Egytucatnyi hős kapott kisebb-nagyobb átalakításokat a 9.24-es patchben.
Éles szerverekre is kiadta a Riot Games a 2019-es év utolsó nagy frissítését, a 9.24-es patchet. Összesen 12 hőshöz nyúltak hozzá a fejlesztők, de további változtatásokra még számíthatunk idén, ugyanis Riot Meddler legutóbbi fórumbejegyzésében megerősítette, hogy még egy kisebb patch várható idén. A 9.24b frissítésben reagálnak majd a mostani módosításokra és kijavítják azokat az egyensúlybeli hibákat, amiket a mostani patch okozott. Mutatjuk az összes hősmódosítást!
Akali - nerf
- Five Point Strike (Q) - minionoknak okozott 33 % bónusz sebzés 25 %-ra csökken
Amumu - buff
- Bandage Toss (Q) - töltési idő 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökkent 12/11/10/9/8 másodpercről
Braum - buff
- Szintenkénti HP 87-ről 98-ra nőtt
- HP regen 8-ről 8,5-re nőtt
- Stand Behind Me (W)
- Töltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre csökkent
- Manaköltség 50/55/60/65/70 manáról 40 manára csökkent minden szinten
- Resistance egy szövetségesnek 10/14/18/22/26 + 10/11,5/13/14,5/16 % bónusz resistance helyett 10/14/18/22/26 + 12 % bónusz resistance-ra változott
- Resistance Braumnak 10/14/18/22/16 + 10/11,5/13/14,5/16 % bónusz resistance-ról 10/14/18/22/26 + 36 % bónusz resistance-ra nőtt
- Glacial Fissure (R)
- Alapsebzés 150/250/300-ról 150/300/400-ra nőtt
- Első eltalált célpontra a feldobás hatóideje 1-1,5 másodpercre változott minden szinten attól függően, hogy milyen messze vannak Braumtól, minden további célpontot 0,25 másodpercre lök fel az ulti
Garen - nerf
- Judgment (E) - sebzés kiosztásának gyakorisága (7 + 1 / 20 % attack speed) helyett (7 + 1 / 25 % attack speedre) csökkent 3 másodperc alatt, továbbá a szintenkénti plusz sebzés 8,2-ről 6,6-re csökkent
Karma - buff
- Inspire (E) - pajzs nagysága 70/95/120/140/175-ről 80/110/140/170/200-ra nőtt
Kassadin - nerf
- Null Sphere (Q) - töltési idő 9 másodpercről 11/10,5/10/9,5/9 másodpercre nőtt
- Nether Blade (W) - mana visszatöltése 4/5/6/7/8 % hiányzó manáról 4/4,5/5/5,5/6 % hiányzó manára csökkent
Rammus - buff
- Szintenkénti HP 86-ről 95-re nőtt
- Frenzying Taunt (E) - töltési idő 12 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre csökkent
Ryze - nerf
- Overload (Q) - sebzés 80/105/130/155/180-ról 65/90/115/140/165-re csökkent
Senna - nerf
- Szintenkénti HP 85-ről 75-re csökkent
- Absolution (passzív) - 5,55 % helyett 1,67 %-ra csökkent a minionok soul dropjának aránya, továbbá a klónok nem dobnak már lelket és a szövetséges Bardok nem tudják már Q-val elpusztítani a lelkeket
- Piercing Darkness (Q) - bónusz AD aránya 50 %-ról 40 %-ra csökkent, összességében a sebzés 50/80/110/140/170 + 50 % bónusz AD-ről 40/70/100/130/170 + 40 % bónusz AD-ra csökkent
- Last Embrace (W) - rootolás ideje csökkent 1,45/1,65/1,85/2/2,25 másodpercről 1,25/1,5/1,75/2/2,25 másodpercre
- Dawning Shadow (R) - sebzés és a pajzs AP aránya is 40 %-ról 50 %-ra növekedett
Sivir - buff
- Alap AD 61-ről 63-ra nőtt
Diana - rework
- Alap mana 372-ről 420-ra nőtt
- Szintenkénti mana 20-ról 25-re nőtt
- Alap AD 53,04-ről 57,04-re nőtt
- Moonsilver Blade (passzív)
- Új effekt: Diana 10/15/20/25/30/35/40 % plusz támadási sebességet kap szinttől függően. A bónusz triplázódik, minden spell elsütése után 3 másodpercre
- Minden harmadik ütésre területre mágikusan sebzi az ellenfeleket Diana 20/25/30/35/40/55/65/75/85/95/120/135/150/165/180/210/230/250 + 40 % AP-val
- Crescent Strike (Q) - manaköltség 55-ről 50-re csökkent
- Pale Cascade (W)
- Manaköltség 40/55/70/85/100-ról 40/45/50/55/60-ra csökkent
- Pajzs értéke 40/55/70/85/100 + 30 % AP-ról 30/45/60/75/90 + 30 % AP + 10 % bónusz életerőre változott
- Lunar Rush (E) - megcserélték a képességet a Moonfallal (R)
- 40/45/50/55/60 manába kerül
- 22/20/18/16/14 másodperc a töltési ideje
- 40/60/80/100/120 + 40 % AP-t sebez Diana, ha ráugrik az ellenfelekre. Ha rajta van az ellenfélen a Moonlight hatás, akkor a Lunar Rush töltési ideje resetelődik
- Moonfall (R) - megcserélték a képességet a Lunar Rushsal (E)
- 100/90/80 másodperces a töltési ideje
- 100 manába kerül minden szinten
- Megmutat és minden ellenséget magához ránt Diana, akik 40/50/60 % lassítást kapnak 2 másodpercre
- Ha legalább egy ellenséges hőst ránt magához Diana, akkor 1 másodperc után lecsap az égből a holdfény és 200/300/400 + 60 % AP mágikus sebzést oszt ki területre, ami 35/60/85 + 15 % AP-val megnő minden célpont után, ami nem az első hős volt
Yuumi - mini-rework
- Bop and Block (passzív)
- Kapott pajzs értéke megnövekedett 50-300-ról 50-390-re
- Most már manát is kapunk a passzívból. Ennek értéke 50-160 között változik szinttől függően
- Prowling Projectile (Q)
- Manaköltség 75/80/85/90/95/100-ről 85/90/95/100/105/110-re növekedett
- Alapsebzés AP aránya 45 %-ról 30 %-ra csökkent
- Felerősített sebzés 50/85/10/155/190/225 + 65 % AP-ról 50/95/140/185/230/275 + 40 %-ra változott
- Lövedék hatóideje 3 másodpercről 2 másodpercre csökkent
- You and Me! (W)
- Flat Adaptive Force 5/7/9/11/13-ról 12/14/16/18/20-ra növekedett
- Adaptive Force százalékai 4/7/10/13/16-ról 12/14/16/18/20-ra növekedtek
- Új szabály: Ha immobilze (például Nautilus passzív alaptámadás) hatás éri Yuumit, akkor a You and Me! 5 másodperces töltési időre kerül
- Új szabály 2: Ha a hozzákapcsolódott hős teleportál, akkor Yuumi lecsatlakozik róla
- Új: 0,2 másodperces channel time-ot kapott a W, amit nem lehet megszakítani
- Zoomies (E)
- Mostantól nem rendelkezik a képesség töltetekkel
- Töltési idő 12/11/10/9/8 másodperc lett
- Manaköltség 30/40/50/60/70-ról 100/115/130/145/160-ra növekedett
- Zoomies hatóideje 2 másodpercről 3 másodpercre növekedett
- Plusz mozgási sebesség 25 %-ról 15 %-ra csökkent
- Gyógyítás AP aránya 10 %-ról 30 %-ra növekedett
- Minimális gyógyítás értéke 30/40/50/60/70-ről 70/110/150/190/230-ra nőtt
- Új: Mostantól 25/30/35/40/45 % attack speedet is ad a képesség
Végül emlékezzünk meg a Conqueror (Hódító) változtatásról, ami főleg a távolsági karaktereket érinti. Ezek a hősök 15 % helyett 8 %-ot gyógyulnak a rúna effektjéből.
Nektek hogy tetszenek a módosítások?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!