Mini-reworköt kapott Diana, akár a meccs elején is ugrálhatunk ellenfelünkre

Mini-reworköt kapott Diana, akár a meccs elején is ugrálhatunk ellenfelünkre

Érdekesebb, de nem biztos, hogy erősebb lesz az új Diana.

A kilencedik szezon során rengeteg új hőst és átdolgozást kaptunk a Riottól. Vajmi kevés szó esett viszont a frekventált "mini-reworkökről" amik gyakorlatilag minden második frissítésben megérkeztek és nem a teljes karaktert vagy a kinézetét dolgozták át, hanem csak egy-egy képesség működését. Ilyen ráncfelvarrást kapott a 9. szezonban például Malphite és Shaco is. Jelenleg további két hasonló átdolgozásról tudunk, az egyiket Wukong kapja, míg a másikat Diana, aki olyan közel van az átalakulásához, hogy PBE-en már ki is próbálhatjuk, hogy mit tud. Az eddigi képesség változtatások helyett Diananak csak a passzívja változik, míg az ultija és az E képessége gyakorlatilag helyet cserél. Mostantól sokkal hamarabb és frekventáltabban tudunk majd ráugrani az ellenfelünkre, ellenben komoly CC-t és igazi burst sebzést csak az ultival tudunk elérni. Mindezek mellett persze az animációi is a hangjai is kaptak némi modernizálást. Nézzük is meg viszont, hogy miről van szó.Passzív: Diana 10% támadási sebességet kap. Ha használja az egyik képességét ez a szám megtriplázódik. Minden harmadik ütésével suhint egyet, ami területi és bónusz 20 (+X% AP ráta) varázssebzést okoz.

Mi változott?

  • Mostantól nem a Moonfall szintjével növekszik a támadási sebesség, hanem a karakter szintjével
  • Mindig ad támadási sebességet nem pedig csak akkor, ha használunk egy képességetű
  • A képességek használata mostantól megnöveli a támadási sebesség bónuszt
  • A passzív suhintás mostantól nem ad bónusz manát

Q: Változatlan

W: VáltozatlanE:  Minden ugyanúgy működik majd, mint eddig az ultinál, jóval kisebb sebzéssel (40+X% AP ráta)R: Láthatóvá teszi és beszippantja az összes körülötte lévő karaktert, ami mellett 40%-kal lelassítja őket 2 másodpercre

Ha Diana sikeresen behúz egy vagy több ellenfelet, akkor egy másodperccel később a holdfény ráomlik Dianara, aki így 200+(X% AP ráta) varázssebzést okoz egy bizonyos területen belül. Az első célpont után mindegyik új ellenfél 35+(X% AP rátával) növeli az okozott sebzést.

A változtatások két dolgot eredményeztek. A Diana mainek örülhetnek, hisz sokkal hamarabb elkezdhetik játszani a játékot, mint eddig. Komoly gondot okozott, hogy a hatos szintig egyszerűen nem lehetett elérni ellenfeleinket, de ez már a múlté lesz. Ellenben az ellene játszó játékosok is örülhetnek, hisz az ultiján lévő egy másodperces késleltetés tökéletesen elég ahhoz, hogy megpróbáljuk elkerülni a sebzést. Legyen szó akár villanásról vagy Zhonyaról.

Az eddig látottak alapján egyébként egész jól sikerült a mini-rework, de könnyen előfordulhat, hogy egy kicsit lejjebb kell tekerni Diana sebzéséből, hisz már három ember összerántása is egy könnyed triple killt eredményezhet. Ha nem vagyunk szöveges típusok és inkább videón néznénk meg az új Dianat, akkor azt itt megtehetitek:

Jóslatokba nem szeretnénk bocsátkozni, de ha minden így marad, akkor Diana ismét komolyan visszatérhet a középső ösvényre és akár még a dzsungelben is tökéletes választás marad.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



Közvetítések