Talán nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel, de a Diablo III és a mobilos vonal után van mit javítania a Blizzardnak, többek között ezért is tesznek meg mindent a IV sikeréért.
Az új motor, melyet a Blizzard Entertainment a Diablo IV alatt használ a fejlesztőknek sokkal szabadabb kezet ad, realisztikusabbá varázsolhatják az alkotásukat, jobb animációkkal, időjárási effektusokkal és egyéb más dologgal dobhatják fel. Nem mostanában érkezik a nem rég bemutatott negyedik felvonás, azonban egyre több információt árulnak el róla, és ez tetszik a közösségnek.
A Diablo IV egyik vezető tervező grafikusa, John Mueller erősítette meg, hogy valóban új motort használnak a készítés során. Ez fizikai alapú renderelést tesz lehetővé, ami nagyjából annyit takar, hogy a fejlesztők jóval valósághűbben ábrázolhatják a világot. A fémet, bőrt, vért, a bundát, de még a hajat is sokkal élethűbben alkothatják meg emiatt. Sokkal sötétebb hangulatú lesz a játék, és végre a játékosok átélhetik a Diablo IV groteszk és kegyetlen világát.
Ez még nem minden, hiszen új és különleges kameranézetekkel is kísérletezgetnek, ennek segítségével pedig real-time átvezető animációkkal színesíthetik az élményt, és filmszerű élményben részesülhetünk. Nagy boss harcoknál automatikusan kizoomol a játék, így jóval nagyobb területet láthatunk be, ami nagy segítségünkre lesz. Igyekeznek majd dinamikus időjárást, valamint az éjjelek és nappalok ciklusának váltakozását is korrekten megjeleníteni. Sőt a motor a környezet rombolhatóságában is kulcsszerepet játszik, és emellett teljesen új animációkkal találkozhatunk a karakterek és az ellenfelek esetében. Azt ígérik, hogy dinamikusabbnak érezzük majd a mozgást, mint azt a Diablo III-ban tapasztaltuk.
Rengeteg területen változik majd szeretett játékunk, viszont egyelőre nem tudjuk mikor jelenik meg a játék, így marad a türelmetlen várakozás.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!