Hirdetés

Megváltozhat Yuumi szerepe: itt vannak a módosítások

Loemifar | 19/12/03 11:24
Cikk mentése

Mark Yetter szerint buffot kap Yuumi, ennyire azért ne szaladjunk előre.

Hirdetés

Az elmúlt hónapokban több változtatáson is átesett Yuumi, a LoL legaranyosabb és egyik legerősebb hőse. A folyamatos nerfek megtették hatásukat, emellett az sem tett jót a macskusznak, hogy felfedezték a Garen + Yuumi ellenszerét a profi mezőnyben. A PBE tesztszerveren gyakorlatilag egy mini-reworköt próbálgatnak a karakteren, ami akár még az éles szerverre is megérkezhet az alábbi formában. Hogy buffokról vagy nerfekről van-e szó, azt mindenkinek a saját fantáziájára bízzuk, a Riot szerint egyértelműen Yuumi erősítése a cél a következő frissítésben.

Bop & Block (passzív)

  • Kapott pajzs értéke megnövekedett 50-300-ról 50-390-re
  • Most már manát is kapunk a passzívból. Ennek értéke 50-160 között változik szinttől függően

Prowling Projectile (Q)

  • Manaköltség 75/80/85/90/95/100-ről 85/90/95/100/105/110-re növekedett
  • Alapsebzés AP aránya 45 %-ról 30 %-ra csökkent
  • Felerősített sebzés 50/85/10/155/190/225 + 65 % AP-ról 50/95/140/185/230/275 + 40 %-ra változott
  • Lövedék hatóideje 3 másodpercről 2 másodpercre csökkent

You and Me! (W)

  • Flat Adaptive Force 5/7/9/11/13-ról 12/14/16/18/20-ra növekedett
  • Adaptive Force százalékai 4/7/10/13/16-ról 12/14/16/18/20-ra növekedtek
  • Új szabály: Ha immobilze (például Nautilus passzív alaptámadás) hatás éri Yuumit, akkor a You and Me! 5 másodperces töltési időre kerül
  • Új szabály 2: Ha a hozzákapcsolódott hős teleportál, akkor Yuumi lecsatlakozik róla
  • Új: 0,2 másodperces channel time-ot kapott a W, amit nem lehet megszakítani

Zoomies (E)

  • Mostantól nem rendelkezik a képesség töltetekkel
  • Töltési idő 12/11/10/9/8 másodperc lett
  • Manaköltség 30/40/50/60/70-ról 100/115/130/145/160-ra növekedett
  • Zoomies hatóideje 2 másodpercről 3 másodpercre növekedett
  • Plusz mozgási sebesség 25 %-ról 15 %-ra csökkent
  • Gyógyítás AP aránya 10 %-ról 30 %-ra növekedett
  • Minimális gyógyítás értéke 30/40/50/60/70-ről 70/110/150/190/230-ra nőtt
  • Új: Mostantól 25/30/35/40/45 % attack speedet is ad a képesség

Összességében a változtatások azt segítik elő Yuuminál, hogy valóban supportként viselkedjen, azonban a W channel time-ja megadja a lehetőséget az ellenfélnek, hogy elkapja Yuumit, miközben egyedül kóborol. Továbbra is vakmerő választásnak tűnik Solo Queue mérkőzésre bevinni Yuumit, de a fenti módosításoknak köszönhetőn talán újra játszható lehet duóban és csapatban.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Hirdetés
4 db hozzászólás
  • Anonymous326 5 napja
    Nem azért de szerintem ez túlzás ... Yuumi annyi nerfet kapott már mint a rothadás a Q lassítása már fix 20% ami már nem 1,5 másodperc alatt enyészik el hanem az is fix 1 ami kb semmi ! Erre a manát emelni kell de itt az a baj hogy semmi cd nincs rajta az kéne inkább növelni ! ami a W-t illeti jó ötlet igen mert nehéz fülön csípni a macskát eddig támogatom de viszont az E képessége ... egy gyógyító képesség 160 mana ???? jézusom IGEN ! tudom hogy ismét fog manát vissza kapni amit kivettek de 500-as a hatótávja earlyben nem tudja ezt sem kihasználni mert hamar leszedik ha így lesz Yuumi tovább nerfelve a süllyesztőben fogja végezni !
    0 0 Válasz
  • ImiTheLionMage 5 napja
    Yuumi az egyik legrosszabb support, olyan alacsony a winrateje mint az ember vércukra 12 órázás után.
    0 0 Válasz
  • cstomi468 5 napja
    Ez a fajta nerf olyan mint amikor 1éve körülbelül az aatrox volt erős volt tulságosan a yuumi és nagy játék tudás nem is kellett hozzá de ez kritikán aluli amit csinálni akarnak / fognak vele.
    0 0 Válasz
  • Cyberneko 4 napja
    Tehát akkor mint support vége, mehet Nastor's tooth-al esetleg midre, vagy még oda sem.
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?