Többségi tulajdonra tett szert a Tencent a Supercellben

Többségi tulajdonra tett szert a Tencent a Supercellben

Mostantól senki nem szólhat bele abba, amit csinálnak a cégnél.

A Tencent nevét valószínűleg már minden gamer vagy e-sport rajongó ismeri. A kínai részvénytársaság a világ legnagyobb játékokkal foglalkozó cége, akik néhol kisebb mértékben (Ubisoft, Blizzard) pár helyre pedig teljesen bevásárolták magukat (Riot) a játékfejlesztők világába. A mobiljátékok terén a finn Supercellben volt hatalmas részesedésük, akik a Clash Royale-t, a Clash of Clans vagy éppen a Brawl Starst fejlesztették. Mindez egészen pár nappal ezelőttig maradt így, ugyanis a Tencent 40 millió dollár értékben vett részvényéket egy másik cégben, akik már birtokoltak részvényeket a Supercellben, ezzel 51,2%-ra emelték részesedésüket. A kicsit több, mint 1% elméletben nem jelentene sokat, de pont ezzel sikerült átlépniük a többségi tulajdonos küszöböt, így mostantól érdemben senki sem szólhat bele, hogy miként irányítják a céget.

Ez a nyugati játékosoknak komoly aggodalomra adhat okot, ugyanis a Tencent már egészen elképesztő méreteket ölt miközben köztudottan a kínai állammal játszik össze, így ugyanúgy megkövetelik a cenzúrát. A Blizzard fiaskó után könnyen előfordulhat, hogy más játékokban is történnek hasonló esetek. A mobilpiacot egyébként ezzel teljesen elfoglalták, hisz mint említettük a Riot is 100%-ban a Tencent kezében van az ott érkező telefonos LoL, TFT és kártyajáték pedig valószínűleg letarolja a Supercell által hagyott maradék piacot is.

Valószínűleg még a Tencent sem tudja, hogy hol állnak majd le, de abban biztosak lehetünk, hogy a jövőben tovább terjeszkednek majd.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - A megfelelően szerkesztett szöveg a SEO alapja

A SEO olyan, mint a hosszútávfutás: a célhoz csak lépésről lépésre juthatunk el, továbbá türelem és kitartás szükséges hozzá. Ez egyszerre hangzik jól és rosszul, igaz? Kétségtelen, hogy a keresőoptimalizálás nem a marketingeszközök sprintje, ám ez nem jelenti azt, hogy el kellene vetni ennek az ötletét.