Kinek lesz jó az új Kleptománia? Néhány hős szenvedni fog vele!

Kinek lesz jó az új Kleptománia? Néhány hős szenvedni fog vele!

Megnéztük, mit is tud az új Kleptománia és hogy kiknek is lesz ajánlott választani.

A Kleptománia rúna elég specifikus esetekben hasznos tud lenni, de elég kevés hős használja. A rúna kiváló olyanok számára, akik a játék korai szakaszában, az ösvényfázisban nem tudnak vagy nem képesek kiemelkedni. Viszont elég jól lehet vele gazdálkodni, ha megfelelően használjuk, mert kaphatunk belőle sok hasznos tárgyat, de az arany bezsebelése a fő cél. Ennek a rúnának a VIP felhasználókörét képezi Ezreal, Illaoi, illetve Kayle is. Az előszezon érkezésével ez megváltozik, nagy valószínűséggel minden eddigi használóján feleslegessé válik majd.
Az új verzió November 20-án érkezik a 9.23-as frissítéssel, ami az előszezon nagy változtatásait hivatott magába foglalni és elhozni azt számunkra. Felötlött azonban a kérdés, hogy milyen hatással lesz ez a játékra, mennyire lesz használható, hogyan fog működni?

Hogyan is működik, mi változik?

Az előbb már említettük, hogy a mostani Kleptománia felhasználóinak nem lesz túlzottan hatékony ez a rúna, szóval egy teljesen különböző hős-csoport felé irányulunk vele. Tehát a gyenge ösvényfázissal rendelkező hősöknek, illetve a kezdeti szakaszban gyengébben teljesítő karaktereknek is másfelé kell kacsingatniuk. Ami kicsit érdekes, hogy a mostani metát alakító hősök akik népszerűek a rúnával, mint például Ezreal és Kayle, ők fogják a változtatások súlyának nagyobb következményeit érezni is. És akkor még nem is beszélve az előszezon további változtatásairól.

Az új Kleptománia elég egyszerűre sikeredett. Ahelyett, hogy véletlenszerű tárgyakra fókuszálna, most a rúnák lesznek előtérben. Igazából úgy néz ki, mint a Felnyitott Varázskönyv, csak nem idézői képességekkel, hanem rúnákkal. Leginkább olyan hősöknek lesz ez jó, akik sokféle Keystone-t tudnak használni. A bökkenő, hogy nem sok olyan hős van, akik rendelkeznének ezekkel az adottságokkal.

Az új rúnával kilenc másodpercenként kapunk egy véletlenszerű Keystone rúnát, ez távolsági hős esetén tizenkét másodpercre nő. Amennyiben nincs használva a rúna 40 másodpercig, akkor automatikusan sorsol nekünk egy újabbat. Alapvetően mikor Keystone-t kapsz, akkor van elég időd kigondolni hogy tudnád kihasználni azt a hősödön. Ha esetleg rosszat kapsz amit nem tudsz hasznosítani, akkor 40 másodpercig el kell kerülnöd bármiféle jellegű harcot, vagy a rossz rúnát használva kell felvenni a kesztyűt és megmutatni milyen fából is faragtak.

Nézzük meg jobban, kik azok a hősök akiknek jó lehet

Az előbbiek jól hangzanak, viszont itt el kell gondolkoznunk azon, hogy melyek azok a hősök, akik egyáltalán hatékonyan tudják majd használni az új Kleptomániát. A példa kedvéért a varázslóknak, illetve a hasonló hősöknek nem lesz jó az Utórengés. Lesznek azonban olyan hősök akiknek lesz 1-2 rúna ami megfelelő lehet, de a legtöbb haszontalan lesz. Vegyük példának Syndrát, neki jó lehet a Sötét Szüret, Áramütés, Aery, de mondjuk a A Halhatatlanok Szorítása, Halálos Iram, Fagyos Erősítés viszont már nem annyira használható neki. Tehát a játék 140 hősének nagy részének nem lesz valami jó választás ez a rúna.

Azonban van olyan hős, aki a legtöbb rúnát jól kitudja használni, a sokoldalúsága miatt, ő nem más mint Jax. Neki is lesz pár Keystone ami nem lesz hatásos, mint mondjuk az Aery Megidézése, de itt jöhet a maradék, amivel már sokkal eredményesebb lehet, Misztikus Üstökös, Utórengés, Halálos Iram, Áramütés, Sötét Szüret, Fázisroham, és még sorolhatnánk. Ezeknek a rúnáknak is a nagy része nem ideális, azonban használható, bár ez a hősök nagy részére elmondható, hogy tudja használni a Keystone-okat, de nem lesz vele valami eredményes. Urgot még lehet egy megfelelő választás a rúna használatára, de nem sokkal több hősről mondható ez el. Így a rúna változtatása még jobban csökkenti azon hősök számát, akiknek potenciális választás lehet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



Közvetítések