Új animációkat kap Thresh, jön a VFX frissítés

Új animációkat kap Thresh, jön a VFX frissítés

Lux után újabb népszerű karakter kap ráncfelvarrást a vizuális effektek területén.

Nagyszerű hírrel szolgálhatunk azok számára, akik előszeretettel használják Thresht. A 10.1-es patchben, azaz az S10 első nagy frissítésében érkezik a VFX update, ami megújult vizuális effektekkel ruházza fel a népszerű támogató karaktert. Érdemes tanulmányozni az alábbi videót, ugyanis meg kell szokni az új Thresht!

A Riot Games elárulta, hogy szeretnék Thresh játékmenetét letisztázni és a jelenlegi LoL standardjaihoz felzárkóztatni a karakter animációit. Ennek érdekében mindegyik képességén eszközöltek kisebb-nagyobb változtatásokat. Fontos leszögezni, hogy ezek kizárólag vizuális fejlesztések, maga a karakter nem változott semmilyen más aspektusában.

Passzív: Új lelkek és power-up effektek

Alaptámadás: Új ütés effekt és minden skin esetében a basic attackok maguk után húznak egy "nyomot"

Q: Egyértelműbb lesz a hitbox. Új találati effekt, új megszakítás (QSS, GP narancs) effektek és új odahúzás effekt

W: Új lámpadobás effekt és maga a lámpás is jobban jelzi a területet, amire hatással van. Könnyebb lesz észrevenni és simábban forog majd. Összességében letisztultabb lett az egész

E: Egy kör alakú jelző mutatja, hogy mekkora területre hat a képesség

R: Letisztultabb lett az ulti, de az eredeti oszlopokat megtartották

Kicsit dolgoztak még azon, hogy letisztultabb legyen az "egy helyben álldogálás" effektje, ahogy azt Senna cinematicjában is láthattuk. Az összes skin vizuális effektjein dolgoztak, van amelyiken sokat kellett változtatni (régebbi kinézetek), a többin csak egy-egy kisebb módosítást hajtottak végre. Egyelőre még a VFX nincs benn PBE-n, de várhatóan a jövő héten megérkezik a régi-új Thresh a tesztszerverre.

Nektek hogy tetszenek az új animációk?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!