Több mint 2 éves, de még csak egyetlen kinézete van

Több mint 2 éves, de még csak egyetlen kinézete van

Megjelenésekor érkezett kinézetén kívül nincs más kinézete jelenleg. Ő nem más, mint Ornn.

A fejlesztők szeretnek új kinézeteket kiadni a népszerű hősökre, a közkedveltekre, így van ennyi hőskinézete Ezrealnek és Luxnak is például. Bár hogy kinek mi a népszerű, az két külön fogalom.
Azonban a tény, hogy Ornn a 15. legsikeresebb felső ösvényes az 51-ből a maga kis 50,68%-os statisztikájával és 16. legnépszerűbb az egyéni, 5,01%-os népszerűségével jogosan meríti fel a kérdést, hogy miért nincs legalább még egy hőskinézete. A középső ösvényen is szokták mostanában hozni, ugyan ott csak 0,65%-os népszerűséget tud felmutatni, de a sikeressége ott 50,5% jelenleg.
Megjelenése pontosan 2017. augusztus 22-re tehető, akkor érkezett vele együtt Thunder Lord Ornn kinézete is, a közösség pedig nála is ugyan úgy hiányolja az újonnan érkező kinézetet vagy kinézeteket. Ornn jelenleg az egyetlen hős, akinek 797 nap telt el a megjelenése óta, és még nem kapott újabb kinézetet ez alatt az idő alatt.

Nála talán már csak Taricnak van kevesebb szerencséje, aki az eddigi kinézeteinek érkezései alapján átlagosan 930 naponta kap egy újabb kinézetet. Reméljük, hogy Ornn nem kell majd, hogy ennyit várjon.

Ti milyen hőskinézetet tudnátok elképzelni Ornn számára?

Ha szeretnél részt venni aktuális nyereményjátékunkon, ahol 10 VB-gömböt sorsolunk ki, kattints ide a részletekért!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések