A Riot Games egyik munkatársa engedett betekintést és összegezte az eddigieket, nézzük mik is volnának azok.
Riot Meddler ezúttal is kifejtette véleményét az előszezonnal kapcsolatos első tapasztalatairól. Komoly változásokra számíthatunk még a közeljövőben, ugyanis nem sikerült eltalálni mindent elsőre.
Hibák
Az előszezoni frissítéssel ami az első volt sok játékbéli hibával találkozhattunk, amelyet a következő szezonig próbálunk kiszűrni, majd orvosolni. A legszembetűnőbb ilyen hibákat mielőbb javítottuk, mint például a hiányzó vizuális effekt a Fiddle végső képességnél, Haláltánc és a Pokoli lélek nem megfelelő interakcióját, az Ősi sárkány néha túl magas értéket mutatott az életerőt jelző csíknál. Az előszezoni frissítések legfőbb célja a játékmenetben található hibák megtalálása, majd kijavítása, ami folytatódni fog a 9.24-es frissítéssel is.
Alapvető egyensúlyi változtatások
A korai mérések szerint jó állapotban volt a játék a nagy frissítés után. A hősök győzelmi arányai csak pár százalékkal nőttek, vagy csökkentek, de leginkább maradtak az előző értéken ezek a számok. Néhány speciális kategóriába sorolható dolgokat fogunk jobban megfigyelni, mint például az Idézők Szurdokára az adott változások milyen hatással vannak a játékra, gondolva itt a Szél, Óceán sárkányra például, melyek adott hősök win rate-jeit növelhetik jobban, hogyan segít ez mondjuk Rengarnak, ha Óceán típusú lesz a térkép, tehát több bokor lesz a dzsungelben. Szem előtt tartják még a többi újdonságot is, legyen szó a szélső ösvényeken kialakított beugrókról, vagy a plusz bokrokról, amik a dzsungelekben nőttek ki a földből.
Kleptománia és az Ominikő
A Klepto használói jelentősen megszenvedik kedvenc keystone-uk elvesztését, de erre számított is a Riot. Nem akarják azonban, hogy a feledés homályába vesszenek ezek a hősök, ezért apróbb fixeket, mini-buffokat kaphatnak majd a jövőben. Ezreal lesz az első célpont, aki talán a legnagyobb mértékben gyengült a Kleptomancy átalakiítása miatt. Az Ominikő túl gyengére sikeredett, ezért fontolóra vettük esetleges gyors erősítését. Jelenleg egyetlen hős számára sem optimális választás ez a rúna, de elég közel áll ahhoz, hogy néhányon használható legyen, például Kayle-en, Kennenen, Illaoion és Twisted Fate-en.
Kritikus csapás, halálosság, támogató tárgy változások
A kritet használóknak semlegesnek tűnhet ez a változtatás. A halálosságot használóknak is hasonló, bár kissé gyengébbre sikeredtek. A támogató tárgyak nem változtatták meg az egyensúlyt a különböző támogatók között, nincs egyértelmű győzelmi arány egyik javára sem, mint mondjuk egy tank támogató vs sebzéssel bíró támogató.
Korai még nagyobb vonatkoztatásokat levonni ezekből, hisz még nincs konkrét meta, illetve a játékosoknak is alkalmazkodni kell az új dolgokhoz, vagy a változtatásokhoz, így idő mire adaptálják a játékukhoz. A csapat kompozíciók, melyek kevésbé vannak optimalizálva a rangsorolt játékoknál, valószínűleg kissé befolyásolják a tárgyak változtatásai. Ennek eredményeképp tovább fognak kutakodni a megfelelő egyensúly megteremtéséhez, de jó úton haladnak efelé.
Végül, de nem utolsó sorban jöhet az Infernal Drake perzselése utáni, sokak számára nagyon idegesítő vöröses-füstös káosz felszámolása. Sokan jelezték a Riotnak, hogy ezek a felesleges grafikai elemek, új színek és egyéb vizuális fejlesztések nem tesznek jót a játéknak, ezért a 9.24-ben visszavesznek a "pokoli" hatásból.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!