Egy hős, aki több mint 65%-os kitiltási aránnyal rendelkezik jelenleg!

Egy hős, aki több mint 65%-os kitiltási aránnyal rendelkezik jelenleg!

Ilyen magas kitiltási aránya utoljára Pykenak volt, de most nem róla lesz szó.

A League of Legends világában szinte már megszokott, hogy egy hős mindig közutálat tárgya valamiért. Akár azért, mert épp erősebb, mint kellene lennie, néha azért, mert túl egyszerű vele a játék, és van még a harmadik eset is, amikor csak azért utáljuk, mert az egy Teemo vagy Yasuo.
Most ugyan nem róluk lesz szó, és hogy ők lettek példaként kiemelve se vegye senki rossz néven, ugyanis a karakter, akinek magasabb a kitiltási aránya, mint 65%, az egy támogató! Egy támogató, aki sikeresebb lövészként, mint a saját szerepében. A hölgy, aki bájával elcsábította az Idézőket és kiszabadult Thresh lámpásából. A szóban forgó karakter nem más, mint Senna!

Senna toronymagasan vezeti a kitiltott hősök listáját a 9.23-as frissítésben 65,57%-kal, ekkora mutatót pedig utoljára Pyke tudott generálni 2-3 hónappal ezelőtt. Yasuo továbbra is 51,66%-os mutatóval rendelkezik, de Sennát annyira sokan nem kedvelik és nem akarnak ellene játszani, hogy kanyar nélkül lemosta Yasuot trónjáról, és átvette az első helyet. A korábbi bajnok, Pyke jelenleg 27,44%-os mutatóval a 12. helyet foglalja el.

A statisztikákat az op.gg oldaláról gyűjtöttük ki. Ti milyen gyakran tiltjátok ki Sennát?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések