkezett helyette, Lézeres szemműtét néven: 1 másodpercig rálátást biztosít a célpontra, és a rálátás nem szakad meg, ha a célpont kikerül a látómezőből.
- Sebzése 175/350/525 (+ a célpont hiányzó életerejének 0,286/0,333/0,4 része) varázssebzésként helyett 150/300/450 (+ a célpont hiányzó életerejének 0,2/0,25/0,3 része) tényleges sebzésként.
STATISZTIKA
6 nap telt már el azóta, hogy a módosítások bent vannak, így már bátran mertünk utánanézni, hogy statisztikailag ez hogyan is érinti a hőst. Nézzük a 9.20-as adatokat az op.gg alapján.A karaktert 80%-ban a felső ösvényre viszik továbbra is, népszerűsége 4,95%-ról 18,2%-ra ugrott, ami talán nem meglepő ilyen mértékű változtatások után. A hirtelen népszerűség sikert is okozott hősünk számára, 50,24%-ról 53,26%-ra nőtt a győzelmi aránya, a 3,02%-os növekedés pedig fix sikernek könyvelhető el.
Hősünket 14%-ban még beviszik a középső ösvényre is, ahol népszerűsége 1,61%-ról 3,27%-ra, míg győzelmi aránya 52,13%-ról 54,61%-ra nőtt. Szintén megkérdőjelezhetetlen siker a 2,5%-os növekedés.
Összegezve: Garen módosításai jól sikerültek, olesy annyira is, hogy a fejlesztők már a hétvégén bejelentették, hogy Garen gyengítést kap majd a 9.21 során, azt azonban, hogy melyik részét is gyengítik a hősnek, és mennyivel, azt jelen esetben még nem tudni.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!